Siis millainen nainen ei pese myös sisältä??
Kuvittelin että kaikki naiset vähintään pidee suihkulla vähän kosteuttaisivat limakalvoja vessakäynnin yhteydessä mutta ystävättereni sanoi että kuulemma tosi harvinaista? on toiminu tähän mennessä tosi hyvin.,,
Kommentit (62)
Sellainen joka ymmärtää että värkillä on oma puhdistusmekanisminsa eikä sitä kannata mennä pilaamaan, ulkosynnyttimet pestään.
Sieltä sisältä ei saa pestä, menee vaginafloora (emättimen bakteerikanta) sekaisin.
Vagina ja silmä puhdistavat itse itsensä.
Ulkopuolelta pitää toki pestä, mutta pelkästään lämpimällä vedellä.
Huono trolli, mutta oikeasti ihmettelen kuka sinne sisälle edes saisi vettä? Sehän on varsin pieni aukko.
Ulkoa toki, itse pesen myös saippualla koska siitä ei ole ollut mitään haittaa. Joillekin on joten he pesevät vain vedellä.
Kaipa sitten vastaavasti miesten pitäisi rassata peeniksen sisäpuoli pulloharjalla? Ja jokaisen pitäisi pestä myös takamus sisäpuolelta?
Vierailija kirjoitti:
Sieltä sisältä ei saa pestä, menee vaginafloora (emättimen bakteerikanta) sekaisin.
Vagina ja silmä puhdistavat itse itsensä.
Ulkopuolelta pitää toki pestä, mutta pelkästään lämpimällä vedellä.
mikä silmä?? perssilmäkö????
Mitäpä se "ystävätär" tietää toisten tavoista. Kukaan nainen tiedä toisen naisen tapoja.
Lopeta jo provoilu.
Vierailija kirjoitti:
Jonnella "ystävätär"? Kaikkea sitä...
Huom. ”ystäväter”, vieras sana tuottaa vaikeuksia 💔
Tutkimusten mukaan ne, jotka pesevät sisältä, ovat vaarassa saada syövän kohdunkaulaan. Bakteerivaginoosi ja hiiva tietenkin myös uhkaavat. Sisältä ei siis saa suihkuttaa koskaan.
Maksimiteholla suihkutus sisälle muutama minuutti. Tämän jälkeen imurointi sieltä sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ymmärtää että värkillä on oma puhdistusmekanisminsa eikä sitä kannata mennä pilaamaan, ulkosynnyttimet pestään.
Mitkä ovat ulkosynnyttimet? Kuuluuko niihin se osio limakalvoista? Ainakaan sinne vaginan reikään ei saa suihkuttaa vettä.
N27
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monella naisella pillu haisee
Se ei kyllä yleensä johdu pesemättömyydestä vaan esimerkiksi tulehduksesta, jollaisen voi helposti saada jos menee ronkkimaan emättimen bakteerikantaa pesemällä sitä sisäpuolelta.
Jos alapää haisee vaikkapa silakalta, niin todenäköisesti kaikki ei ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa sitten vastaavasti miesten pitäisi rassata peeniksen sisäpuoli pulloharjalla? Ja jokaisen pitäisi pestä myös takamus sisäpuolelta?
Mä haluaisin joskus pestä perseenreiän kunnolla sisäpuoleltan ja rassata jollain minipulloharjalla. Peppureikä on sellaista sorttia, että aina on kostea ja pyyhkimällä tulee kakkaa paperiin.
Ja olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monella naisella pillu haisee
Se ei kyllä yleensä johdu pesemättömyydestä vaan esimerkiksi tulehduksesta, jollaisen voi helposti saada jos menee ronkkimaan emättimen bakteerikantaa pesemällä sitä sisäpuolelta.
Jos alapää haisee vaikkapa silakalta, niin todenäköisesti kaikki ei ole kunnossa.
Mulla haisee ihan kalalta :( ja pikkarit aina märät ja haisee hirveelle kalalle
Vierailija kirjoitti:
Huono trolli, mutta oikeasti ihmettelen kuka sinne sisälle edes saisi vettä? Sehän on varsin pieni aukko.
Ulkoa toki, itse pesen myös saippualla koska siitä ei ole ollut mitään haittaa. Joillekin on joten he pesevät vain vedellä.
No jos sinne mahtuu peenis, kyllä sinne mahtuu suihkuletkukin. Harva peenis on niin kapea kuin suihkuletku. Mutta silti: EI VETTÄ SISÄÄN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin joskus pestä perseenreiän kunnolla sisäpuoleltan ja rassata jollain minipulloharjalla. Peppureikä on sellaista sorttia, että aina on kostea ja pyyhkimällä tulee kakkaa paperiin.
Ja olen nainen
Mikä estää toteuttamisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat ulkosynnyttimet? Kuuluuko niihin se osio limakalvoista? Ainakaan sinne vaginan reikään ei saa suihkuttaa vettä.
N27
Olet 27-vuotias, etkä tiedä mitkä ovat ulkosynnyttimet. Mitäs jos katsoisit naisen alapäästä ihan lääkärikirjasta, netistäkin löytyy tietoa asiasta. Sinun iässäsi kyllä nuo asiat täytyy jo tietää.
Jlo no en tldellaksan työnnä suihkua sisälleni kun pesen alapään.
Työnnätkö sinä hanan kurkkuun kun peset hampaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Ulkosynnyttimet=koko se osa, johon voit koskea tunkematta mitään sisääsi. Noin karkeasti sanottuna. Googlesta voit katsoa tarkan kuvauksen.
Jonnella "ystävätär"? Kaikkea sitä...