Laihduttajat, miten selviätte esim työpäivistä?
Ihan mahdotonta. Koko ajan on nälkä ja silloin on vaikea keskittyä työn tekemiseen, kun vatsan kurniminen vie huomion. Sanotaan, että pitäisi syödä pieniä annoksia ja vähän kerrallaan tarpeeksi usein, mutta kun se pieni annos ei vie nälkää. Maha kurisee jo 1,5 tunnin päästä ruokailusta ja seuraavaa ruokailua pitäisi odottaa saman verran, joten seuraavat 1,5 tuntia menee nälässä kärvistellessä keskittymisvaikeuksissa. Jos taas syö itsensä kylläiseksi, niin paino ei tipu mihinkään.
Kyllä minä aion luovuttaa tämän suhteen ja elän hautaan saakka ylipainoisena. Koskaan en ole vielä edes siedettävää painonpudotuskuuria tähän päivään mennessä kokenut/löytänyt, vaikka kaikkea mahdollisia suosituksia on kokeiltu. Vielä tästä kärvistelystä pitäisi ottaa suositusten mukaan pysyvä elämäntapa.
Kommentit (42)
Mistä ne liikakilot on tulleet?.
Onko syy ruoassa tai annoskoossa vai muussa napostelussa/herkuttelussa?
Mulle ei sovi, että söisin monta kertaa päivässä pieniä annoksia.
Kolme kertaa päivässä kunnollinen annos ruokaa joista yksi on niin paljon parjattu aamupuuro (mulla se pitää nälän loitolla lounaaseen asti). Eikä muita välipaloja kuin ihan poikkeustilanteissa joku jugurtti tai vastaava.
Itselläni ongelma oli/on juurikin herkut. Enkä niitä enää kiellä kokonaan eikä edes tee niin paljoa mieli.
Toistan nyt muita, mutta syöt todellakin väärin jos sulla on kokonajan nälkä. Eikä annoksien tarvii olla pieniä jos syöt kunnon, puhdasta ruokaa. Kannattaa syödä ihan kunnon aamupala ja lounas niin jaksaa töissä.