Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähihoitajan työllistyminen hoitovapaan jälkeen?! KERRO mulle =)

Vierailija
02.08.2006 |

Onko sulla kokemusta, et palaat kotoa työelämään, kauanko olit kotona?

kauanko sai olla " työttömänä" ennen kuin käsky töihin tuli? Misää päin Suomea?

Miten lähti lasten hoitoasiat rullaamaan, oliko hoitopaikka jo valmiina?

PALJON kysymyksiä mulla tällä hetkellä, mutta ei yhtään vastausta, voitko lievittää tuskaani ja kertoa miten teillä sujui? KIITOS

p.s. kuinkas lasten mahdolliset sairastelut ovat vaikuttaneet lisätyöllistymiseen ? Kerran pois lasten takia, ei heti uudestaan töihin pyydetä, meneekö näin?

APUAAA... =/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi viime lokakuussa ja huhtikuussa soitti osastonhoitaja. Olivat työkkäristä hakeneet sijaista kuukaudeksi.

Alkuun lapset oli perhepäivähoidossa, kahdessa eripaikassa ja nuoremmat yksityisellä, vanhempi kunnallisessa.

Sitten kesäkuu alussa saatiin kaikki kolme lasta vuorohoitoon päiväkotiin kun miehellä näin kesäisin pitkiä päiviä.

Olin ennen tuota huhtikuuta muutaman työpaikkahakemuksen laittanut huonolla menestyksellä ( pelkäsivätkö ottaa töihin kun viisi lasta)

Olen edelleen samassa työpaikassa, määräyskirja nyt syyskuun loppuun ja jatkot selviää tämän kuun puolessa välissä.

Mutta töitä löytyy joltain muulta osastolta mutta karvoissa kävelee etten tuolta pois pääse kun alkaa sairaslomia pyöriä tiuhaan tahtiin.

Vierailija
2/3 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain kerran ollut poissa töistä lasten ollessa kipeitä joten en tiedä miten siihen jatkojen suhteen asennoidutaan.

Silloin kiittelin osastonhoitajaa puhelimessa kun pyysi töihin niin sanoi että lapset ei saa olla este äidin töiss käymiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa asuskelen.

Lapsi sai kahdessa viikossa hoitopaikan haluamasta tarhasta.

Työnantaja on suhtautunut hyvin lapsen sairasteluun, sanonut että on laillinen oikeus hoitaa lasta kotona.

Mitäs muuta, sulla oli niin paljo kysymyksiä...