MTV: Uusista törkeistä rikoksista epäilty Niko Ranta-aho otettiin kiinni Marbellassa – poliisi haki miehen Stefan Thermanin omistamasta asun...
Kommentit (1389)
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi kommentin, että nämä käyttävät diilerit on niitä pieniaivoisia, koukussa olevia luusereita, keitä käytetään vaan hyväksi ”koneistossa” ja ne isot heput ei juurikaan käytä itse (ei varmaan käytä ollenkaan).
Rane on siis itse huumeiden uhri, joka luo lisää uhreja. Hänen suhtautuminen tekosiinsa oli varsin yliolkainen, vähän ”huumeita portfoliossa” ja kutsui itseään ”liikemieheksi”. ”Jos mä en olisi tuonut niitä huumeita niin joku muu olisi” jne.
Ranen yläpuolella on niitä ihmisiä ketkä pyörittää tota koneistoa, nauttii elämästä vapaana ja selvinpäin. He suhtautuvat Raneen ihan yhtä välinpitämättömästi, kuin hän omiin ”asiakkaisiinsa”. Rane on kulutushyödyke, jonka elämällä ei ole näille ihmisille mitään arvoa.
Syttyyköhän Ranen päässä lamppu siellä Espanjan vankilassa viruessa? Epäilen, että ei.
Tämä. Siinä gangstoille ja gangsta-heiloille karu totuus.
Onkohan Nikolla Espanjan vankilassa vientiä, mitä luulette?
Jos olisin tuon Nikon isä jättäisin perinnöttömäksi ja oman onnensa nojaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi kommentin, että nämä käyttävät diilerit on niitä pieniaivoisia, koukussa olevia luusereita, keitä käytetään vaan hyväksi ”koneistossa” ja ne isot heput ei juurikaan käytä itse (ei varmaan käytä ollenkaan).
Rane on siis itse huumeiden uhri, joka luo lisää uhreja. Hänen suhtautuminen tekosiinsa oli varsin yliolkainen, vähän ”huumeita portfoliossa” ja kutsui itseään ”liikemieheksi”. ”Jos mä en olisi tuonut niitä huumeita niin joku muu olisi” jne.
Ranen yläpuolella on niitä ihmisiä ketkä pyörittää tota koneistoa, nauttii elämästä vapaana ja selvinpäin. He suhtautuvat Raneen ihan yhtä välinpitämättömästi, kuin hän omiin ”asiakkaisiinsa”. Rane on kulutushyödyke, jonka elämällä ei ole näille ihmisille mitään arvoa.
Syttyyköhän Ranen päässä lamppu siellä Espanjan vankilassa viruessa? Epäilen, että ei.
Ei tietenkään syty kun on pieniaivoinen, niin ei sinne mitään lamppua mahdu ja luulee olevansa joku hirvittävän suuri Bosse joka hallitsee suunnilleen koko maailmaa. Ehkä kiinnijäänti säästi Nikon hengen. Niko itse luulee että oli pakenemassa jonnekin mutta mitä luultavimmin olis vain saanut kuulan kalloonsa häviämisensä jälkeen ja hävinnyt ikuisiksi ajoiksi. Oikeasti Nikosta ei ole ollut muuta kuin haittaa organisaatiolle sen jälkeen kun jäi kiinni. Pistää miettimään miksi niin kovasti biletettiin hänen kanssaan ja julkisesti. Tuo jengi on tunnettu väkivaltaisuudestaan ja tais koitua kohtaloksi Ranen ex-bisneskumppanin kohdalla joka surmattiin raa'asti näiden tomppeleiden toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään syty kun on pieniaivoinen, niin ei sinne mitään lamppua mahdu ja luulee olevansa joku hirvittävän suuri Bosse joka hallitsee suunnilleen koko maailmaa. Ehkä kiinnijäänti säästi Nikon hengen. Niko itse luulee että oli pakenemassa jonnekin mutta mitä luultavimmin olis vain saanut kuulan kalloonsa häviämisensä jälkeen ja hävinnyt ikuisiksi ajoiksi. Oikeasti Nikosta ei ole ollut muuta kuin haittaa organisaatiolle sen jälkeen kun jäi kiinni. Pistää miettimään miksi niin kovasti biletettiin hänen kanssaan ja julkisesti. Tuo jengi on tunnettu väkivaltaisuudestaan ja tais koitua kohtaloksi Ranen ex-bisneskumppanin kohdalla joka surmattiin raa'asti näiden tomppeleiden toimesta.
Ranen bisneskumppania ei ole surmattu. Hän teki itsemurhan. Eli lopeta valehtelu ja liioittelu.
Tällainen on vankila, jossa uusista rikoksista epäilty Niko Ranta-aho odottaa luovutusta Suomeen – Asianajaja: Ei ole valittanut olostaan
Alhaurín de la Torren vankila on vankimäärällä mitattuna Espanjan suurin vankila.
Ranta-aho odottaa parhaillaan luovutusta Suomeen. Luovutusmenettelyn kesto riippuu siitä, suostuuko Ranta-aho luovutukseen vai vastustaako hän sitä. Joka tapauksessa kuluu oletettavasti viikkoja ennen kuin Ranta-aho on Suomessa.
Sillä aikaa hän istuu Alhaurín de la Torren vankilassa noin puolen tunnin ajomatkan päässä Malagasta.
Vankila, viralliselta nimeltään Prisión Provincial de Málaga – vapaasti käännettynä Malagan maakuntavankila – otettiin käyttöön vuonna 1991.
Vangit asuvat 13 osastolla, joista jokaisella on 70 selliä. Yksi osastoista on varattu hyvin käyttäytyville vangeille ja toinen naisille. Hyväkäytöksisten vankien osastolla sellien ovet ovat auki aina nukkumaanmenoaikaan asti, ja lisäksi vangit saavat huolehtia päivittäisistä askareistaan melko vapaasti. Osastolle on järjestetty myös ajanvietettä, esimerkiksi elokuvia.
Sellit ovat kooltaan 12 neliömetriä ja niiden kalustukseen kuuluu pöytä, kaappi ja kaksi kerrossänkyä. Tavallisten osastojen asukkaat poistuvat selleistään kello 8.30 aamulla, eivätkä pääse takaisin ennen siesta-aikaa. Siestan jälkeen vangit poistuvat selleistään uudelleen ja palaavat vasta nukkumaanmenoaikaan.
Ei ole tiedossa, millä osastolla Niko Ranta-ahoa pidetään. Hänen asianajajansa Hannu Kaitaluoma kertoo, että Ranta-aholla ei ole ollut valittamista vankilaoloistaan. Tosin Kaitaluoma on ehtinyt keskustella hänen kanssaan vain lyhyesti.
– Puhuimme lähinnä asiasta, emme niinkään taustoista. Vankilaolot ovat kuulemma saman tyyppiset kuin Suomessa, Kaitaluoma sanoo.
Nakki valitteli vankilaoloista Espanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranen bisneskumppania ei ole surmattu. Hän teki itsemurhan. Eli lopeta valehtelu ja liioittelu.
Liioittelua? Ei tarvitse paljoa lukea juttuja kansainvälisen järjestäytyneen rikollisuuden toiminnasta Aurinkorannnikolla huomatakseen että synkkää ja selkäpiitä karmivaa tarinaa löytyy.
Eikä tehnyt itssemurhaa se liikekumppani.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Jeffrey?
Ong, Tukholman bandidoksen presidentti, joka esiintyy ahkerasti Niko R-A:n instakuvissa, aasialaistaustainen miekkonen. Ja siis ihan seiskassakin on hänestä kirjoiteltu Nikon yhteydessä.
Areenassa kiinnostava dokkari Aurinkorannikon huumekaupasta:
Espanjan huumesota.
https://areena.yle.fi/1-50571040?utm_medium=social&utm_campaign=areena-…
Ei löydy uutista muita pidätyksiä samana päivänä samalla alueella.
Mitä Nikon isä ja äiti miettivät ja siskot, ihan järkyttävää settiä taas Nikolta, ei ikinä opi. Henki lähtee vielä noissa hommissa. Kaikkein noloin juttu on se synttärivideo, jossa hilluu shamppanjapullojen kanssa kuin koko maailman omistaja. Noloa, lapsellista, suoranainen mahalasku, Dubaista linnaan.ja sieltä ei enää pois pääse hetkeen. Hyvästi kiva elämä ja kaikki mahdollisuudet, jotka perhe on mahdollistanut.
Jokos hänet on siirretty Suomeen?
Söpö blondi kainalossa! Supersankariksi pukeutuneen Niko Ranta-ahon ökysamppanjabileet Dubaissa
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sopo-blondi-kainalossa-Supersankariksi-pu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänet surmattiin raa'asti. Niko on myös itse puhunut tästä asiasta ja siitä että on miettinyt kuinka helposti voi henki lähteä noissa hommissa. Nikon entisen bisneskumppanin surmasi jengi ja siitä oli isot jutut Marbellalaisissa lehdissä silloin. Miksi se sua harmittaa että se tuodaan esiin täällä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Jeffrey?
Ong, Tukholman bandidoksen presidentti, joka esiintyy ahkerasti Niko R-A:n instakuvissa, aasialaistaustainen miekkonen. Ja siis ihan seiskassakin on hänestä kirjoiteltu Nikon yhteydessä.
On hävinnyt maisemista samaan aikaan kuin Niko, sekä kaksi muuta jengiläistä. Varmaankaan poliisi ei ole halunnut tehdä asiasta julkista ettei väkivaltainen valtataistelu ala alueella. Se kun on normaali seuraamus siitä että johtajatason rikollinen on kiinniotettuna. Voi Niko-parkaa. Siinä on kyl yks surullsien hahmon rokkistara. Aika surkeeta tulee olemaan elämä ensin vankilassa ja sitten loppuelämä peläten milloin henki lähtee. Tässä on vähän viitteitä siihen että Niko johdatti polliisit isompien tekijöiden luokse päästäkseen vankilasta vapaalle.
Jeffrey Ong on varmaan telkien takana. Tämä juttu voi olla suurempikuin Katiska. Pian Katiska kaikessa suuruudessaan osoittautuukin pikkupoikien kokeiluksi verrattuna tähän.
Koska Nacci vapautuu?
Niko Ranta-aho kanteli vangitsemisestaan – vankilassa Espanjassa koronatilanne
Hovioikeus hylkäsi kantelun. (IS 26.1.21)
Voi, voi sentään, kun siellä vankilassa on kurjaa... Oisko kannattanut funtsia ajoissa mihin leikkiin lähtee uudelleen!!! Rantis on ihan oikeassa paikassa eikä mitään kiirettä ole hänen siirrolla Suomeen. Turhaa matkustusta ei suositella kenellekään, vähiten tuolle narkkikaupppiaalle, joka odottaa oikeuden tuomiota. Jätkä lähti Espanjaan ja kävi juhlimassa Dubaissa kuin suurikin sankari. :D Matkustuskielto ja panta jalkaan olisi pitänyt laittaa. Miten edes kehtaa nurista oloistaan?!! Korona on joka paikassa. Ei voi kuin nauraa tuolle vauvalle!
Ikävä Jeffreyn instaa. :( Oli kiva katsella sen sikspäkkiä ja mantelin muotoisia silmiä.
Monet muutki on näissä dopingpiireissä liikkuneet ja perheistä haveilevat ja lapsista.