Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna tulee Vihreiden "tiekartta" autoilulle. Autoveron kolminkertaistaminen, autoliikenteen tahallinen ruuhkauttimen ja ruuhkamaksut sekä polttoaineen hinnankorotus 40%:lla on listalla. Onnea Suomi!

Vierailija
14.01.2021 |

Ihanaa verotusta!

Kommentit (419)

Vierailija
21/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älkää hyvät ihmiset enää ikinä äänestäkö vihreitä/sdp:tä!

En pelkästään äänestä vaan olen itse jälleen ehdolla. Luuletko oikeasti, että tämän palstan möyhötys vaikuttaa asiaan millään tavalla?

Meinasit sitten palastaa maailman ihan suomalaisten rahoilla, niinkö?!

Vierailija
22/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoliikenteen tahallinen ruuhkauttaminen lisää päästöjä.

Sehän sopii täysin vihreiden muuhunkin luonnonsuojelupolitiikkaan. Jos meille olisi saanut rakentaa tarpeellisen määrän puhdasta päästötöntä ydinvoimaa, hiilenpolttomme olisi jo selkeästi alhaisemmalla tasolla. Nyt ovat vihreätkin vähän alkaneet herätä, mutta totuus on, että he ovat yksi merkittävimmistä ilmaston lämpiämisen edistäjistä ja suomalaisen teollisuuden tappajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntavaalit aivan pian. Näytetään niille että minkälaisia päättäjiä me haluamme.

Suomessa on jotain 1.2 miljoonaa yli 65 vuotiasta. Nää on kohtalaisen aktiivisia äänestäjiä ja käytännössä päättää suurelta osin sen minkälaisella porukalla suomea hallitaan. Koska nää tuppaa äänestämään kerta toisensa jälkeen samaa vanhaa kuin ennenkin niin turha odottaa muutoksia. 

Demarit vetivät vappusatasensa takaisin ja eläkeputki purettiin. Lisäksi luonnollinen kato vaikuttaa vuosi vuodelta.

Ei nää muista noin kauas :D Demarit lupaa vaan jonkun eläkeindeksikorotuslupausaikomusvihjauksen ja nää on taas uurnilla valitsemassa oikeaa demaria.

Muutenkin jos mietitään niin näillä on ollut pitkään tapana luvata esim. 100 johonkin tukiaiseen. Käytännössä kuitenkin siitä menee ensinnä 20% vero, toiseksi muut tukiaiset laskee koska noi kaikki riippuu toisistaan ja lopputuloksena käteen jää ehkä 20€ kuussa siitä satasen luvatusta korotuksesta.

Esim. se että pienimmästä työttömyyskorvauksesta vedetään päältä 20% pois koska "vero" ei oikeasti ole vero vaan tukileikkaus eli niillä ei ole alunperinkään tarkoitus maksaa sitä mitä ne teeskentelevät maksavansa. Huvittaa vaan kun nuo kulkee esim. lehtiartikkeleissa mainostamassa että työtön saa kelasta esim. 600 kuussa kun oikeasti se saa vain 80% tuosta eli 480. Eli valehtelu kansalle ja kansainvälisissä vertailuissa on suorastaan luonteenomaista tuolle porukalle. 

Vierailija
24/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi puolue ei saa hankkeitaan noin vain läpi. Suomessa on monipuolinen- järjestelmä. Taas paljon melua tyhjästä!

Kylläpä vaan saa, kun pääsee sopivaan vaa'ankieliasemaan.

Vierailija
25/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkästään äänestä vaan olen itse jälleen ehdolla. Luuletko oikeasti, että tämän palstan möyhötys vaikuttaa asiaan millään tavalla?

Kansalaismielipide on mielestäsi möyhötystä? Huomaa kyllä että olet todellinen vihreä. Eihän teitä ole koskaan kiinnostanut kansan mielipide koska te mielestänne tiedätte kaiken paremmin. Jos joku on teidän kanssanne eri mieltä niin kuittaatte asian sillä että "ei se vaan ymmärrä" ja lopetatte kuuntelemisen. Teidän lähtökohtanne on että kansa jakaantuu kahteen osaan, niihin jotka on kanssanne samaa mieltä ja niihin jotka on id io otteja joita ei tarvitse kuunnella.

Ei mikään ihme ettei vihreiden kannatus ikinä nouse uskollisimpien kuplan ulkopuolella koska kansa kyllä tajuaa milloin edustajat on ylimielisiä.

Itse en teitä äänestä koska hankkeenne on lähinnä mediaprojekteja (vrt. pöllönsiirtelijä, ruotsalainen ilmastoteini, jne) ja pidempiaikaiset tavoitteenne ei tuppaa oikeastaan suojelemaan luontoa. Silti niiden hinta suomalaiselle kehitykselle on jokseenkin massiivinen ja usein todellisuudessa luontoa haittaava. 

Vierailija
26/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelen mielelläni kanssasi kun teemme sen molemmat ihan omalla nimellä ja kasvoilla joko livenä tai sosiaalisessa mediassa. Ei, en täällä paljasta henkilöllisyyttäni koska sitä eivät tee muutkaan, mutta jos haluat keskustella politiikastamme niin tule ihmeessä tekemään se meidän kanssamme ihan avoimesti.

Täällä en kommentoi enempää.

Vierailija
27/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä valehtelua.

Jokaikinen väite avauksessa on valhe.

Vierailija
28/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntavaalit aivan pian. Näytetään niille että minkälaisia päättäjiä me haluamme.

Suomessa on jotain 1.2 miljoonaa yli 65 vuotiasta. Nää on kohtalaisen aktiivisia äänestäjiä ja käytännössä päättää suurelta osin sen minkälaisella porukalla suomea hallitaan. Koska nää tuppaa äänestämään kerta toisensa jälkeen samaa vanhaa kuin ennenkin niin turha odottaa muutoksia. 

Demarit vetivät vappusatasensa takaisin ja eläkeputki purettiin. Lisäksi luonnollinen kato vaikuttaa vuosi vuodelta.

Ei nää muista noin kauas :D Demarit lupaa vaan jonkun eläkeindeksikorotuslupausaikomusvihjauksen ja nää on taas uurnilla valitsemassa oikeaa demaria.

Muutenkin jos mietitään niin näillä on ollut pitkään tapana luvata esim. 100 johonkin tukiaiseen. Käytännössä kuitenkin siitä menee ensinnä 20% vero, toiseksi muut tukiaiset laskee koska noi kaikki riippuu toisistaan ja lopputuloksena käteen jää ehkä 20€ kuussa siitä satasen luvatusta korotuksesta.

Esim. se että pienimmästä työttömyyskorvauksesta vedetään päältä 20% pois koska "vero" ei oikeasti ole vero vaan tukileikkaus eli niillä ei ole alunperinkään tarkoitus maksaa sitä mitä ne teeskentelevät maksavansa. Huvittaa vaan kun nuo kulkee esim. lehtiartikkeleissa mainostamassa että työtön saa kelasta esim. 600 kuussa kun oikeasti se saa vain 80% tuosta eli 480. Eli valehtelu kansalle ja kansainvälisissä vertailuissa on suorastaan luonteenomaista tuolle porukalle. 

Mutta näitä ei saa kutsua populismiksi😊

Vierailija
29/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelen mielelläni kanssasi kun teemme sen molemmat ihan omalla nimellä ja kasvoilla joko livenä tai sosiaalisessa mediassa. Ei, en täällä paljasta henkilöllisyyttäni koska sitä eivät tee muutkaan, mutta jos haluat keskustella politiikastamme niin tule ihmeessä tekemään se meidän kanssamme ihan avoimesti.

Eikö tää ole mielestäsi avointa keskustelua? Mihin sitä vastapuolen nimeä ja pärstää tarvitset?

t. eri

Vierailija
30/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreitä ja Persuja yhdistää sellainen asia että kummankaan kanssa ei voi keskustella. Ollaan niin syvällä niissä omissa ideologioissaan ettei sinne järjen eikä ääni kuulu eikä mitään voi kyseenalaistaa. Ääripäät on pahasta.

Vierailija
31/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tuo toteutuisi. Eipä toteudu, relataan.

Kyse avauksessa onkin trollailusta ja provoamisesta ja keksityistä väitteistä. 

Vierailija
32/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minä ainakin uskon tämän olevan aito tapaus. Jos ei tämä ole poliitikon lupaus, ni mikä on:

"Jutellaan muualla (et kylläkään voi niin käytännössä tehdä, koska et tiedä kuka olen) mutta näin hienon ja ylevän lupauksen minä annan!"

Ohis

Vierailija
33/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiekarttaa tarvitaan vain, jos ollaan eksyksissä.😅

Eikä sitäkään. Navigaatio

Vierailija
34/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi. Avauksen tarkoitus on suoraan keksiä väitteitä ja leimata vihreitä näillä itse keksityillä asioilla. 

Vierailija
35/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka me suomalaiset tapettas kaikki ittemme ja maa jäis tyhjäksi, niin ei se vaikuttas yhtään mitään koko maapallon tasolla päästöihin.

Tämä on itsestään selvä asia mitä moni ei edes tajua. Suomen päästöt oli muistaakseni jotain 0,014% maailman päästöistä. Intian päästöt nousee koko ajan ja väkiluku kasvaa yli miljoonalla vuodessa. Jos ei jenkit, kiina ja intia tee mitään, niin tämä ilmastovöyhötys on täysin turhaa. Pelkästään jenkit ja kiina puskee puolet maailman saasteista.

Vierailija
36/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

___

Päästötyöryhmän julkaisemissa taustalaskelmissa nykyisiä ajoneuvoveroja on korotettu peräti kolminkertaiseksi.

”Kolminkertainen korotus valittiin, kun todettiin 1,5-kertaisen korotuksen olevan euromääräisesti sekä tuloksiltaan varsin pieni”, Liikenteen KHK-päästöjen vähentämistoimet / yksittäisten toimien vaikutusten arviointi -niminen dokumentti toteaa.

___

Bensaa ja dieseliä uhkaa jopa 34–40 sentin hinnannousu –  ”Järjestelmä nostaisi veroa automaattisesti”

___

jne.

___

https://www.is.fi/autot/art-2000007739303.html

Vierailija
37/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi puolue ei saa hankkeitaan noin vain läpi. Suomessa on monipuolinen- järjestelmä. Taas paljon melua tyhjästä!

Tämä on vihreille hallituskysymys ja siksi Sanna taipuu. Saarikolle asia on yhdentekevä, koska Kepu sai jo maakuntahimmelin. RKP:lle käy myös kunhan ei kajota Ruotsin kielen asemaan. Vasemmistoliitto on tyytyväinen oppivelvollisuusiän nostamiseen.

Vierailija
38/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoliikenteen tahallinen ruuhkauttaminen lisää päästöjä.

Harakan päässä se on ekoteko! Jos ei ole ruuhkia, niin tehdään sellaiset!

🥇🥇🥇

Vierailija
39/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ensi kerralla ketä äänestätte

Vierailija
40/419 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan nuo viherpiiparit tajuavat, että Suomesta ei voi tehdä polkupyöräyhteiskuntaa ihan säästä johtuen? Ei tuolla fillareita näillä keleillä liiku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan