Mulla menee hermo tohon mieheen kun EI muka LUOTA muhun!
Mun pakko päästä johonkin purkamaan tätä kun en enään kestä mun miestä! Mä en ymmärrä tota sen käytöstä. Mä oon raskaana ja tää ei oo ollu mikään helppo raskaus, oon usein väsynyt ja ärtynyt ja mielialat vaihtelee. Myös pieniä särkyä on aina välillä . Nyt mies on saanu päähänsä että haluaa sitten isyystestin! Mä olin niinku aivan puulla päähän lyöty! Mä kannan HÄNEN lastaan, en kenenkään muun ja kuten sanoin tää ei oo ollu ihan helppookaan. Ja nyt sitten mua epäillään pettäjäksi! Siis ei vttu! Mä en tajuu miten voi vaatia tollasta, eikö siis luota muhun? En mä tiedä mä vaan itken, kun tää on niin rankkaa ja nytkin on selkä kipeänä, en jaksa vaan. Tänkö arvonen mä oon miehelle ?
Kommentit (35)
Jos ei kerran mitään salattavaa ole, niin mikä on ongelma?
Onko luottamuksen puutteeseen jotain perusteita omassa tekemisessäsi, joita mies ei välttämättä edes tiedä?
Paras perusta parisuhteelle on varmuus. Puheita kyllä riittää, ihan raamatulla vannottujakin. Monilla on huonoja kokemuksia puheisiin luottamisista. Älä ota itseesi, jos tuo on ainoa epäilyttävä asia.
Vierailija kirjoitti:
Onko luottamuksen puutteeseen jotain perusteita omassa tekemisessäsi, joita mies ei välttämättä edes tiedä?
No kun ei ole! Miks mua ei kukaan usko?
Ap
Voi apua. Onhan tuo nyt ihan h*lvetin loukkaavaa. En tiedä mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa, menisikö lusikat jakoon vai mitä, enkä osaa lohduttaa muuten kuin että voimia sinulle ap! Miehet osaavat kyllä joskus olla aivan käsittämättömiä idi**tteja.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Onhan tuo nyt ihan h*lvetin loukkaavaa. En tiedä mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa, menisikö lusikat jakoon vai mitä, enkä osaa lohduttaa muuten kuin että voimia sinulle ap! Miehet osaavat kyllä joskus olla aivan käsittämättömiä idi**tteja.
Kiitos
Ap
Mä tekisin testin ja ottaisin sen jälkeen eron. Kaikissa tapauksissa. Jos ei luota, niin ei luota jatkossakaan.
Yhyy, minä taas naisena kipuilen ja itkettää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Hankkiuduit sitten salaa raskaaksi?? Ei ihme jos mies on vihainen.
Yleensä epäilijöillä itsellään on jotain salattavaa. Minä sanoisin miehelle, että käyköön sp-tautitesteissä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe05c89a-db7a-4d67-923d-c412a3872d42
Hovioikeuden päätös: Mies ei ole pikkupojan biologinen isä, joutuu silti maksamaan elatusmaksuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei ole! Miks mua ei kukaan usko?
Ap
Kieroja naisia on paljon. Miehellä on ehkä kokemusta sellaisista tai muuten haluaa olla varma. Mies voi olla myös kontrolloiva, mustasukkainen tms. Kannattaa tarkkailla tilannetta ennen sokeaa sitoutumista.
Naiset itse ovat kehoittaneet tuohon tälläkin palstalla. Nyt kun sitä oikeutta, ei, vaan velvollisuutta käytetään, se loukaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Isyystesti on nykyisin aivan järkevä asia isyyden tunnustamisessa. Se pitäisi olla pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä epäilijöillä itsellään on jotain salattavaa. Minä sanoisin miehelle, että käyköön sp-tautitesteissä.
Tämän vammaisen asenteen vuoksi olisi parasta että testit tehtäisiin aina, kaikille
Itse suostuisin toki testiin, mutta suhde ei olisi entisellään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, että miehen pitäisi uskoa kaikki, mitä nainen (jonka perimmäisistä motiiveista ei voi tietää) väittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vammaisen asenteen vuoksi olisi parasta että testit tehtäisiin aina, kaikille
No mutta kyllähän raskaana olevaltakin otetaan ainakin hiv-testi. Miksei sitten isältäkin.
Hyvähän se on selvittää