Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä eri urheilulajeja teidän ylä ja ala-asteen liikuntatunnit sisälsivät?

Vierailija
14.01.2021 |

Minulla sisäliikuntana oli muunmuassa koripallo, lentopallo, sähly, sulkapallo, telinevoimistelu, kuntosali, uinti, lihaskunto, tanssi ja erinlaiset esteradat, ainakin.
Ulkoliikuntana oli ainakin, hiihto, luistelu, lumikenkäily, laskettelu, hankijalkapallo, yleisurheilu, jalkapallo, pesäpallo, koripallo. Ala-asteella lisäksi erilaiset palloleikit, ihan vain metsässä kävely ja marjojen keräys.

N25

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella 80-luvulla marssittiin jumppasalissa parijonossa ja opettaja läiskytti tamburiinia. Kaikilla oli sellaiset gringet jumppapuvut. Kesäisin ulkona aina pesäpalloa joukkueiden muodostuessa huutojaolla.

N40

Vierailija
2/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko j ännätyttöjä ja juttelitteko koskaan niiden kilteimpien poikien kanssa... 🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitteko j ännätyttöjä ja juttelitteko koskaan niiden kilteimpien poikien kanssa... 🥺

En tiedä olinko jännä, mutta minä en ainakaan jutellut kilteimpien poikien kanssa, koska pojat eivät olleet samoilla liikuntatunneilla. 

Jessus, että tätä pitää tunkea joka paikkaan.. 

Vierailija
4/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Minut valittiin siinä huutojaossakin viimeiseksi ja kaikki pojat ylenkatsoivat minua, myös ja erityisesti ne nössöimmät. N40

Vierailija
5/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koripallo, lentopallo, käsipallo, sulkapallo, keilaus, uinti, kuntojumppa. Hiihto, luistelu (ringette), pesäpallo, jalkapallo, yleisurheilu, pyöräily.

Vierailija
6/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, olin ujo outo tyttö mutta nätti, sen takia jännäpojat ja kilttipojat tykkäs.

AP

Vierailija
7/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihto, luistelu, yleisurheilu, pesäpallo, koripallo, sähly, telinevoimistelu, kuntotestit, uinti. Ei meillä mitään sulkapalloja, keilailua tai lumikenkäilyjä ollut. Yläasteella oli pari kiusallista paritanssituntia poikien kanssa.