Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläisille "avuttomille" kuskeille naureskellut appiukkoni ajoi sitten kolarin Helsingissä :D

Vierailija
13.01.2021 |

Ukko on aina naureskellut miten helsinkiläiset ovat surkeita kuskeja eivätkä osaa ajaa ollenkaan esimerkiksi talviliikenteessä. Lienee sanomattakin selvää, että ukko asuu itse n. 5000 hengen "kaupungissa", jossa menee kaksi pääkatua ja liikennettä ei paljoa ole. No, nytpä kävikin niin, että ukon piti ajella puoliksi pakosta tänne surkeiden kuskien kaupunkiin, kun oli asioita hoidettavana. Sopivasti sattui vielä talvikelitkin. Äijä ajoi sitten peltikolarin HETI kun pääsi kantakaupungin puolelle! Nyt sitten selitellään sitä ja tätä, mutta ei oikein voi syyllistää vastapuoltakaan, kun itse vielä mokasi :D Liikennettä oli ollut "aika paljon" ja liukastakin hahaha!!!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan saisi nauraa, mutta vakuutus sentään korvaa peltivauriot. Itsetunnosta en tiedä :D

Vierailija
2/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en sinuna nauraisi. Olisi voinut hengestään päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein juntille, höhöhöhöhö.

Vierailija
4/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska tarina mutta ei ole totta. Yksikään pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva ei ole kolaroinut autoaan näinä kahtena päivänä.

T. Poliisi joka tekee kaikki paperityöt.

Vierailija
5/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vastapuolen kannalta, mutta kyllä minuakin sinun asemassasi naurattaisi. Ei varmaan enää moiti helsinkiläisten ajamista.

Vierailija
6/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan kunnossa tuo on ja kaikkia naurattaa (selän takana).

Vierailija
7/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska tarina mutta ei ole totta. Yksikään pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva ei ole kolaroinut autoaan näinä kahtena päivänä.

Oikeammin:

Poliisin vanha tuttu, joka ei tee työtä ollenkaan.

Vierailija
8/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat tehdä niitä "paperitöitä" vessassa, onko löysä vatsa?

Vierailija
9/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan kunnossa tuo on ja kaikkia naurattaa (selän takana).

Hyvä niin. Kerrankin kolahti kohdalleen! Mä en usein tunne vahingoniloa saati että näin välillisesti, mutta nyt olen hengessä mukana 😂

Vierailija
10/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, itse mälläsin auton oikein kunnolla yksi kevät, paku tuli kylkeen. Ei näkynyt poliiseja pitkillä suorillakaan. Vakuutusyhtiön tädin kanssa kyllä puhuin puhelimessa.

Vierailija
11/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne "hyvät" kuskit eivät osaa edes oikeaa kaistaa valita kun tulee hieman monimutkaisempi risteys.

Vierailija
12/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Se on aika helppoa pikkukylillä huudella toisten huonoa ajotaitoa. Tässä voidaan jo hyvällä syyllä puhua niistä kuuluisista oppirahoista, mutta onneksi vakuutus oli kunnossa.

Vierailija
13/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peltikolareissa harvemmin tulee edes vammoja. Niska saattaa vähän niksahtaa äkkipysähdyksessä. Tässä tapauksessa ei tainnut kärsiä muu kuin auto ja itsetunto.

Vierailija
14/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ei tapahdu, koska puheissa se on kaupunkilaisten syy. Ihan sama mitä se on vakuutuspapereissa. Kukaan ei tunnusta, että oli oma syy.

Vierailija
15/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, itse mälläsin auton oikein kunnolla yksi kevät, paku tuli kylkeen. Ei näkynyt poliiseja pitkillä suorillakaan. Vakuutusyhtiön tädin kanssa kyllä puhuin puhelimessa.

Tää kirjoitustaitoinen poliisi joka hoitaa kaikki paperityöt, oli just sillon lomalla, joten kolareita ei voinut tutkia.

Vierailija
16/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne "hyvät" kuskit eivät osaa edes oikeaa kaistaa valita kun tulee hieman monimutkaisempi risteys.

Ne on todennäköisesti niitä hyviä kuskeja. Suomalaisista autoilijoista 85% on keskivertoa parempia kuljettajia. Niin kuin tämänkin tarinan tähti.

Vierailija
17/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan Tilannehuoneestakin näet, miksi palturiasi ei uskota.

Tiedätkö, että poliisina esiintyminen on rikos? Löytyy rikoslaista nimikkeellä "virkavallan anastus". Siitä voidaan tuomita 6 kk vankeutta.

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001?search%5Btype%5…

Vierailija
18/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, provohan tää on. Itse ajoin pari vuotta sitten (kun oli ne edelliset valtavat kinokset) Helsingin kantakaupungin+Ruoholahden alueella. Ainoat ongelmat olivat parkista liikkeelle lähdössä, kun lunta ei oltu aurattu. Ja joo, olen kotoisin hieman yli 5000 asukkaan kunnasta, jossa ei ole edes liikennevaloja. N30+

Vierailija
19/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on moskovalainen ystävä. Jumatsuka kuinka sujuvasti ja nopeasti reagoiden se ajaa Helsingissä. En tosiaankaan arvosta venäläisiä kuskeja, mutta pakko ihailla miten Moskovan valtava ja arvaamaton liikenne koulii taitavaksi kuskiksi.

Vierailija
20/33 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kirjoitustaitoinen poliisi joka hoitaa kaikki paperityöt, oli just sillon lomalla, joten kolareita ei voinut tutkia.

No ihmekös ei näkynyt. Onneksi vastapuoli kiltisti myönsi syyllisyytensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme