Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Lokakuisten torstai**

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan pian olla huolissani tuosta meidän tytöstä kun se on aina vaan niin väsynyt ja itkuinen. Vatsataudista tyttö parani jo vkloppuna mutta silti aina vaan on ihan erilainen kuin yleensä. Haluaisi koko ajan olla sylissä ja nimenomaan niin, että mä kantelen eli mun ei saa istua. Jos istun, hän tulee vetämään kädestä että nyt äiti ylös. Tyttö nukkuukin jo toista kertaa tänään. Aamupäivällä tuli naapurin tyttö äitinsä kanssa pyörällä nopeasti käymään ja yleensä niin seurallinen tyttö itkeskeli ja kiukkusi ihan koko ajan. Ilmeisesti ensimmäinen kuume ja sairastaminen vaatii siis aikaa toipuakseen.

Ei olla siis koko päivänä aamua lukuunottamatta oltu ulkona, mä en ole jaksanut kuumuuden ja tytön kantelun vuoksi. Sisällä on yritetty jotain saada aikaiseksi.

CAMELOT; etukäteen ei saisi onnitella (niin meille sanottiin, tuo kuulemma huonoa onnea) joten toivotan sinulle ja tulevalle miehellesi ikuimuistoista päivää! Onnittelen sitten huomenna! Meillä oli pikkuruiset häät ja näin 2,5 vuoden jälkeen vähän harmittaa kun olisin halunnut oikein isot häät sittenkin. No, toista kertaa en aio mennä, jos ei valoja joskus uusita miehen kanssa vaikkapa 50-v hääpäivänä;) Olikos teillä Camelot suunnitteilla pitää jotkut juhlat jälkeenpäin?

Meille tuli kiinteistövero tänään ja onhan se hurja 260 euroa!!!!! Ja mitä sillä hinnalla saa vastineeksi? Kauhean lumivallin tuohon pihanreunaan jota minä en edes jaksa lykkiä.. Viimekin talvena olin loukussa täällä kotona tytön kanssa kun autolla ei yli päässyt.

Nyt taidan tehdä kanssa kauppalappua, lähden heti kun mies tulee töistä. Maanantaina kävin kaupassa muka koko viikon edestä mutta jääkaappi ammottaa tyhjyyttään.. Meidän taloudessa ruokaa menee ihan hirveästi. kaikki syödään 2 lämmintä ruokaa päivässä (Mies töissä nyt tietty toisen työpaikalla), sen lisäksi välipalat ja etenkin maitoa ja leipää saa kantaa koko ajan kaupasta. Maitoa menee päivässä (silloin kun tyttö on terve) niin 3 litraa.

Mulla NAPA on puoliksi pullahtanut ulos. Esikoisen aikana pysyi sisällä loppuun saakka. Ja olen myös sitä mieltä, että masu, tai siis vauva, ottaa kasvuspurtteja joinain päivinä.

NYT lopetan jaarittamisen, kun asiaa ei oikein edes ole ja yritän tehdä edes jotain. Ai niin sitä kauppalappua. tää päivä on toivotttoman saamaton!!!!

Nazu ja viikot kuten aamulla

Vierailija
22/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa ja porottaa. Raskaana ollessa nää helteet taitaa tuntua vielä pahemmalta. Vaikka toisaalta on kyllä kiva, että on lämmintä. Kerkeehän sitä kylmääkin sit olemaan.

Meillä kans oli vähän huono yö. Taitaa toi esikoinen kärsiä öisin kuumuudesta tai jostain ku niin levottomasti nukkuu. Tuntuu että on sitten päivisinkin levoton ja kiukkunen. Mutta ei se kyllä kunnon päikkäreitä ota.

Kiva, kun täältä on muitakin menossa synnyttämään kokkolaan. Mää oon aika läheltä kokkolaa, rannikolta myös.... kalajoelta.

Mutta mulla on loppukuusta vatsa laskettu aika, joten ei taideta yhtä aikaa synnärillä olla. Vaikka toisaalta ois kiva, kun nettituttu lokakuisia ois samaan aikaan.

Mulla taitaa kans olla pieni maha, kun pari viikkoa sitten sf oli 21. Vaikka kyllä musta tuntuu, että se on iso. Ainakin olo on välillä tosi iso. Ja just iltaisin tuntuu, että kohta räjähtää. Aamusin on semmonen pienempi olo. Napa ei ole mulla pullahtanu, ei se viime raskaudessakaan väärin päin mennyt, vaikka pinnalle tuli.

Mutta täytyy lähteä pikku hiljaa kotiin päin, kun kello alkaa olemaan neljä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nurinperin, ja suureksi yllätykseksi sieltä löytyi luomi.....(jota joskus kaivelin " likana" ;) ;) ;)

Isäntä sanoo, että " paistonappi on pullahtanut" :)

Vierailija
24/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena liityn joukkoon. Tai en uunituore täällä enää ole, oon muutamia päiviä lukenut näitä teidän tekemiä, mielenkiintoisia pinoja :) Kaveri sanoi käyvänsä täällä, joten minä mielenkiinnolla kävin lurkkimas ja täällähän käydään pari kertaa päivässä, ainakin näin lomalla.

Monella lokasynnyttäjällä taitaa olla lapsia kotona ennestään. Kiitos heille, saa hyviä vinkkejä, kun saa lukea " edellisen raskauden aikana..." :) Meillä siis ensimmäinen tulossa. Kovin on jännittävää aikaa! Kesäloma loppuu huomenna :( Töihin pitää vielä viideksi viikoksi, jos saan loppuun asti olla. Neuvolassa eilen huomautti, että mulla taitaa olla jokin pesänrakennus päällä :D Oon tehny suursiivouksia tämän viimesen kahden viikon loman aikana. Kun ei sitä tiedä sitten, miten sitä jaksaa hetken päästä. Nyt kun olo on hyvä, pitää käyttää hyväksi tilannetta :) " Vaivoja" ei oo oikeestaan ollut. Oon aina ennen ollut oikeen riesaksi ja vaaraksikin asti auringon RAKAS ystävä, mutta empä oo varmaan koskaan ollut kesällä näin paljon sisällä kun nyt... Joten se vaiva; tuska, tulee pihalla ja se kun ei pysty pihalla mitään tekemään. Meillä kylvettiin nurmikko tuossa kuukausi sitten, mutta eipä ollutkaan sitten oikein hyvä ajankohta... Kasteltu ollaan melkein joka ilta, muttei se oo sama kun kunnon vesisade. Taitaa mennä uudelleenkylvöksi ensi keväänä. Nypiin voikukkia nurtsin " jämästä" eilen ja kyllä oli tuskasta... Ei tahtonu kunnolla kyykkyyn päästä ja het puuskutettiin... No, kiloja on tullut riesaksi asti, joten on tässä taakassa kantamistakin verrattuna viime kesään...

Vähiin käy! Koittakaahan mammat jaksaa lämpöisessä :)

-bernuski rv 29+3

Vierailija
25/25 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh! Enpäs tiennyt tollaisesta, että huonoa onnea tuo etukäteen onnittelut... tyhmä uskomus. En kyllä huonoa onnea tarkoittanut toivotella missään tapauksessa!!!! Ikimuistoista päivää minäkin sitten toivottelen Camelotille:) Kyllä se ikimuistettavaa onkin, se tilaisuus ja se jännitys ja kaikki!

Meillä siis tosiaan oli pienet häät, kirkossa. Sitten vuoden päästä siitä pidettiin kavereille ja sukulaisille paperihääpäivän pippalot, eli ihan häitä vastaavat juhlat. Vuokrattiin tilat ja pitopalvelu ja bändi. Niistä juhlista vaan jäi sitten ne hääperinteet pois, mitä me kummatkin karsastettiin. Ja niistä tulikin tosi rennot ja kivat juhlat!

Mutta ikimuistettavin juttu oli kyllä tuo hääpäivä ja vihkiminen!! Nauti, Camelot siitä!!!!!

toivottelee Alisa taas!