Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna tulee Vihreiden "tiekartta" autoilulle. Autoveron kolminkertaistaminen, autoliikenteen tahallinen ruuhkauttimen ja ruuhkamaksut sekä polttoaineen hinnankorotus 40%:lla on listalla. Onnea Suomi!

Vierailija
14.01.2021 |

Ihanaa verotusta!

Kommentit (419)

Vierailija
121/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Persut vaihtaa nimensä Sinimustaksi Liikkeeksi?

Vierailija
122/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verotuksen koveneminen kurjistaa Suomea ja suomalaisia entisestään.

Kannattaakin muuttaa heti ensi viikolla matalan verotuksen maahan. :D

Se on helppoa. Ruotsissa on 40% alempi autovero. Siellä ei ole autoveroa ollenkaan.

Meidän koko perhe muuttaa kyllä ensi viikolla Ruotsiin koska autovero!

Vällkommen! Meidän perhe asuu jo Ruotsissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko Kokoomus ja Perussuomalaiset huolehtia kouluopetuksen tasapuolisuudesta niin ettei persuja vainota?

Vierailija
124/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät edustaa sairainta demokratiaa, tukevat illuminaattien pyrkimyksiä muuttaa maailman järjestystä. Toivottavasti ihmiset tajuaisi mikä mätä paise vihreät on.

Vierailija
125/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministeri Ohisalon mies on öljyfirmassa töissä. Hän on hallituksen tyttöjen luottomies kun mietitään minkä firman bensaa Suomessa tankataan jatkossa.

Vierailija
126/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kaupungin keskustassa asuvana maksan asumisestani enemmän kuin joku maaseudulla.Minä en tarvitse autoa,minulla ei ole edes ajokorttia.Joten tämä tasaa asumiskustannuksia oikealla tavalla.

Miten helvetissä se vaikuttaa sinun asumiskustannuksiin mitenkään jos maalla asuvat joutuvat maksamaan autoilustaan enemmän, nyt kyllä on vihersekoa mielipidettä.

Vierailija
127/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät kulkee lankeemuksen edellä.

Vierailija
128/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttoaineveron korotus ei vähennä päästöjä. Se vain lisää verotusta ja tekee ihmisistä köyhempiä.

Vasemmisto on vain tyytyväinen, kun raha tulee suoraan valtiolle eikä kierrä yritysten kautta.

Niin sinusta niiden pitäisi mennä caymansaarille suoraan. 

Ei, vaan yksittäisiltä palkansaajilta tavallisille suomalaisille yrityksille, sieltä osa alv:n muodossa valtiolle, osa yrityksen työntekijöille ja sitä kautta kulutukseen ja taas alv:n muodossa valtiolle. Kyse on siitä, miten raha liikkuu edestakaisin. Kun se liikkuu ihmisten ja yritysten kautta, siitä jää ihmisille jotain käteen eli käytettäväksi. Olennaista tässä on tietenkin se, että yritystoiminta kannattaa ja ihmisillä on varaa valita (paikallinen pien)yritys.

Mistä ottaisit ne rahat jotka verotuksessa menetetään? Tässä tapauksessa vielä kyseessä on isot öljy-yhtiöt. Kyse on juurikin siitä että leikauksesi verotukseen osuvat siihen pienituloiseen työntekijään, sairaisiin, työttömiin, vanhuksiin, lapsiin, sekä yhteiskunnan toimivuuteen että palveluihin ja infraan. 

Sen lisäksi näistä polttoaineiden käytön haitat jäävät kokonaisuudessaa heikentämään jo heikossa hapessa ja kuosissa olevan ilmaston sekä vesistöjen että ympäristö tilaa jos niille ei tehdä mitään.

Se on utopia että raha jäisi puhtaassa kapitalismissa hyödyttämään valtiota tai tavallisia ihmisiä ja parantaisi kaiken, päinvastoin se kertyy silloin despooteille kasanpäälläistujille jokta sanelevät silloin ehdot. 

Vierailija
129/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti näkyy täällä pääkaupunkiseudulla nyt tavarapyöriä ja muita pyöriä.

(Vain vihreät eivät ymmärrä missä Suomi sijaitsee, napapiirillä)

Vain Suomen pohjoisin osa sijaitsee napapiirillä, ehkä noin kolmasosa pinta-alasta (en laskenut, katsoin karttapallosta).

Vierailija
130/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät edustaa sairainta demokratiaa, tukevat illuminaattien pyrkimyksiä muuttaa maailman järjestystä. Toivottavasti ihmiset tajuaisi mikä mätä paise vihreät on.

Tämä viesti edustaa sairainta politiikkaa Suomessa.

Vierailija
131/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus pelkää autoilijoiden raivoa kuntavaalien alla – Ikävät asiat kerrotaan syksyllä

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/72737b58-094a-4582-a32d-ed6467ea8…

Vierailija
132/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joudun maksamaan vuodessa 30€ ylimääräistä koska verotus. Muutetaan koko perhe huomenna Ruotsiin ja Viroon.

Vierailija
133/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verotuksen koveneminen kurjistaa Suomea ja suomalaisia entisestään.

Kannattaakin muuttaa heti ensi viikolla matalan verotuksen maahan. :D

Se on helppoa. Ruotsissa on 40% alempi autovero. Siellä ei ole autoveroa ollenkaan.

Meidän koko perhe muuttaa kyllä ensi viikolla Ruotsiin koska autovero!

Juu, muutaman vuoden päästä eläke odottaa ja Viro kutsuu; asunto on jo olemassa. Kiva maksaa vähemmän veroa.

Vierailija
134/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipurista saa halpaa diisseliä!

Vierailija
135/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat elämän syöpä. 

Vierailija
136/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisaloite dieselveron poistamiseksi vielä enemmän!

Vierailija
137/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi. Avauksen tarkoitus on suoraan keksiä väitteitä ja leimata vihreitä näillä itse keksityillä asioilla. 

Alalpeukuttajille tiedoksi että kyse ei ole vihreistä vaan eikä hallituksesta eikä arkadianmäestä, eikä äänestyksistä, vaan liikenne- ja viestintäministeriön työryhmästä ja nykyelämän muutoksista ja niiden aikatauluttamisesta. Tässäkin puhutaan 10 vuoden jaksosta ja 10 vuotta tuskin riittää näiden muutosten aikaansaamiseksi. Tätä ei tapahdu huomenna eikä vihreiden toimesta.

Ei tapahdu huomenna eikä vihreiden taholta. Kyseessä on liikenne ja viestintäministeriön työryhmän laskemien mallien julkaisu.

Vierailija
138/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois pois turhat maskit ja rokotukset! Avoimesti hymyillen ja elämästä nauttien levittämään hyvääoloa ja välittämistä lämpimin halauksin! Spread the Love!

Vierailija
139/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna diiseelin hinta nousee 4€ litra!

Vierailija
140/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älkää hyvät ihmiset enää ikinä äänestäkö vihreitä/sdp:tä!

En pelkästään äänestä vaan olen itse jälleen ehdolla. Luuletko oikeasti, että tämän palstan möyhötys vaikuttaa asiaan millään tavalla?

Meinasit sitten palastaa maailman ihan suomalaisten rahoilla, niinkö?!

Keskustelen mielelläni kanssasi kun teemme sen molemmat ihan omalla nimellä ja kasvoilla joko livenä tai sosiaalisessa mediassa. Ei, en täällä paljasta henkilöllisyyttäni koska sitä eivät tee muutkaan, mutta jos haluat keskustella politiikastamme niin tule ihmeessä tekemään se meidän kanssamme ihan avoimesti.

Täällä en kommentoi enempää.

:D :D Mikseivät sulle kelpaa anonyymit keskustelupalstalla esitetyt mielipiteet? Onko sulta mennyt jotenkin ohi se, miten vauvapalsta on Suomen suosituin keskustelupalsta, ja miten jo kirjoitustyyleistä voi päätellä täällä kirjoittelevan hyvin monenlaista eri porukkaa, elämän eri aloilta? Eivätkö sua siis kiinnosta potentiaaliset äänestäjät anonyymisti? Kuinka ylimielinen oikein olet? "Joko me tehdään näin kuin minä haluan tai sitten en kommentoi enempää!"

Vai että sosiaalisessa mediassa... Älä unta näe :D Olen jo poistanut FB-, Instagram- ja WhatsApp-tilini, en pelkästään niiden tietoturvarikkomusten vaan myös sinun ydinäänestäjäporukkasi harjoittaman primäärisen ja sekundäärisen vainoamisen ja mielipideterrorin vuoksi. (Onnittelut siitä, kai?) Twitteriä en ole koskaan erehtynyt asentamaankaan. Että minun pitäisi asettaa itseni alttiiksi jollekin pulušakin kaltaiselle "keskustelulle", vain jotta kannattajasi voisivat sitten rääpiä niin minun kuin läheistenikin kaikki tiedot screenshotteina pitkin bittipitäjiä ja tehtailla minusta kaikenlaisia loukkaavia meemejä?

Jo pelkästään alkuasetelmamme olisi valtasuhteiden puolesta minulle sen verran epäedullinen, että oikeastaa. sinun pitäisi tarkistaa etuoikeutettuutesi ennen kuin alat moisia ehdotella, taidankin sanoa, että ehdotuksesi on ~KirJAimelLista VÄkiVALTaa~! Olen loukkaantunut, tunteitani on loukattu! Sinä olet loukannut minun tunteitani!

Ja lopuksi, miten argumenttisi muka muuttuvat paremmiksi, jos me keskustelisimmekin niistä kasvokkain? Mitä sellaista voit sanoa minulle vain henkilöllisyyteni tietämällä, mitä et voi sanoa tässä ja nyt, koskien vaikkapa nyt näitä jälleen kerran pähkähulluja utopioitanne? Mitä sellaista tarvitaan kasvokkainkeskustelusta, mitä ilman et voi kommunikoida tässä ja nyt?

Lopuksi pieni pähkinä sinulle: Jos voisitte omaa politiikkaanne viilaamalla - tai edes merkittävästi hillitsemällä! - vaikuttaa siihen, että Suomessa esiintyisi vähemmän muukalaisvihaa (palstasensuuri), niin tekisittekö niin?

(Ei tarvitse vastata. Tiedän, ettette tekisi. Te tarvitsette muukalaisvihaa, todellista tai kuviteltua, yhtä lailla kuin kokkarit tarvitsevat halpatyövoimaa. En usko vähääkään, että sinivihreys tästä haalistuu. Päin vastoin odotan sen voimistuvan. Uurnilla tavataan.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan