Miksi naiset haluavat niin paljon halimista?
Kommentit (99)
saispa halia! Mies ei koske enään ollenkaan :(
Pitääkö tällaistakin kysyä? Missä aistillisuus?
Tykkään halailla kohtuullisesti. Halataan aamulla ja kun nähdään töiden jälkeen, kun tehdään illallista ja nukkumaan mennessä vasta halaillaankin. Istun usein miehen sylissä tai pidän häntä kädestä kiinni kävellessä.
Koska naiset on tunteellisia roikkuvia riippakivia, siksi
Miun mies on ihana iso halinalle niin sitä on kiva halia :) Eikä ainakaan vielä ole valittanut hellyyden määrästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan miehen kosketusta. Seksi vielä menee, mutta muu lääppiminen on hanurista.
Joko nukutte eri huoneissa? Mä tykkään kosketella vaimoa, ja halia myös. Ero-osasto tulisi jos alkaisi kosketusta pakoilla. Mies minäkin.
Tietysti nukumme eri huoneissa. En kestä lusikkaa enkä muita halimisia vaaka-asennossa.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan halaa miestäni, koska olen huomannut, että se on juuri sitä, mitä hän haluaa. Seksiä kylläkin, mutta ainoastaan, silloin kun minä olen halukas.
Et sit vissiin rakasta miestäsi?
Varmaan koska se on heistä mukavaa? Villi veikkaus.
Korona on kyllä sinänsä hyvä juttu että voi kieltäytyä kaikesta kosketuksesta jos toinen vähänkin osoittaa flunssa oireita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on päinvastoin. Minä tarvitsen haleja ja nainen melkein inhoaa sitä. Olen harkinnut myös eroa. M42
Näin menee meilläkin, ei haluttas erota koska rakkautta löytyy mutta läheisyyden ja hellyyden puute on lähes sietämätöntä
Vihaan lääppimistä. Mielenkiintoiset keskustelut, seksi, urheilu ja esim selän kunnollinen hieronta passaavat kyllä. Jos teen jotain niin toivon saavani olla rauhassa. Tämän piti olla miehelle selvä jo ennen yhteen muutto, mutta en saa edes treenata rauhassa ilman lääppimistä. yök. Nukkuessanikin hauan nukkua, enkä herätä lääppimiseen. Ja kyllä mietin välillä eroa, kun toinen ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Kosketus lisää oksitosiinin eritystä.
Ja joillekin toisille oksetusiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Miehillä on ihme pakkomielle halia. Se on jokin tapa muistuttaa tekemättömistä kotitöistä ja siitä, että pitäisi varmaan tästä mennä muualle. Ja tämähän lähtee.
Jotkut miehet ei osaa halia tarttuvat liian kovaa kun sika limpuun ja siltys on inhottavan rytmistä ja kömpelöä. Tekee inhon tunteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haliminen oman kumppanin kanssa on mukavaa. Ihanaa olla lähellä, tuntea toisen kehon lämpö ja kosketus. Erittäin huumaavaa on myös kun mies tuoksuu hyvälle. Halin myös miestäni ja annan hellyyttä, mieheni tykkää ainakin kovasti.
N25
Olispa mullakin noin ihana nainen, eikä kylmä kapakala.
Miksi valitsit sen kapakalan?
Ei kaikki valitse sitä kylmää kapakalaa vaan ihminen voi muuttua parisuhteen kuluessa alun lämpimästä ja hellästä kylmäksi ja etäiseksi
Tykkään silittämisestä hellästi, niskan hivelystä yms. Halaaminen on ahdistavaa varsinkin miehen kanssa. Nukumme omissa makkareissa niin saan onneksi olla edes yöllä rauhassa. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Miehillä on ihme pakkomielle halia. Se on jokin tapa muistuttaa tekemättömistä kotitöistä ja siitä, että pitäisi varmaan tästä mennä muualle. Ja tämähän lähtee.
Ymmärrän.
Ei mua vaan oo kukaan merkittävä halinnu sitten 16.2 1999. Ikäiseltäni tytöltä, 16, tuli 4n sekunnin hali ja poskisuukko ja liikuntasalillinen jonneja katsoi vieressä, nauraen. Tuntui silti hyvältä, varsinkin kuns en jälkeen ainoat muistamani halit tulivat siskolta 8.5.2008 ja joltain hiprakkaiselta mummolta tammikuun lopulla 2016 tahi 2017
Eikä tykkää