Mitä? Onko op:n kkmaksu noussut. Tililtä veloitettu 7,75€
Kommentit (37)
5,55 e itselläni. Pitänee siirtyä kokonaan s-pankkiin, jossa kuukausimaksua ei ole
Ihan älytöntä
Ja mitä siihen sisältyy
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytöntä
Ja mitä siihen sisältyy
Asiakkaan kyykytystä
Erittelyn mukaan summa edelleen 4,75 mutta veloitus oli 7,75. Kohta 10€
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytöntä
Ja mitä siihen sisältyy
Pankkikortti netti osto oikeuksilla, sähköinen pankkitili ja pahvinen koodi kortti. Så går det till i Aktia.
Pankkikorttia lukuunottamatta nuo ovat lain asettamia pakotteita kansalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Nosta rahaa vain se yksi tai kaksi kertaa kuukaudesta pankkiautomaatista.muuten maksat enemmän etenkin kun selkeästi nostat rahaa kymmeniä kertoja kuukaudessa kun mikäkin hölmö.
Ja porukka juoksee OPhen bonuksien vuoksi, vaikka näköjään ne itse maksaa. Mulla Danske, 2,5 e ja siihen kuuluu kaikki (debit kortti jne.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosta rahaa vain se yksi tai kaksi kertaa kuukaudesta pankkiautomaatista.muuten maksat enemmän etenkin kun selkeästi nostat rahaa kymmeniä kertoja kuukaudessa kun mikäkin hölmö.
En nosta käteistä ikinä. Korttimaksu aina käytössä.
Minulla on sekä Nordea että S-pankki 0€/kk ja molempiin kuuluu nettipankki, kortit ja tilit.
Taidan siirtyä Aktiaan. Kkmaksu 2,50€/kk
Itsellä op, koska sieltä irtosi asuntolaina. Palvelumaksua meni viimeksi 0,65€
Vierailija kirjoitti:
Taidan siirtyä Aktiaan. Kkmaksu 2,50€/kk
Saat tuolla vaan pankkitilin et nettipankkia taikka pankkikorttia.
Tuskin edes semmosta sopimusta voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytöntä
Ja mitä siihen sisältyy
Ja tiskille meno on lähes laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sekä Nordea että S-pankki 0€/kk ja molempiin kuuluu nettipankki, kortit ja tilit.
Mitäs Nordea vaatii tuohon, jättilainan vai?
OP-bonuksista menee kaikki kuukausimaksut, ei ole lainaa, mutta säästöjä jonkin verran (yli 20 000).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Nordea vaatii tuohon, jättilainan vai?
Itselläni myös Nordeassa käyttötili ja etutili, sekä käyttötiliin liittyvä kortti, mobiilisovelluksella asioin. Opintolainaa vähän reilu 5000€ ja palvelumaksut 0€/kk.
Ohis
Minulla on Nordeassa kortti, verkkopankki ja neljä tiliä 0 euroa. Arvo-osuustili maksaa vajaa 2 euroa kuukaudessa, jos en teen vähintään yhtä osakekauppaa neljännesvuodessa.
Minulla ei ole senttiäkään lainaa, mutta sen sijaan kyllä sijoituksia. En ole varma, mikä niissä on rajana, jotta saa ilmaiset peruspalvelut.
Multa meni 10€. Kallista saatna