Onko muita täysin raskausoireettomia?
Ihmetyttää tämä oireettomuus. Viikkoja tosin vasta 6, mutta esikoisen kanssa oli vahvat kiinnittymiskivut, nyt ei niin mitään oiretta mihinkään suuntaan. Ihan kuin ei raskaana olisikaan. Luulisi että edes kiinnittymiskipuja olisi jo ollut. Onkohan tällainen ihan normaalia?
Kommentit (3)
Käytin tänään pojan neuvolassa ja samalla kysyin kiinnittymiskivuista. neuvolan täti sanoi että toisen kanssa niitä ei usein olekaan. Ja hajuaisti kyllä mullakin taitaa olla tarkentunut, jos nyt jotain " oireita" hakemalla hakee : )
Ekat raskausoireet alkoivat muistaakseni viikolla 7, kun rinnoissa tuntui pientä arkuutta. Mutta sitä minulla tuntuu muulloinkin kuukautiskierron vaiheesta riippuen, eikä se missään vaiheessa ole voimakasta ollut, eli en sitä osannut minään oireena pitää. Vasta nyt, viikon 12 lopulla, olen huomannut että pitää pissata tavallista useammin. Esim. yöllä herään 4-6 tunnin unen jälkeen vessaan. Ja juon myös vettä aiempaa enemmän.
ole ollut mitään oireita. Ensin vähän ajattelin, että kyllä nyt pitäisi vähän jotain kuvotusta olla, mutta eipä tullut sitäkään. Nyt siis jo rv 14. Olin jopa vähän epävarma, että voiko edes olla raskaana ilman mitään oireita ;-) Mutta kyllä hajuaisti on ainakin tosi herkkä ja yöunet on pitäny nukkua tavallista pidemmät, että ne ainakin todistaa raskaana olemisesta...
wei