Häh?
Eräässä tilaamassani tekstiilisessä asiassa oli langat purkautuneet muutamasta kohdasta. Tein reklamaation, ja aspa kysyi että saanko itse hävitettyä tuotteen vai haluanko palauttaa heille. Siis öööö minkä takia heittäisin tuotteen roskiin lankojen takia?
En ihan ymmärrä tuollaisia vaihtoehtoja. Yleensä kauppa joko pyytää palauttamaan viallisen tuotteen ensin ja lähettää uuden tilalle. Tai joissain tapauksissa eivät välitä vaikka se viallinenkin jäisi asiakkaalle. Mutta ööö mitäköhän minun nyt pitäisi sitten tehdä??
Kommentit (8)
Koska he heittävät sen roskiin, niin kuormittaa resursseja vähemmän jos heität ite eikä tarvitse ensin kuljettaa toiseen roskiinheittopaikkaan.
Sanot heittäväsi itse roskiin, mut pidät jos siltä tuntuu.
No samaahan tuokin tarkoittaa, saat itse valita palautatko viallisen vai pidätkö sen ja korvaavan tuotteen.
No en minä lankojen takia heitä mitään roskiin. Vähän rikollinen olo, kun saan kaksi yhden hinnalla, mutta TOISAALTA voisivat katsoa mitä lähettävät maksaville asiakkaille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No en minä lankojen takia heitä mitään roskiin. Vähän rikollinen olo, kun saan kaksi yhden hinnalla, mutta TOISAALTA voisivat katsoa mitä lähettävät maksaville asiakkaille.
Ap
Jos joku isompi ketju, niin luuletko, että on resursseja jokainen vaate erikseen läpikäydä ja varsinkin, kun useimmista kaupoista ne vaatteet tulee muoviin pakattuna? Kyllähän noita tulee välillä vastaan ihan kaupoissakin, niissä ne vaan helpommin bongata hyllyttäessä.
Onko näin yksinkertaisia oikeasti olemassa?
On sulla isot ongelmat elämässä. Suosittelen suurempaa vastuunottoa kotona ja työpaikalla. Näissä paikoissa syntyvien ongelmien ratkaisu on huomattavasti antoisampaa, kuin esittämäsi ongelma.
Vaadi korvausta.