Leo Stillman nuori isä?
Törmäsin jossain haastattelussa siihen kun Leo sanoo että oli opettelua isyyteen kun hän on NUORI isä. Leo on 29-vuotias. Kyllähän tuon ikäinen on jo aikuinen ihminen.
Kommentit (14)
Minkä ikäisenä hän on tullut isäksi? Siitähän se on kiinni, ei tämänhetkisestä iästä.
Hitto mikå nilviäinen. Tuosta tuu miestä vielä 50 vkåän.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä hän on tullut isäksi? Siitähän se on kiinni, ei tämänhetkisestä iästä.
N vuosi sitten petti ilmeisesti ehkäisy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N vuosi sitten petti ilmeisesti ehkäisy
Jaa, no sitten tosiaan kaukana nuoresta isästä.
Todella nuori isä, mutta hehän ovat jo eronneet. Ei ole kypsä ihminen.
Olen ihmetellyt noita lehtijuttuja myös viime aikoina. Tuore isä Stillman on, ei nuori isä.
Tyypit oli meni naimisiin 50+ vuotiaana ja heistä puhuttiin nuorena avioparina. Ei näin!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tarkoitti, että on vasta vähän aikaa ollut isä ja korvasti tuoreen nuorella
Ei tarkoittanut.
” Mulla on kyllä kavereita, jotka ovat saaneet vauvoja, mutta he ovat vähän vanhempia. Miten sitten, kun tällainen nuori, epäkypsä ihminen sopeutuu siihen.”
Ja itse aiheeseen: ei ole nuori isä, mutta näillä eräillä teini-ikä jatkuu aina vaan. Epäkypsä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypit oli meni naimisiin 50+ vuotiaana ja heistä puhuttiin nuorena avioparina. Ei näin!
Tarkoittaa sitä, että avioliitto/aviopari on uusi, tuore, nuori. Ei tekemistä ihmisten iän kanssa. Ja osa toki käyttää huumorimielessä tuota ilmaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tarkoitti, että on vasta vähän aikaa ollut isä ja korvasti tuoreen nuorella
Ei tarkoittanut.
” Mulla on kyllä kavereita, jotka ovat saaneet vauvoja, mutta he ovat vähän vanhempia. Miten sitten, kun tällainen nuori, epäkypsä ihminen sopeutuu siihen.”
Ja itse aiheeseen: ei ole nuori isä, mutta näillä eräillä teini-ikä jatkuu aina vaan. Epäkypsä.
Juuri näin, epäkypsä. Tämä herra on mitä parhaimmassa lisääntymisiässä.
Kyllä 29-vuotias on nuori isä, paitsi ehkä matalassa sosioekonomisessa asemassa olevien piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 29-vuotias on nuori isä, paitsi ehkä matalassa sosioekonomisessa asemassa olevien piireissä.
Pah. 29-vuotias on täysin aikuinen ihan kaikissa piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi nuori isä ei ole täysin aikuinen? Erikoinen käsitys sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi nuori isä ei ole täysin aikuinen? Erikoinen käsitys sinulla.
On tietenkin aikuinen, jos on yli 18-vuotias. Mutta 29-vuotias ei ole nuori isä, ei missään piireissä.