Mies pakottaa käyttämään kuohukermaa ruuanlaitossa, seuraus: Olen lihonut 1,5 vuodessa 13 kg.
Kaikki muu kerma on muka paskaa ja lentää roskiin jos sitä erehdyn ostamaan.
Sen jälkeen kun aloimme kuohukermaa ruuanlaitossa käyttämään, niin painoni on noussut salakavalasti hirveästi, vaikka aina aiemmin olen ollut tosi hoikka, siis koko elämäni ajan.
Ahdistaa! Salaako tässä pitää alkaa käyttää normi ruokakermaa?
Kommentit (92)
Ihana lähetymistapa
4/5
Jos se on kuohua, niin pieremällä lähtee turvotus. Painonnousu on omaa aikaansaannostasi.
Kyllä olen kuullut, että miehet hakkaavat ja haukkuvat, mutta että vielä pakottavat juomaan kuohukermaa. Haluaako myös käytettävän ulkoisesti kermavaahdon muodossa?
Vierailija kirjoitti:
13 kg:n lihominen tarkoittaa 91000 kcal ylimääräistä energiaa. Desissä kermaa on 336 kcal eli sitä on tarvittu lihomiseen 270 desiä. Jaettuna 18 kuukaudella tekee 1,5 litraa kuukaudessa. Tämä siis Ap:n osuus, miehen kermat sitten vielä siihen lisäksi. Meneekö teillä sitä kermaa tosiaan 4 purkkia viikossa?
Jos AP tekee tosiaan 4 kertaa viikossa ruokaa, johon menee kermaa, niin kyllä siihen saa varmasti uppoamaan viikossa 4 purkkia kermaa.
Kermaa ei tarvitse laittaa kuin loraus, mutta ruokakerma ei tunnu missään, jos ei kaada koko purkkia. Samat kalorit sillä saa ja oikea kerma on silti paremman makuista.
Ihmeellistä kun minä saan menemään vuoden aikana ehkä 10 purkkia ruokakermaa ja pari 2dl purkkia kuohukermaa.
Kerma ei lihota. Voi ja kerma ovat terveellisiä ruokia. Syöt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä kun minä saan menemään vuoden aikana ehkä 10 purkkia ruokakermaa ja pari 2dl purkkia kuohukermaa.
Kannattais jättää ne ruokakermat käyttämättä.
Väität siis vakavalla naamalla, että olet puolentoista vuoden aikana saanut ylimääräset 91 000 kilokaloria kuohukermasta? Koska kilossa ruokakermaa on 3400 kilokaloria, niin sinun olisi pitänyt puolentoista vuoden aikana vetäistä sellaiset n. 26,8kg ruokakermaa. Eli about 1,5 kiloa kuukautta kohden.
Eiköhän se syy ole jossain muualla.
Syötte jatkossa kermaruokia esim vain viikonloppuisin. Viikolla terveellisempää ruokaa, kirkkaita keittoja, salaatteja jne. Ja napostelu pois
Vierailija kirjoitti:
Väität siis vakavalla naamalla, että olet puolentoista vuoden aikana saanut ylimääräset 91 000 kilokaloria kuohukermasta? Koska kilossa ruokakermaa on 3400 kilokaloria, niin sinun olisi pitänyt puolentoista vuoden aikana vetäistä sellaiset n. 26,8kg ruokakermaa. Eli about 1,5 kiloa kuukautta kohden.
Älä nyt jaksa enää noitten kaloreittes kanssa. Ihmisen elimistö ei toimi kuin kone.
No kyllähän tuollainen määrä lihottaa, jos syö myös paljon hiilihydraatteja, kuten pastaa, perunaa, riisiä, leipää ja makeaa lisäksi. Elimistö käyttää silloin ne kulutukseen ensin, ja rasva varastoituu. Kermaloraus vähähiilihydraattiseen ruokaan ei lihota, jos pitää annoskoon järkevänä, eikä sinä päivänä läträä ylenmäärin rasvojen kanssa.
Liikunta laihdutusmenetelmänä ilman ruokailutottumusten muutosta ei ole oikotie onneen.
Ja vielä, ei sinua kukaan pakota pistämään mitään suuhusi, ellet itse halua. Ala tehdä itsellesi eri ruoat, niin ei tarvi miettiä. Mies voi alkaa myös kokkaamaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Syötte jatkossa kermaruokia esim vain viikonloppuisin. Viikolla terveellisempää ruokaa, kirkkaita keittoja, salaatteja jne. Ja napostelu pois
Kermaruokia voi syödä ihan joka päivä, se ei ole epäterveellistä.
Mä käytän ruuassa kuohukermaa n kerran kuukaudessa eikä vaikuta painoon yhtään.
Tarvitseeko sitä joka ruokaan tunkea?
Meillä käytetään myös pelkkää kuohukermaa ihan terveyssyistä (vältetään lisäaineita ja karsinogeenejä) eikä kukaan suvussamme/ perheessämme ole vielä lihomaan päässyt. Omat mittanikin ovat 160 cm/ 48 kg kerman ja voin käytöstä huolimatta.
Ei se kyllä siitä ole...syö vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Meillä käytetään myös pelkkää kuohukermaa ihan terveyssyistä (vältetään lisäaineita ja karsinogeenejä) eikä kukaan suvussamme/ perheessämme ole vielä lihomaan päässyt. Omat mittanikin ovat 160 cm/ 48 kg kerman ja voin käytöstä huolimatta.
Tai ehkä juuri siksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerma ei lihota. Voi ja kerma ovat terveellisiä ruokia. Syöt väärin.
Kaikki voi lihottaa jos sitä syö kaloritarpeeseensa nähden liikaa.
Idea on varmaan siinä, että se kerma tekee ruuasta paremman makuista ja sitä tulee syötyä enempi.
Kerma luo lempeyttä, suutuntuma on hyvä.
Korvikkeet taas ikäänkuin pysäyttävät ruokailun autuuden.
Kurri = jarru syömiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt jaksa enää noitten kaloreittes kanssa. Ihmisen elimistö ei toimi kuin kone.
Ihmisen elimistö nimenomaan toimii kuin kone. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen elimistö nimenomaan toimii kuin kone. :D
eikös joku proffa todistanut että hän pystyy laihtumaan täysin mäkkärin pöperöillä. 3 ateriaa päivässä siellä
No mutta jos nyt mennään tuon Ap:n alkuperäisen väitteen mukaan, että kerma lihotti.