Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on silmälasit

Vierailija
13.01.2021 |

Kuinka usein joudut hankkimaan uudet lasit, koska vanhoilla ei enää näe kunnolla?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö kyllästy samoihin laseihin? Itse olen piheyden huippu mutta haluan vaihtaa vähintään n kolmen vuoden välein. Maksaa kyllä hurjasti kun on kaikki ohennukset ja monitehot. Kuluukinhan ne ja muotikin muuttuu.

Pihiys. Ei piheys.

Vierailija
42/45 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin kyllä silmien laserleikkausta, äkkiä tulee halvemmaksi kuin lasien uusiminen.

Ei tuu. Jos näkö ei ole vakiintunut, voi olla, että kohta on leikkauskierteessä tai leikkauksesta huolimatta joutuu hankkimaan lasit.

Kaikkea _voi_ tapahtua, mutta suurimmalla osalla kuitenkin homma onnistuu ja säästö on huomattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin kyllä silmien laserleikkausta, äkkiä tulee halvemmaksi kuin lasien uusiminen.

Arvaa mitä - se ei auta kaikkiin taittovikoihin!

Vierailija
44/45 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden välein. Näkö ei varsinaisesti ole muuttunut paljoakaan, mutta näyttöpäätetyössä pienetkin muutokset vaikuttavat työmukavuuteen.

Vierailija
45/45 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt vanhatkin silmälasit. Näköni vaihtelee vähän. Kun ikää tulee ,miinukset vähenevät ja vanhoista laseista voi löytyä käyttökelpoiset varalasit. Ostan silti uudet noin 3-5 vuoden välein ykköslaseiksi. On mahdollista, että kohta en tarvitse laseja ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän