Nautitko oikeasti seksistä?
Vastaa vapaasti.
Kertoisitko myös sukupuolesi ja ikäsi.
Kommentit (49)
En nauti, en halua.Tuntuu että viestejä vaihdetaan ja kun en halua seksiä heti niin loppuu viestit.Eli miehet jaksavat puhua säästä , harrastuksista jne vain mahdollisen tulevan seksin varjolla.yököttää oiken ajatella olevansa vain joku mahdollisen tulevan seksin tarjoaja.
Oikean kumppanin kanssa kyllä, siis seksiin oikean kumppanin.
Oman puolisoni kanssa en, mutta suhde on muuten niin hyvä, että kärsin sen kerran viikossa ja muuten olen mielelläni ilman.
Nautin. Minulle tosi outo kysymys, koska seksi on jotain aivan järistyttävän ihanaa.
N32
Kyllä nautin sehän on ihanaa , nainen 65 v : D
Mitä seksillä ylipäänsä tarkoitetaan näissä kysymyksissä? Pelkkää yhdyntää jonkun toisen kanssa? Vai voiko se tarkoittaa myös pelkkiä omia fantasioita?
En nauti laisinkaan. Oma kroppani on kuvottava (isot rinnat ja läskit reidet) ja alapääni on myös kuvottava. Se ei onneksi ole outie, mutta se on jollain tavalla vääränlainen, koska mikään ei mahdu sinne sisään ja jos joskus mahtuu niin sattuu aivan järkyttävästi ja tulee verta. Hyi.
N20
Vierailija kirjoitti:
En nauti, en halua.Tuntuu että viestejä vaihdetaan ja kun en halua seksiä heti niin loppuu viestit.Eli miehet jaksavat puhua säästä , harrastuksista jne vain mahdollisen tulevan seksin varjolla.yököttää oiken ajatella olevansa vain joku mahdollisen tulevan seksin tarjoaja.
Olisiko mahdollista etsiä alusta alkaen kumppania, joka ei itsekään halua seksiä? Ainakin Facebookissa on ryhmiä aseksuaaleille.
Erittäin paljon ja usein. Olen 43 ja pelkään jos vaihdevuodet veisi oikeasti noin mahtavan asian elämästä. Eksän kanssa elin jatkuvassa puutteessa. Nyt kun seksielämä on vuosia ollut tyydyttävää en halua luopua tästä ihanuudesta ennen kuolemaani.
Nautin! Hellän miehen kanssa erityisesti. Saan oikean ihmisen kanssa useita isoja o:ta yhden aktin aikana. Yksi tyyppi on ollut, joka oli niin kovakourainen ja kuvitteli olevansa jossain p*rnoleffassa, että kylmetti mut kokonaan, mutta muuten on huonoimmillaankin ollut ihan ok kumppaneita.
Nautin, varsinkin nykyisen kumppanini kanssa! N23
Nautin todellakin. Lapset ei enää mitään vauvoja joten myöhäisillat aikaa vain meille kahdelle miehen kanssa. Hiljattain osattiin viimein avata myös aarreaitta, mitä tulee leluihin ja asuihin tällä teemalla. IHANAA. N42
Nautin seksistä yleensä yksin. Yhdynnästä en nauti. Ihan tosi harvoin nautin suuseksistä jos pystyn luottamaan kumppaniini sillä hetkellä 100%.
Haluaisin olla mies, uskon että yhdyntä miehenä on ihan mahtavaa. Nyt naisena se on vaan ahdistavaa.
Kyllä, erittäin paljon hyvän kumppanin kanssa, mutta on ollut myös miehiä joiden kanssa en ole nauttinut tippaakaan. N45
Vierailija kirjoitti:
En nauti laisinkaan. Oma kroppani on kuvottava (isot rinnat ja läskit reidet) ja alapääni on myös kuvottava. Se ei onneksi ole outie, mutta se on jollain tavalla vääränlainen, koska mikään ei mahdu sinne sisään ja jos joskus mahtuu niin sattuu aivan järkyttävästi ja tulee verta. Hyi.
N20
Siis yhdynnässä tulee verta ja sattuu järkyttävästi? Kai olet käynyt gynekologilla ja keskustellut asiasta?
Kyllä, nimenomaan yhdynnästä. Pitkä parisuhde, yhteys on fyysinen ja henkinen. N41
Vierailija kirjoitti:
Erittäin paljon ja usein. Olen 43 ja pelkään jos vaihdevuodet veisi oikeasti noin mahtavan asian elämästä. Eksän kanssa elin jatkuvassa puutteessa. Nyt kun seksielämä on vuosia ollut tyydyttävää en halua luopua tästä ihanuudesta ennen kuolemaani.
Niin nautinkin! Tai nauttisin jos olisi normiolot ja voisi liikkua ihmisten parissa luontevasti. Täytyy opetella nettideittailu. Yhden miehen haluan ennen kuin joku vääräleuka saa päähänsä muuta. Vuosi sinkkuutta kasassa. Se +20v unelmaliitto päättyi jo kauan sitten, olikos tää kolmas yritys sitte. N48
Olen yhdyntäkeskeinen ja rakastan juurikin sellaista nylkyntää. En tykkää romantiikasta ja mun fiilikset lopahtaa samantien, jos mies haluaa jotain pitkää esileikkiä. Tykkään myös kivusta (olen masokisti) ja inhoan kaikenlaista hellyyttä. Eipä paljoa tällaisia miehiä löydy, jotka olisivat ok pelkän yhdynnän kanssa. Aina pitää saada olla nuolemassa... yök.
Nautin yksin, kaksin ja vaikka kolmen kimpassa. Parhaalta tuntuu yksi p*rnoa katsellen. Harrastettua tulee 4-10 krt viikossa.
M35
No totta hitossa nautin ja paljon.
N42