Kolomonen moi!
Vähän jännäsin, että muistinko ihan oikein nikin sieltä kolibreista..
Juu, minä tosiaan heitin kirveen kaivoon ja lopetin pinoilun kolibreissa, kun mies oli kolmosta niin vastaan.
Kuitenkin hiukan " leikittiin" ehkäsyn kanssa ja yllätys oli iloinen molemmille, kun kuukautiset oli myöhässä ja testi plussaa!!
kolibreja ei taida tosiaan enään olla olemassa ollenkaan, mutta kivahan se olisi vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia kolmatta odottavien keskenkin!
Meillä tosiaan ei viikoissa paljon eroa ole..
Mulla on viikon päästä eka ultra ja oon ollu ihan kaheli huolesta ja pelosta, että jos ei mahasta löydykään mitään elollista!
Oireita tosin on ollut ihan riittämiin..
eipä muuta
mammutti
Toivottavasti kaikki on hyvin, ihan sama pelko täälläkin on vaikka tosiaan vatsakin on jo ihan mukavasti pyöristynyt ja muitakin oireita riittää, jotenkin vaan tuntuu että ei pysty rauhoittumaan ennen kuin näkee omin silmin että siellä masussa todellakin on jotakin elämää. Ei olla juuri kellekään vielä uutisiakaan kerrottu, ja ajattelinkin kertoa vasta tuon ultran jälkeen.
Jos jaksetaan niin huhuillaan aina välillä muita kolmannen odottajia kasaan, ainakin tuolla loppuvaiheessa saattaa tulla eteen sellaisia juttuja mihin tarttee sitten vertaistukea enemmissä määrin samassa tilanteessa olevilta.
Meikäläisen mieltä on askarruttanut nyt noiden kahden ensimmäisen hoitokuviot? En yhtään tiedä mitä tekisin sen suhteen...No ehtii tässä kaiketi noitakin sumplimaan. Tuntuu hassulta kun juhannuksen tienoilla tein plussa testin ja nyt jo toivois et olis äkkiä Joulu niin pääsis töistä lomille pikkuhiljaa =))
No voi hyvin ja paksusti! Törmäillään taas ja vaihdetaan kuulumisia!
T. kolomonen rv 9+5