Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkakuumeilijat, lähdetään virtuaalimatkalle

Vierailija
13.01.2021 |

Okei, eli kaikilla on matkabudjetti 20000e ja tavataan lentokentällä. Lähetäänkö käymään ensin vaikka jossain lämpimässä? Olisko esim Singaporeen lähtijöitä? Käyn juomassa lasin viiniä Oak Barrelissa sillä välin kun päätätte.
Leikkimielellä 😊

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yölento taitaa olla tulossa. Mutta ihanaa herätä huomenaamulla Singaporessa. Mikäs se meidän hotelli taas olikaan ?

Vierailija
2/16 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlemapsilla voi matkailla ja videot, joskus musiikki. Salaiset matkakohteet, useampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi Singapore. Ottaa 20 000 euroansa ja lähtee mökille.

Vierailija
4/16 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaan matkan ajaksi oman oppaan. Mä en tän rupusakin kanssa kehtaa kulkea. Pyh!

Vierailija
5/16 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan tekisi jo maailmanympärimatkan. Yrittäisin vältellä paikkoja, joissa olen jo käynyt, joten matkassa olisi mutkia. 

Ensin Siperian rataa pitkin Mongolian kautta Vladivostokiin. Sieltä laivalla Etelä-Koreaan jatkuen Australiaan. Edelleen Chileen tai Argentiinaan, josta risteily Etelä-Mantereelle.

Risteilyn jälkeen lento Etelä-Afrikkan kautta Intiaan katsomaan Tai Mahlia. Pääsisiköhän sielät junalla kaikkie stanien kautta takaisin Suomeen ja joko meni kaikki rahat?

Vierailija
6/16 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singapore on kuulostaa mukavalta. Jospa jatketaan sieltä Australiaan ja Uuteen-Seelantiin. 

Vierailija
7/16 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yölento taitaa olla tulossa. Mutta ihanaa herätä huomenaamulla Singaporessa. Mikäs se meidän hotelli taas olikaan ?

Käviskö Marina bay sands? Australia olis oiva jatkumo tolle. Olen aina halunnut sinne 😍

Vierailija
8/16 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singaporessa on käärmeitä. Mä haluun Lontooseen! *itkuputkuraivari*

Vierailija
9/16 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Tuollahan tekisi jo maailmanympärimatkan. Yrittäisin vältellä paikkoja, joissa olen jo käynyt, joten matkassa olisi mutkia. 

Ensin Siperian rataa pitkin Mongolian kautta Vladivostokiin. Sieltä laivalla Etelä-Koreaan jatkuen Australiaan. Edelleen Chileen tai Argentiinaan, josta risteily Etelä-Mantereelle.

Risteilyn jälkeen lento Etelä-Afrikkan kautta Intiaan katsomaan Tai Mahlia. Pääsisiköhän sielät junalla kaikkie stanien kautta takaisin Suomeen ja joko meni kaikki rahat?

Hyi, kaikki köyhät maat ja kurja junamatka. Intiassa miehet vaan kopeloi ja Etelä-Koreassa kuvaavat pöntölläistujia.

Vierailija
10/16 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20000 budjetista laittaisin 500 junalippuihin ja loput majoitukseen pidemmäksi aikaa.

Vierailija
11/16 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä haluan lähteä Meksikoon. Siellä on letkeä latino-meininki ja se sopii mun sielunmaisemaan paremmin. Mä sit juon hirveästi Tequila sunriseja ja saataan olla vähän kännissä koko matkan 🙄

Vierailija
12/16 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Hyi, kaikki köyhät maat ja kurja junamatka. Intiassa miehet vaan kopeloi ja Etelä-Koreassa kuvaavat pöntölläistujia.

"Rikkaat maat" on jo kierretty. Enkä usko, että miehenä tulen kopeloiduksi tai pöntöllä kuvatuksi. 😂

Vierailija
13/16 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tuolla summalla maksaisin asuntolainan pois ja jäisi remonttiinkin.

Ei muuta kuin Puolangalle

https://m.facebook.com/pessimistit/videos/riemuloma-puolangalla/1015833…

Vierailija
14/16 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Otatko mut seuraksi?  Sopisko sulle safari Etelä-Afrikassa?   Ja kyllä mä luulen, että päästään Intiasta junalla Suomeen, täytyy vaan reitti miettiä.  Miten jos siirryttäis Intiasta maateitse Vietnamiin, ja sieltä ylöspäin Kiinan halki Pekingiin ja sieltä jälleen junalla Mongolian ja Venäjän halki Suomeen?  Paluumatkalla vois pysähdellä vähän vähemmän Venäjän puolella, tai posottaa suoraan vaan.

Vierailija
15/16 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä haluan lähteä Meksikoon. Siellä on letkeä latino-meininki ja se sopii mun sielunmaisemaan paremmin. Mä sit juon hirveästi Tequila sunriseja ja saataan olla vähän kännissä koko matkan 🙄

Miksi joku haluais tuonne tappo ja  murhalandiaan.?

Vierailija
16/16 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkailija kirjoitti:

Otatko mut seuraksi?  Sopisko sulle safari Etelä-Afrikassa?   Ja kyllä mä luulen, että päästään Intiasta junalla Suomeen, täytyy vaan reitti miettiä.  Miten jos siirryttäis Intiasta maateitse Vietnamiin, ja sieltä ylöspäin Kiinan halki Pekingiin ja sieltä jälleen junalla Mongolian ja Venäjän halki Suomeen?  Paluumatkalla vois pysähdellä vähän vähemmän Venäjän puolella, tai posottaa suoraan vaan.

No mikä ettei! 

Safari Etelä-Afrikassa oli ajatuksissa ennestään. Kai reitti käy noinkin päin, eilen vain vähän fiilistelin karttapallon kanssa. Todellisuudessa alan käymään noita läpi vuodesta 2023 alkaen todennäköisesti yksitellen. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi