Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläisille "avuttomille" kuskeille naureskellut appiukkoni ajoi sitten kolarin Helsingissä :D

Vierailija
13.01.2021 |

Ukko on aina naureskellut miten helsinkiläiset ovat surkeita kuskeja eivätkä osaa ajaa ollenkaan esimerkiksi talviliikenteessä. Lienee sanomattakin selvää, että ukko asuu itse n. 5000 hengen "kaupungissa", jossa menee kaksi pääkatua ja liikennettä ei paljoa ole. No, nytpä kävikin niin, että ukon piti ajella puoliksi pakosta tänne surkeiden kuskien kaupunkiin, kun oli asioita hoidettavana. Sopivasti sattui vielä talvikelitkin. Äijä ajoi sitten peltikolarin HETI kun pääsi kantakaupungin puolelle! Nyt sitten selitellään sitä ja tätä, mutta ei oikein voi syyllistää vastapuoltakaan, kun itse vielä mokasi :D Liikennettä oli ollut "aika paljon" ja liukastakin hahaha!!!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5000 asukkaan kunnasta ja en mistään hinnasta lähtisi nyt sompailemaan pkseudulle autolla. Hitaammin siellä kadut saadaan kolattua edes jotenkuten lumesta koska niitä on niin paljon enemmän suhteessa kalustoon. Ja lumen poisajaminen on se mikä kanittaa, maalla lumet voi pukkia vain penkkaan.

Vierailija
22/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska tarina mutta ei ole totta. Yksikään pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva ei ole kolaroinut autoaan näinä kahtena päivänä.

T. Poliisi joka tekee kaikki paperityöt.

Paitsi että on paljonkin peltikolareita joihin poliisi ei sekaannu ollenkaan... Vakuutuspapereitakaan ei välttämättä samana päivänä edes laiteta eteenpäin. Jos olisi poliisi, tietäisit sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska tarina mutta ei ole totta. Yksikään pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva ei ole kolaroinut autoaan näinä kahtena päivänä.

Miten sut saisi tekemään minunkin paperityöt kun kerta "kaikki" teet.

Poliisi ei kaikista kolhuista edes tiedä. Jos syyllisestä ei ole epäselvyyttä, niin eipä niissä poliisia vaivata.

T: neljä kertaa (syyttömänä) kolarissa olleena, kertaakaan ei ole poliisia vaivattu. Yhdellä kertaa ei edes vakuutusyhtiötä.

Vierailija
24/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hassua, että tänne osui just se poliisi, joka tekee koko Helsingin kaikki paperityöt... 😂😂😂

Vierailija
25/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se appiukkosi vika ollut vaan niiden muiden idioottien!!1 :)

Vierailija
26/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänikin on mielestään hyvä kuski. Ei vain suostu olemaan ratissa kehä 3:n sisäpuolella, vaan silloin tarvitaan naisia 😁

Vierailija
27/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun olisi mun appiukko ollut kyseessä. Tai joku muu mun kaveri landelta.

Totuus on että täällä kehän sisäpuolella sattuu niin paljon enemmän kolareita kuin missään muualla koska autoja on niin paljon enemmän liikkeessä. Todennäköisyys että itse ajaa ojaan on yhtä suuri täällä kuin landella. Täällä lisäksi tiet ovat valaistu, on jalkakäytävät erikseen ja liikennevalot tosiaan ohjaavat liikenettä. 

Vierailija
28/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isänikin on mielestään hyvä kuski. Ei vain suostu olemaan ratissa kehä 3:n sisäpuolella, vaan silloin tarvitaan naisia 😁

Hahaha! :D

Vierailija
29/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano Markulle että keittää teetä tai jotain.

Vierailija
30/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä kuskeilla on usein vaikeuksia vilkun käytössä.

Vierailija
31/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvillä kuskeilla on usein vaikeuksia vilkun käytössä.

Tai suojatien kunnioittamisessa.

Vierailija
32/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on moskovalainen ystävä. Jumatsuka kuinka sujuvasti ja nopeasti reagoiden se ajaa Helsingissä. En tosiaankaan arvosta venäläisiä kuskeja, mutta pakko ihailla miten Moskovan valtava ja arvaamaton liikenne koulii taitavaksi kuskiksi.

Yksi kaverini - helsinkiläinen - on ajanut paljon autoa mm. Pariisissa, Barcelonassa ja Italiassa. Hänellä on myös ihan käsittämättömän hyvä taito ajaa sitä autoa. Ennakoi hienosti, taskuparkkeeraa ruuhkassa 10 sekunnissa ja osaa käyttää vilkkuja ja antaa tietä kun tarvitsee. Eikä tööttäile :) 

Vierailija
33/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummisetäni oli kova rehentelemään ja oli autokoulun opettaja itäisessä pikkukaupungissa. Eivät kuitenkaan voineet lähteä kesälomalla omalla autolla Helsinkiin, kun kyseinen herra ei uskaltanut ajaa täällä XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä