Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako teitä muita kuolema ja

Vierailija
14.01.2021 |

Se mitä sen jälkeen tapahtuu? Minua ahdistaaajoittain todella paljon ja välillä taas mietin että toivottavasti kuolen ennen kun joudun nykyisen sukupolven armoille vaippahoitoon :(

Ahdistaako teitä muita kuolema ja

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei tarvi maksaa

- mitään

Ei ole nälkä. Ei kylmä. Ehkä kuuma. Saa nukkua pitkään.

Ei tarvi mennä töihin. Ei tarvi nostaa eläkettä tai tukia. Ei tarvi syödä. Ei tarvi käydä k kaupassa. Ei tarvi rokotteita. Ei sairastu.

Ei tarvi kuunnella poliitikkoja, virkamiehiä, yritysvalmentaja, johtajia tai huijareita ja vedättäjiä. Ei tarvi rahakaan. Ei tarvi baareja. Ei tarvi kolata. Ei tarvi kuunnella yhtä ja samaa uutista 24h.

Mutta tarvii hyvät suhteet yläkertaan!

Vierailija
2/8 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei tarvi maksaa

- mitään

Ei ole nälkä. Ei kylmä. Ehkä kuuma. Saa nukkua pitkään.

Ei tarvi mennä töihin. Ei tarvi nostaa eläkettä tai tukia. Ei tarvi syödä. Ei tarvi käydä k kaupassa. Ei tarvi rokotteita. Ei sairastu.

Ei tarvi kuunnella poliitikkoja, virkamiehiä, yritysvalmentaja, johtajia tai huijareita ja vedättäjiä. Ei tarvi rahakaan. Ei tarvi baareja. Ei tarvi kolata. Ei tarvi kuunnella yhtä ja samaa uutista 24h.

Mutta tarvii hyvät suhteet yläkertaan!

Kyllä. Mutta entä jos joudut johonkin kylmään ja märkään tai kuumaan ja tuliseen paikkaan? Et voi tietää sitä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri. Kuolemanjälkeiseen elämään en usko. Elämään olen kyllästynyt ja olisin valmis lähtemään. Toki vähän jännittää kivut ja muu epämukavuus joka kuolemiseen liittyy. Tai se, jos jää pitkäksi aikaa kitumaan huonokuntoisena.

Vierailija
4/8 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri. Kuolemanjälkeiseen elämään en usko. Elämään olen kyllästynyt ja olisin valmis lähtemään. Toki vähän jännittää kivut ja muu epämukavuus joka kuolemiseen liittyy. Tai se, jos jää pitkäksi aikaa kitumaan huonokuntoisena.

Mulla sama.

Vierailija
5/8 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, koska kuolema on väistämätön. Melkein kaikki muu elämässä sen sijaan ahdistaa.

Vierailija
6/8 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama meneekö nyt, huomenna, vaiko viikonpäästä

Vierailija
7/8 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman verhon kohtaaminen ja siihen mahdollisesti liittyvä kipu ahdistaa hieman. Silti uskon, että kuolema on vain verho, jonka jälkeen siirryn ikuiseen elämään Jeesuksen lupauksen mukaisesti.

Joh.

11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

11:26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?

Vierailija
8/8 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

♥️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä