Kuka on mielestäsi maailman vaikutusvaltaisin ihminen nykyään?
Kommentit (29)
Taitaa olla Putin?
Trumppi ei ainakaan ole.
Putin taisi vetää selkävoiton Donaldista, vaikka ei tarvinnut tehdä mitään. Donny teki sen ihan itse.
Kremlistä soimaan: "Porilaisten Marssi!"
Minä. Vaikutan täysin itse siihen mitä maailmassani tapahtuu.
Ohisalo! Se on ainoa ihminen, joka saa sanomisillaan ja tekemisillään vereni kiuhumaan.
Elon Musk eli Teslamies. Ukko nousi juuri maailman rikkaimmaksi ja heti ensimmäisenä tempauksenaan sai ihmismassat hylkäämään Whatsappin ja siirtymään Signaliin.
Persu. Sillä on hyppysissään niin Usa, Venäjä ja Kiina, mikäli palstaa on uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa listassa on muutama virhe. Esim Buddha ja Jeesus eivät ole oikeita henkilöitä eivätkä ole koskaan olleet. Kyseessä on keksittyjen satujen satuhahmoja.
Vladimir Putin. Trumpetti piti maailmaa varpaillaan neljän vuoden ajan, mutta nyt Trumpetin aika on ohi, koska kusi omille kintuilleen.
Pekka Haavisto! Näittekö miten se jauhotti mennen tullen Venäjän ulkoministerin Sergei Lavrovin tv-haastattelussa!
Pekka, The Man!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa listassa on muutama virhe. Esim Buddha ja Jeesus eivät ole oikeita henkilöitä eivätkä ole koskaan olleet. Kyseessä on keksittyjen satujen satuhahmoja.
Molemmat olivat historiallisia henkilöitä. Jesus ei tosin koskaan väittänyt olevansa mikään Jumalan poika.
Vladimir Putin.