on se vaan hyvä asia että noita somaleja aletaan palauttaa sinne minne kuuluvatkin,kaikki vaan pois täältä haisemasta...
Kommentit (37)
heille mitään tuttua. Ja että ei ole ihme, että ulkomaalaisilla on vaikeuksia Suomessa, kun täällä ei hyväksytä edes mustalalaisia.
Tämä provo tai ehkä tosissaan laitettu viesti kertoo juuri tästä - kyllä me ollaan sydämellistä ja sivistynyttä sakkia me suomalaiset.
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, kunhan kukkivat omissa nurkissaan.
Vierailija:
Ei haittaa vaikka mitä tekevät siellä kotimaassa, raiskaajia ei suomalaisten tarvitse elättää.
Eikös nuo neekerit just ihan tuntemattomia vastaantulijoita raiskaa. Kaikki saattaisi olla muuten ihan hyvin ja ei mullakaan oo mitään sitä vastaan että tänne Suomeen niitä tulee, mutta onko sitten helvetti pakko pilata kaikki jollakin tuollaisella..
aina kun joku sanoo sanan NEEKERI minä katson tarkkaan millanen se tyyppi on muutenkin ja aina se on niin että se on joku kouluttamaton keski-ikäinen yksinkertainen nainen tai sitten joku hintelä putkiasentaja mies. Sori, tää on totta!
Oikeat termit asiaan kuin asiaan opetetaan kouluissa. Ehkä ei siellä perukoulussa kuitenkaan...
Niin, sen kouluttautumisen puutteen näkee myös sulla, lausehan alkaa isolla kirjaimella. Ja kun uusi lause alkaa, pisteen ja lauseen ensimmäisen kirjaimen väliin tulee väli.
7
somalinaisen pillu ei haise koska on leikattu siistiksi eikä ole siveetön vilauttelija.
maassa maan tavalla...my ass!
Todista että teoriani on väärä ja olet sivistynyt ja maailmaa, elämää nähnyt ihminen!
-7
kouluttamaton KYLLÄ, TULIN RASKAAKSI KUN KOULUA (TOISEN ASTEEN TUTKINTO) OLI VIELÄ VUOSI JÄLJELLÄ
keski-ikäinen EN, PARIKYMPPINEN OLEN
yksinkertainen EN MIELESTÄNI, TOIVOTTAVASTI EN KOVIN MONEN MUUNKAAN MIELESTÄ
nainen KYLLÄ
hintelä putkiasentaja mies EN OLE
Oikeat termit asiaan kuin asiaan opetetaan kouluissa. Ehkä ei siellä perukoulussa kuitenkaan... OIKEITA TERMEJÄ EI MUISTAAKSENI OPETETA KOULUSSA, MUTTA MUUTEN OLEN IHAN ITSEKSENI OPETELLUT KÄYTTÄMÄÄN SANAA TUMMAIHOINEN, NYT VAAN TULI NEEKERI-SANA ENSIMMÄISENÄ MIELEEN KUN PUHUTAAN RAISKAAJISTA
7/13
Ainakin siinä koulussa missä minä opiskelin oli oikea suomenkielen termien käyttö välttämätöntä.
Yleenä neekeri sanaan liittyy rasistinen ja ennakkoluuloinen ja yleistävä, lokeroiva asenne yleensä kaikkia ihmisiä kohtaan. Jokainen loogisesti ajatteleva ihminen ymmärtää että älykkäät ja viisaat ihmiset eivät tee niin!
Nämä rouvat eivät ole edes kiinnostuneita muusta kuin mitä Matti Vanhasen naisystävälle kuuluu, onko Matti Nykänen putkassa, miten Mervillä menee jne.
A aurinko, B banaani... N neekeri ja kuva neekeristä. Lukiossa v. 1998 biologian opettajamme valitti sitä, että normaalista suomalaisesta sanasta, jota on vuosikymmeniä käytetty niin on tehty haukkumasana. Neekeri on myös minusta ihan normaali sana eikä mikään haukkuma nimi.
Pitäisi olla jo tänne turvapaikkaa hakiessa heille selväksi tehty, että jos sortuu rötöksiin, lähetetään takaisin. Reilu meininki.
Ainakaan matematiikka ja äidinkieli eivät näyttäisi sinulla olevan kovin hyvin hallinnassa... Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan! Valitettavasti minun täytyy nyt lähteä pois koneelta, pidä ketjua ylhäällä niin tulen illalla katsomaan mitä nokkelaa olet keksinyt sanottavaksi!
Tässä sanassa nimenomaan se huomaa. Se on sama kuin esim. ennen sanottiin TV:stä että se Näköradio taikka Televisiioni. Nykyisin se kuulostais vanhanaikaiselta ja oudolta. Neekeri sana kuulostaa oudolta ja rasistiselta.
Hain kerran yhteen kansainväliseen firmaan töihin jossa on paljon myös " mustia" töissä. Niin sanoin siinä haastattelussa noin vaan sanan " neekeri," en muista enää mistä oli kyse. Tai muistan kyllä vaan en jaksa alkaa kirjoittamaan koko stooria. Niin se haastattelija katsoi pitkään ja minä en tiedä vaikuttiko se asiaan, mutta minä en saanut sitä paikkaa. Vaikka olin pätevä kyllä. Seuraavan paikan sain heti ensimmäisen haastattelun jälkeen.
Kielipoliisille: Jos tulee virheitä, olen töissä ja minulla on KIIRE!!!!!!!!
Ei haittaa vaikka mitä tekevät siellä kotimaassa, raiskaajia ei suomalaisten tarvitse elättää.