Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat niin paljon halimista?

Vierailija
14.01.2021 |

?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosketus lisää oksitosiinin eritystä. Toisille se on se juttu. Monet nauttivat kampaajista ja hieronnoistakin.

Nautitko siitäkin jos sama sukupuoli koskettelee sinua ja olet hetero?

Minä nautin. Suorastaan rakastan sitä, kun kampaajalla pestään hiukset, hierotaan päänahka jne. 

t. eri, heteronainen

Vierailija
42/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi lottovoitto löytää mies, joka ei haluaisi lainkaan seksiä, vaan pelkästään muuta läheisyyttä ja nimenomaan halaamista.

Varmasti.

Kelpaisiko mies, jolle riittäisi hieman vähempi seksi, jota tulisi kuitenkin olla jonkunverran.

Mutta joka voisi myös halailla vaikka kuinka paljon..

??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle merkitsee visuaalisuus, naiselle läheisyys. Ote muistaakseni Hesarin artikkelista.

Vierailija
44/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosketus lisää oksitosiinin eritystä. Toisille se on se juttu. Monet nauttivat kampaajista ja hieronnoistakin.

Lapsi hyvä. Nautintoon ei läheskään aina liity mitään seksuaalista. 

Vierailija
45/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan halaa miestäni, koska olen huomannut, että se on juuri sitä, mitä hän haluaa. Seksiä kylläkin, mutta ainoastaan, silloin kun minä olen halukas.

Vierailija
46/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun inhoan kaikenlaista lääppimistä. Seksi on jees mutta sen ulkopuolella en pidä kosketuksista ollenkaan. - nainen

Vierailija
47/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Siis mitä? :D Eikös halimine oo just se yks parhaimmista jutuista parisuhtees? Voiko sitä muka olla liikaa? :o Ite ainaki ajattelen, et täydellinen nainen haluis halii useita kertoja joka päivä. :)

Noh, useimmilla meistä on muutakin tekemistä kuin olla liimautuneena kumppaniin kaiket päivät. 

Aika surkee tekosyy… :D Päiväs on 1440 minuuttii. Niinkö on muka kiirre, et ei ehdi "liimaantuu" toiseen?

Pitää ehtiä mahdollisimman paljon tupakalle.

Vierailija
48/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nautinto ei ole seksuaalista.

Minä käyn dopamiinilla.

Vierailija
49/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan miehen kosketusta. Seksi vielä menee, mutta muu lääppiminen on hanurista.

Miten ihmeessä voi olla parisuhteessa, jos inhoaa toisen kosketusta? 

Vierailija
50/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin. Suorastaan rakastan sitä, kun kampaajalla pestään hiukset, hierotaan päänahka jne. 

t. eri, heteronainen

Sama miehenä. Ainakin joskus oli näin.

Nykyisin kalju, kaikki kosketus puuttuu.

Itku tulee.

Ja olen myös hetero.

Vierailija
51/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi lottovoitto löytää mies, joka ei haluaisi lainkaan seksiä, vaan pelkästään muuta läheisyyttä ja nimenomaan halaamista.

Kalu nousee väkisinkin halaillessa.

Kun halaat äitiäsi, kalu nousee? Ok.

Ei. Vaan oman rakkaan halaaminen on erilaista.

T. Eri

Vierailija
52/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät halua. Mieheni haluaa, minä en.

Miksi et halua? En pysty ymmärtämään.

Vierailija
53/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haliminen oman kumppanin kanssa on mukavaa. Ihanaa olla lähellä, tuntea toisen kehon lämpö ja kosketus. Erittäin huumaavaa on myös kun mies tuoksuu hyvälle. Halin myös miestäni ja annan hellyyttä, mieheni tykkää ainakin kovasti.

N25

Vierailija
54/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri, heteronainen

Sama miehenä. Ainakin joskus oli näin.

Nykyisin kalju, kaikki kosketus puuttuu.

Itku tulee.

Ja olen myös hetero.

Voi kaljuakin hieroa. Ei muuta kuin varaamaan aikaa esim. intialaiseen päähierontaan. 

Vierailija
55/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haliminen oman kumppanin kanssa on mukavaa. Ihanaa olla lähellä, tuntea toisen kehon lämpö ja kosketus. Erittäin huumaavaa on myös kun mies tuoksuu hyvälle. Halin myös miestäni ja annan hellyyttä, mieheni tykkää ainakin kovasti.

N25

Olispa mullakin noin ihana nainen, eikä kylmä kapakala.

Vierailija
56/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Siis mitä? :D Eikös halimine oo just se yks parhaimmista jutuista parisuhtees? Voiko sitä muka olla liikaa? :o Ite ainaki ajattelen, et täydellinen nainen haluis halii useita kertoja joka päivä. :)

Noh, useimmilla meistä on muutakin tekemistä kuin olla liimautuneena kumppaniin kaiket päivät. 

Aika surkee tekosyy… :D Päiväs on 1440 minuuttii. Niinkö on muka kiirre, et ei ehdi "liimaantuu" toiseen?

Aikuiset tuppaavat käymään töissä jne. Paitsi sossuloiset. Heillä varmasti aikaa olla 24/7 kiinni toisessa. 

Onko niin kiireistä ettet edes illalla sängyssä ehdi antaa miehen halata.

Vierailija
57/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei enää kosketella muuten kuin seksissä on alamäki alkanut. Ihme kylmyyttä, enkä halua miestä joka ei mua halua halata tai koskettaa muuten kuin yhdynnössä. En ole kylmä ihminen muutenkaan, niitä tuntuu tosin riittävän.

Vierailija
58/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Aikuiset tuppaavat käymään töissä jne. Paitsi sossuloiset. Heillä varmasti aikaa olla 24/7 kiinni toisessa. 

Jos on yövuorossa, ei todellakaan ehdi illalla sängyssä halailemaan. 

Vierailija
59/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Olispa mullakin noin ihana nainen, eikä kylmä kapakala.

Miksi valitsit sen kapakalan? 

Vierailija
60/99 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Nukumme eri sängyissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi