Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällisyyden ja ihastuksen raja?

Vierailija
13.01.2021 |

Miten sen oikein voi erottaa, että onko nainen kiinnostunut vai vain ystävällinen? Onko jotain sellaisia merkkejä joista voisi tulkita melko varmaksi, että onko toinen kiinnostunut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihan miehestä riippuenkin kiinnostukseni voi näkyä eri tavoin.

Vierailija
2/6 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse! Jos katse on sellainen kiimaisen utuinen ja katselee sinua pieni hymynkare huulillaan, niin on kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ystävällinen useimmille, kiinnostunut vain yhdestä. Ja kuten tuolla aiemmin todettiin, katseesta sen näkee. Yritän peitellä, mutta kyllä sen näkee.

Vierailija
4/6 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä välttämättä mistään erityisestä näe. Periaatteessa ihastus saa hymyilemään kun näkee toisen, mutta ei aina, ja hymyileehän sitä ihminen muutenkin. Ei siinä muu auta kuin tutustua ja jos jutut sopii yhteen niin ehdottaa jotain yhteistä tekemistä.

Vierailija
5/6 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä. Itse aina ihmettelin ennen miksi minulle hymyillään aina... kunnes tajusin, että hymyilen itse paljon. Pidän siitä jos nään hymyn toisen kasvoilla. Ja jos joku mies hymyilee takaisin, niin siitä tulee mukava mieli. Tykkään miehistä jotka osaa hymyillä lämpimästi. Hymyilen myös naisille, mutta naiset joskus ottaa hymyilyn itseriittoisuutena, mikä on ikävää, koska en todellakaan ole mitenkään itseriittoinen. 

Vierailija
6/6 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää.

Esimerkiksi itse ihastuessani sulkeudun, koska pelkään jääväni tunteista kiinni. Suorituspaineiden kasvaessa välttelen ihastuksen seuraa ja pyrin pitämään kanssakäymistilanteet lyhyinä ja asiallisina. Pokerinaama on pettämätön, saatan olla jopa liiankin tyly. Ihan vaan, koska pelottaa.

Mutta toisaalta käyttäydyn samalla lailla myös niitä kohtaan, joista en oikeasti pidä. Meillä on töissäkin eräs mies, joka on minusta aivan sietämätön, ja todellakin välttelen tämän seuraa ja pyrin pitämään kanssakäymisen lyhyenä ja lakonisena. Ihan vaan koska en siedä hänen seuraansa.

Että et sinä sitä kyllä mistään päältä päin tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä