Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt anoisi lapselle lomaa kahdeksi viikoksi, niin ehtiikö alkaa virallinen etäopetus lomalle jatkoksi?

Vierailija
13.01.2021 |

Kertokaa viisaammat tai joilla on suhteita

Tietenkin lapsi opiskelisi tällä "lomalla", mutta sitä seuraava steppi taitaisi olla koulusta irtisanoutuminen, pidemmäksi aikaa, sillä eivät myönnä tätä "lomaa" kauemmaksi aikaa, jona ei saa etäopetusta, mutta opettaja suostuu antamaan loma-ajantehtäviä?
Vai onko kukaan kokeillut ottaa yli kahden viikon "lomaa"?

Miettikää variantteja eli muunnoksia, jos päättäjät ovatkin liian hitaita!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin suunnittelet koulusta irtisanoutumista niin miksi et tee sitä heti?

Vierailija
2/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kahdeksi viikoksi läksyt ja jos yhteiskunta (poliitikot?)ehtisivät järkiintynä tänä aikana ja sallia etäkoulun.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen viikkoon ei tulisi koronaa, kun olisi "lomalla". Meillä on muuten turvallinen arki.

ap

Vierailija
4/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäkoulua ei tuu kuukauteen, eikä edes kahteen

Vierailija
5/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kotikouluun. Ei se oo vaikeaa

Vierailija
6/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huolestuttaa tämä kun lapset ei oo nyt melkein vuoteen käyneet normaalisti koulua. Miten se vaikuttaa jatko-opiskeluun, lukioon pääsyyn jne? Pääseekö yliopistoon sellainen nuori, joka on ollut kotikoulussa ja jäänyt jotain tärkeää oppimatta...miten näiden lasten käy tulevaisuudessa?

Oon oikeesti miettinyt tätä viimekeväästä asti. Vanhemmat vaan miettii koronaa, mutta kukaan ei mieti sitä, että koulu on lasten työtä ja on syy, että lapset käy koulua, lasten kuuluu käydä koulua. Vanhemmat ei voi kotona opettaa samalla tasolla kuin koulutetut opettajat koulussa. 

Mitä lahopäitä näistä lapsista kasvaa?

Vierailija
7/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä opetuksen taso nykyään on sen verran huono että sama vaikka kotona opiskeltais.

Vierailija
8/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huolestuttaa tämä kun lapset ei oo nyt melkein vuoteen käyneet normaalisti koulua. Miten se vaikuttaa jatko-opiskeluun, lukioon pääsyyn jne? Pääseekö yliopistoon sellainen nuori, joka on ollut kotikoulussa ja jäänyt jotain tärkeää oppimatta...miten näiden lasten käy tulevaisuudessa?

Oon oikeesti miettinyt tätä viimekeväästä asti. Vanhemmat vaan miettii koronaa, mutta kukaan ei mieti sitä, että koulu on lasten työtä ja on syy, että lapset käy koulua, lasten kuuluu käydä koulua. Vanhemmat ei voi kotona opettaa samalla tasolla kuin koulutetut opettajat koulussa. 

Yläkoulussa etäkoulusta on etua, koska ei tarvitse jaksaa eläintarhaa. Eliittilukiossa vaikutus on puolestaan toiseen suuntaan. Eniten varmaan kärsivät lukio-opiskelijat, jotka olivat lähikoulussa 7-8 tasoa.

Vierailija
9/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omalla lapsella lukuaineiden keskiarvo 9.9 eli etäkoulu ei vaikuttanut mitään.

Vierailija
10/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No omalla lapsella lukuaineiden keskiarvo 9.9 eli etäkoulu ei vaikuttanut mitään.

Siellä koulussa opiskelee muitakin kun sinun lapsesi ja koululla on myös muista tehtäviä kun akateemisten taitojen opettaminen.

Terveisin äiti jonka lapsella myös 9.9 keskkiarvo

Vierailija
11/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon piut paut koronalle ja etäopetukselle!

Vierailija
12/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peruskouluissa ole mitään yleistä suunnitelmaa etäkouluun siirtymisestä. Karanteeneja sitten tilanteen mukaan, mihin voi liittyä etäopetus. Nyt kun maskin käyttöä laajennetaan 12-vuotiaisiin, ei etäkoulun tarvetta enää ole.

Vierailija
13/13 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli näitä lapsia, joiden vanhemmat sairastuttavat heidät pysyvästi ahdistuneisuushäiriöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi