Siis millainen nainen ei pese myös sisältä??
Kuvittelin että kaikki naiset vähintään pidee suihkulla vähän kosteuttaisivat limakalvoja vessakäynnin yhteydessä mutta ystävättereni sanoi että kuulemma tosi harvinaista? on toiminu tähän mennessä tosi hyvin.,,
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä sitten on sisäsynnytin? Se itse reikä?
voi Jonnea, oiskohan munasarjat ja kohtu esimerkiksi.
No ei ole. Munasarjat on munasarjat ja kohtu on kohtu. Kumpikaan ei ole sisäsynnytin.
t. synnyttänyt nainen
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=ltt0…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa sitten vastaavasti miesten pitäisi rassata peeniksen sisäpuoli pulloharjalla? Ja jokaisen pitäisi pestä myös takamus sisäpuolelta?
Mä haluaisin joskus pestä perseenreiän kunnolla sisäpuoleltan ja rassata jollain minipulloharjalla. Peppureikä on sellaista sorttia, että aina on kostea ja pyyhkimällä tulee kakkaa paperiin.
Ja olen nainen
Sulla on varmasti sisäinen peräpukama, josta vuotaa nestettä. Osta apteekista suppoja peräpukaman hoitoon. Pese peräpääsi, kun käyt kakalla. Se, että pyyhkiessä ei meinaa millään tulla siistiä, voi myös viitata peräpukamaan.
Jos sillä olis tarkoitus suihkuttaa sisäosia, se olis dildon mallinen.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan ne, jotka pesevät sisältä, ovat vaarassa saada syövän kohdunkaulaan. Bakteerivaginoosi ja hiiva tietenkin myös uhkaavat. Sisältä ei siis saa suihkuttaa koskaan.
"Tutkimusten" mukaan. Eli luulojen mukaan. Bakteerivaginoosi voi tulla kierukan käytöstä tai seksistä (mällit muhii alapäässä). Kohdunkaulan syöpää aiheutta HPV virus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono trolli, mutta oikeasti ihmettelen kuka sinne sisälle edes saisi vettä? Sehän on varsin pieni aukko.
Ulkoa toki, itse pesen myös saippualla koska siitä ei ole ollut mitään haittaa. Joillekin on joten he pesevät vain vedellä.
No jos sinne mahtuu peenis, kyllä sinne mahtuu suihkuletkukin. Harva peenis on niin kapea kuin suihkuletku. Mutta silti: EI VETTÄ SISÄÄN
No ei tullut mieleenkään että joku tunkisi letkun sinne sisälle :D!! Siis ruuvaa suihkun pään irti ja tunkee sen likaisen letkuosan... Voe elämän kevät, kiitos mielikuvasta. Jätän edelleenkin väliin!
Vierailija kirjoitti:
Kaipa sitten vastaavasti miesten pitäisi rassata peeniksen sisäpuoli pulloharjalla? Ja jokaisen pitäisi pestä myös takamus sisäpuolelta?
Kiitos nauruista 😂😂😂
Nää "ulkoo vaan huljautan vedellä,kyllä se ite putsautuu" tyypit haistaa kilometrin päähän. :(
Vierailija kirjoitti:
Ulkoiset ja sisäiset häpyhuulet pestään huolella kuten virtsaputken suu, mutta ei sinne emättimen sisällä suihkita.
Niin mitkä? :D
Aloittaja on mies outoine fantasioineen.
Meikä tuppaa rassaamaan neitojen paikat suihkussa, saippuoidulla kullilla.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä sisältä ei saa pestä, menee vaginafloora (emättimen bakteerikanta) sekaisin.
Vagina ja silmä puhdistavat itse itsensä.
Siis perseensilmä vai mitä tarkoitit...? Outo ottaa silmä puheeksi tässä tapauksessa, ellet tarkoittanut teemaan lähemmin liittyvää perseensilmää.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ymmärtää että värkillä on oma puhdistusmekanisminsa eikä sitä kannata mennä pilaamaan, ulkosynnyttimet pestään.
Näin se on ja eikä se vesi toimi siellä minään kosteuttajana, kuten aloittaja kuvittelee.
Vettä ei voi laittaa sisälle, koska keho luulee lapsiveden menneen ja lantio alkaa levetä ja synnytyskanava aukeaa. Automatisoitu kehon toiminto ja siksi on vaarallista laittaa vettä pimsun sisälle.
Pyydän tämän poistoon, mutta ennen kuin tämä saadaan poistettua, niin kirjoitan tähän nyt vielä ettei kukaan vain luule että noin kannattaa tehdä
ÄLÄ KOSKAAN LAITA SISÄLLESI VETTÄ/SAIPPUAA, SE EI OLE TERVEELLISTÄ, VAAN VOI OLLA HYVINKIN VAARALLISTA.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan ne, jotka pesevät sisältä, ovat vaarassa saada syövän kohdunkaulaan. Bakteerivaginoosi ja hiiva tietenkin myös uhkaavat. Sisältä ei siis saa suihkuttaa koskaan.
On todettu myös yhteys munasarjasyöpään. Luonnollista tasapainoa ei turhaan pidä mennä muuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vettä ei voi laittaa sisälle, koska keho luulee lapsiveden menneen ja lantio alkaa levetä ja synnytyskanava aukeaa. Automatisoitu kehon toiminto ja siksi on vaarallista laittaa vettä pimsun sisälle.
höpö höpö, mitä tarinoita
No, sellaisen naisen💃🏻ei tarvitse pestä, jo ottaa kerran viikossa piiitkästä nêêkêri-kullista 🍆 kunnon desi-mällin 💦😲!
Siis mitä ihmettä? Ettekö muka seksin jälkeen pese ”sisältä”, ne spermathan jää sinne sisälle ja sitten vasta hyvältä haiseekin. En ymmärrä miten muka puhdistuisi seksin jälkeen itsestään. Kummaa porukkaa.
ja mää oon pääsiäispupu