Sivut

Kommentit (1230)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikolla on varmaan ollut "varjo" perässään koko ajan tuolla ulkomaan reissuilla. Siviilipukuiset poliisit ovat tarkkailleet hänen liikkeitään. Ei ole mikään mahdottomuus, että Niko olisi suunnitellut katoamistaan. Rahaa on kuitenkin jossain jemmassa ja paljon, joten elämä uuden identiteetin, väärennetyin paperein ja mahdollisen kirurgisen ulkonäkömuokkauksen jälkeen olisi jatkunut jossain paratiisissa kaukana Suomesta.

Nikosta tulisi helposti turk - kilainen tai ira - kilainen ja voisi hakea turva - paikkaa suomesta ahmedina😂😂😂😂😂😂😂😂.

Tai palata vaikka kreikkalaisena liikemiehenä perustamaan kansainvälistä firmaa. Komea Nicholinos Ranta-ahonyssos, ja naiset kuumiksi. Proteesitkin olisi tietenkin uusittu muodonmuutoksen yhteydessä.

Rantis säilyttäisi vanhoja fosforinhohtoisia proteesejaan lasikuvun alla muistona entisestä elämästään ja sen loistosta näitä välillä ihaillen.

Ne loisivat lasikupunsa alta seksikkään huumaavaa valoa suitsukkeisen aromiseen lemmenpesään.

Vierailija

Stefan Therman ja Stefan Therman. Mulle se on vain joku neverheard svensk bättrefolket hangöpojke brunhåle riddare.

• ylös 5
  • alas 11
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän kultalusikkapoika-Niko pärjää Espanjan vankilassa?

Nakkipoikahan oli ainakin niin herkkähipiäinen, valitteli että olot olivat huonot.

Kyllä nauratti Nakin pöyristyneisyys Katiska-dokkarissa kun silmät ymmyrkäisinä seliiti, että ”v ttu kytät, kytät ”ilmestyi ja vei vankilaan. Ihan kuin tapahtumalla ei olisi ollut mitään yhteyttä siihen mitä makkara oli itse puuhaillut.😂

Sellaista saattaa tapahtua, kun tekee rikoksia.

IS:

"Ranta-aho pysyy kiinniotettuna Espanjassa, kunnes hänet päätetään luovuttaa Suomeen. Luovutusmenettelyn kesto riippuu siitä, suostuuko Ranta-aho luovutukseen vai vastustaako hän sitä. Joka tapauksessa kuluu oletettavasti viikkoja ennen kuin Ranta-aho on Suomessa."

No siellä se nyt on ja pysyy. Voi olla ettei ole kovin luksusta ja tulee suomalaista vankilaa ikävä.

Paitsi että rahalla saa ja hevosella pääsee. Espanja lienee yksi korruptoituneimpia Euroopan maista. Siellä jos missä rahalla saa oikeutta ja mukavuuksia. Ei tule kärsimään.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tekeekö Niko jo uutta TV-ohjelmaa neloselle?

Niko juontaa seuraavan Myyrä ohjelman.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Ihmettelin kyllä hieman niitä erittäin huuruisenoloisia bilekuvia Ranen instassa taannoin. Ihan örvellystä, lautasten hajottamista ja ihmeellistä Hysteeristä riehumista... siinä jossain välissä lähetti terveiset jollekin tutkinnanjohtajallekin ig-storyjen välityksellä. Ihan sekaista menoa, enkä usko että ihan soberlifellä mentiin niissä kinkereissä...
Oli olevinaan niin karismaattista jätkää dokumentissa, naiset lähetteli sydämiä, sisko(t) pitivät puolia, jostain naftaliinista oli rippipappikin kaivettu. No tässä nähtiin, toivottavasti kukaan ei tätä enää ihannoi...

• ylös 61
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä tiiän! Mä arvaan! Myyrä on Sofia. Täällä sanottiin että auttaa poliisia saamaan Thermanin kiinni

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän kultalusikkapoika-Niko pärjää Espanjan vankilassa?

Nakkipoikahan oli ainakin niin herkkähipiäinen, valitteli että olot olivat huonot.

Kyllä nauratti Nakin pöyristyneisyys Katiska-dokkarissa kun silmät ymmyrkäisinä seliiti, että ”v ttu kytät, kytät ”ilmestyi ja vei vankilaan. Ihan kuin tapahtumalla ei olisi ollut mitään yhteyttä siihen mitä makkara oli itse puuhaillut.😂

Sellaista saattaa tapahtua, kun tekee rikoksia.

IS:

"Ranta-aho pysyy kiinniotettuna Espanjassa, kunnes hänet päätetään luovuttaa Suomeen. Luovutusmenettelyn kesto riippuu siitä, suostuuko Ranta-aho luovutukseen vai vastustaako hän sitä. Joka tapauksessa kuluu oletettavasti viikkoja ennen kuin Ranta-aho on Suomessa."

No siellä se nyt on ja pysyy. Voi olla ettei ole kovin luksusta ja tulee suomalaista vankilaa ikävä.

Saikohan edes Vuittonin toilettipussia mukaan?

Ei varmaan. Kovaa on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Stefan Therman ja Stefan Therman. Mulle se on vain joku neverheard svensk bättrefolket hangöpojke brunhåle riddare.

Ei meitä kiinnosta seksuaaliset fantasiasi Stefusta.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä tiiän! Mä arvaan! Myyrä on Sofia. Täällä sanottiin että auttaa poliisia saamaan Thermanin kiinni

Se olisikin kunnioitettavaa toimintaa häneltä, jos pitäisi paikkansa ja jos Stefu olisi rötöstellyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostaki se stefuki ne kamansa saa.. En usko hetkeäkään että toi sen touhu ja sekoilu on vaan alkoholiriippuvuuden aiheuttamaa..

No onhan se jääny kiinni ja saanu tuomionkin jo huumeista.

Ei ole saanut vielä tuomioo edellisistä rikoksista. Mutta lisää vuosia tulossa. Saattaa olla harmaahapsi kun joskus pääsee pois. Säälittävä tekohampainen ukko.

• ylös 26
  • alas 3
Hän

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikolla on varmaan ollut "varjo" perässään koko ajan tuolla ulkomaan reissuilla. Siviilipukuiset poliisit ovat tarkkailleet hänen liikkeitään. Ei ole mikään mahdottomuus, että Niko olisi suunnitellut katoamistaan. Rahaa on kuitenkin jossain jemmassa ja paljon, joten elämä uuden identiteetin, väärennetyin paperein ja mahdollisen kirurgisen ulkonäkömuokkauksen jälkeen olisi jatkunut jossain paratiisissa kaukana Suomesta.

Ei sillä älli ja paukut riitä tollaseen! Jos riittäis niin eiköhän hän tässä reilussa puolessa vuodessa olis jo matalalla profiililla hävinyt kun pieru saharaan. Tuskin sitä rahaakaan oikeasti suuremmin on missään jemmassa kun laina rahoilla elellyt tähänkin asti. Oikea miljönääri tuskin olis hädissään jatkanut huumekauppoja heti vapauduttuaan saati joutunut kiikuttamaan kelloaan kaniin. Liian suuria kuvittelette tästä kaverista!

Katoin sen katiska -dokumentin kun se tuli ja olin ihan hämilläni että mitäs hittoa mä just näin. Ihan tuurissaan koko homma, ei mitään suunnitelmaa, ei mitään organisatioo, kaverin kaverii ja baarituttuu ja kun jonkun käsketään hävittää jotain se heittää sen järven jäälle josta poliisi sit käy hakee.  

Ei mitään tolkkuu missään, en tiiä miks nää ei jääny kiinni viikossa.

Se oli varmaan tarkoituskin tuolla dokumentilla, antaa vaikutelma, että eihän me mitään oikeita rikollisia olla.

• ylös 18
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kyllä hieman niitä erittäin huuruisenoloisia bilekuvia Ranen instassa taannoin. Ihan örvellystä, lautasten hajottamista ja ihmeellistä Hysteeristä riehumista... siinä jossain välissä lähetti terveiset jollekin tutkinnanjohtajallekin ig-storyjen välityksellä. Ihan sekaista menoa, enkä usko että ihan soberlifellä mentiin niissä kinkereissä...
Oli olevinaan niin karismaattista jätkää dokumentissa, naiset lähetteli sydämiä, sisko(t) pitivät puolia, jostain naftaliinista oli rippipappikin kaivettu. No tässä nähtiin, toivottavasti kukaan ei tätä enää ihannoi...

Radiossa naureskeltiin niksun uudenvuoden bileseurueen kuville, että kannattaisi seurueesta tehdä naamahaku. Kaikenlaista hämärähemmoa mukana 😅

• ylös 35
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei meitä kiinnosta seksuaaliset fantasiasi Stefusta.

Vähälläkäyvät 159/95:t täällä käyvät totista keskustelua jostain ruotsalaisnarkkarista,

• ylös 2
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niko on ollut Marbellassa ihan laillisesti, sillä ei ole ollut matkustuskieltoa. Asunnon saa vuokrata kenelle vain. Niko on vangittu tällä viikolla poissa olevana, minkä jälkeen on haettu putkaan Suomeen siirtoa varten. Tämä on ihan normaali menettely. Miksi te kaikki täällä kuvittelette, että Niko olisi pakoillut tai Stefan olisi sitä piilotellut. Mikään ei viittaa siihen. Niko on ollut kirjoilla asunnossa, josta se on noudettu. Ihan niin kuin se haettiin kesällä 2019 Erottajan asunnosta. Jos Stefulla on asunto, saa se vuokrata asunnon kenelle haluaa. Rasittavaa lukea ketjuja, joissa kirjoittelijat on näin ulalla kaikesta. 

Joo ja noi tuomioiden jakelijat, joiden teksteistä huomaa ettei ole koskaan lakikirjaa avattu :(

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Radiossa naureskeltiin niksun uudenvuoden bileseurueen kuville, että kannattaisi seurueesta tehdä naamahaku. Kaikenlaista hämärähemmoa mukana 😅

Ihmetyttää että puhtoiselta vaikuttanut Jasmin Ranta-aho näyttäisi olevan samassa seurueessa.

Vrt. Kuva ja mekko Jasminin omassa instassa.

• ylös 30
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä jos Sofia auttaakin vaan poliisia Thermanin nappaamisessa!

Myyrä bongattu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei juonipaljastuksia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.