Nautitko oikeasti seksistä?
Vastaa vapaasti.
Kertoisitko myös sukupuolesi ja ikäsi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän seksitä nauttijat ovat saaneet alapeukkuja🤔 Eikö noin hyvästä asiasta saisi nauttia?
Ne on vaan niin kateellisia, kun oma seksielämä on nolla.
En erityisemmin. Rakastan kyllä miestäni paljon mutta voisin olla vaikka loppuelämän ilman seksiä.
Nainen 38
En juurikaan. On niin stressaava elämäntilanne ja hirveä kuormitus että se tuntuu ikävältä pakkovelvollisuudelta. Vähän kuin pitäisi alkaa siivoamaan.
Tähän vaikuttaa todella paljon kuormitus ja ahdistuksen määrä. Helpossa ja kepeässä elämäntimanteessa jaksaa olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen yhdyntäkeskeinen ja rakastan juurikin sellaista nylkyntää. En tykkää romantiikasta ja mun fiilikset lopahtaa samantien, jos mies haluaa jotain pitkää esileikkiä. Tykkään myös kivusta (olen masokisti) ja inhoan kaikenlaista hellyyttä. Eipä paljoa tällaisia miehiä löydy, jotka olisivat ok pelkän yhdynnän kanssa. Aina pitää saada olla nuolemassa... yök.
Meitä naisia on paljonkin jotka eivät nuolennasta välitä (suorastaan inhottaa). Masokisti tosin en ole, mutta sellainen hipsuttelu ei myöskään kiehdo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin kyllä,jopa 3-12 kertaa viikossa. Miehen kovakourainen kosketus ei tunnu hyvältä. Silittelin ja hellin itse itseäni. Arjessa pidän itseni kiireisenä, että ei tarvitse sitä miehen kanssa harrastaa.
Niin ja 39v nainen olen.
Mikset opeta oikeita otteita miehellesi.. Eihän kenenkään tarvitse kestää huonoa kosketusta!
Nainen 45 avioliitossa. Tuntuu että nautin seksistä nykyisin vain enemmän ja enemmän. Olemme uskaltautuneet tässä vapautua mieheni kanssa seksin osalta ja toteutellaan toistemme piilossa olleita mielihaluja. Olemme ottaneet välillä myös kolmannen pyörän mukaan ja nautin todella paljon, kun saan olla siinä ja nauttia kahden miehen hoideltavana turvallisin mielin.
Siis meillä nautitaan aivan hulluna, ja jokapäivä ainakin 2 kertaa, useimmiten 3 tai enemmän. Seksi senkun paranee, ja ollaan minä61 ja mies 58. Me aloitetaan aamu aina seksillä tosi aikasin, ja jatketaan aamupäivällä ja vielä iltapäivällä tai illalla. Meillä se on monipuolista estotonta ja on lelujakin. Mies rakastaa antaa minulle orgasmeja, ja siksi kai saan niitä vaikka kuinka. Meillä sillai harvinaisempi tilanne, että ollaan kokopäiväisesti yhdessä. Meillä hyvin intohimoinen suhde, ja olemme edelleen todella rakastuneita, enemmän kuin silloin nuorena. Lapset omillaan jo kauan. Elämä ja seksi on parasta mitä tiedän, eikö himot hiivu mihinkään!
En. Sitä tunnin jyystämistä ei kenenkään värkki kestä.