Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kissa aistia että olen vakavasti sairas tai muuta?

Vierailija
13.01.2021 |

Kissa joka on ollut minulla 7 vuotta ja ei ennen viihtynyt sylissä tai jatkuvasti rapsuteltavana, nukkuu nyt vieressäni ja kiinni minussa joka yö ja hurisee. Katsoo silmiin kuin tietäisi jotain mitä minä en . Jos menen WC:hn niin kissa tulee eteiseen odottamaan, jos sohvalle niin suoraan syliini ja hieroo kasvojaan minuun. On jatkuvasti vatsan päällä tai vieressä ja osoittaa aivan erilaista huomiota kuin ennen. On se ihanaa mutta toisaalta pelottaa mikä kissan käytöksen on saanut noin radikaalisti muuttumaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissasta tuli vasta 8 vuoden jälkeen sylikissa. Kissa on vihdoin vain päättänyt, että tuleekin syliin ja rapsuteltavaksi.

Vierailija
2/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivakodeissa asuvat kissat alkavat kiehnätä asukkaissa, jotka kohta kuolevat. Nukkuvat kiinni niissä ja näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju?

Vierailija
4/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissasta tuli vasta 8 vuoden jälkeen sylikissa. Kissa on vihdoin vain päättänyt, että tuleekin syliin ja rapsuteltavaksi.

Ihanaa♥️ toivottavasti olisi tästä kyse :)

Vierailija
5/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudenkin ne aistii.

Vierailija
6/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoivakodeissa asuvat kissat alkavat kiehnätä asukkaissa, jotka kohta kuolevat. Nukkuvat kiinni niissä ja näin.

Huh, toivottavasti ei tätä tarkoita, on ollut erilaisia terveysongelmia

Vierailija
7/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelusväki on vihdoin ymmärtänyt, että kissan seurassa pitää olla 100 % ajasta, ja kissa muistuttaa sinua siitä.

Vierailija
8/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haju?

Kissa on ollut 7 vuotta niin uskoisin että haju on sama mikä ennenkin, en käytä minkäänlaisia hajusteita lukuunottamatta deodoranttia ja suihkusaippuoita.

Vierailija
9/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haju?

Kissa on ollut 7 vuotta niin uskoisin että haju on sama mikä ennenkin, en käytä minkäänlaisia hajusteita lukuunottamatta deodoranttia ja suihkusaippuoita.

Eläimet kyllä haistaa kaikenlaiset sairaudetkin.

Vierailija
10/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihmisillä kuin eläimilläkin tarpeet muuttuu elämän varrella.

Vierailija
11/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt välttämättä mistään sairaudesta johdu. Toisaalta eläimet aistii kyllä asioita, joita me ihmiset ei ikinä voida havaita - itsekin usein mietin tuollaisia sairausjuttuja, kun koira yhtäkkiä käyttäytyy poikkeavan huolekkaasti minua kohtaan. 

Vierailija
12/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimillä on kuudes aisti.

Vierailija
13/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaliini on huomannut, ettet ole ollenkaan pöljempi seuralainen. 

Vierailija
14/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se haistaisi jonkun sairauden se menisi pois läheltäsi. eläimet hylkäävät sairauden vuoksi lajitoverinsa. koirasta en ole varma. ei kissa tajua että olet ihminen joten se toimii kanssasi samoin kuin lajitovereiden.

Vierailija
15/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sairastuin vakavasti, ja sain liki peräjälkeen 4 sepsistä. Joka kerran kissat käyttäytyi just noin. Ne myös väisti mun hengitystä. Kun hengitys nukkuessa pysähtyi, ne hyppäsi (7 ja 9 kg, iso rotu) mun rintakehälle, herätti ja hengitin taas.

Viimeinen sepsis vei melkein hengen, ja jos en olisi kissojen käytöksen vuoksi mennyt ajoissa päivystykseen, en tässä istuisi ja kirjoittaisi!

Villikissapopulaatioissa kissat käpertyy sairaan lajitoverin viereen kehräämään, jos ovat läheisiä.

Vierailija
16/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se kissa itse tekee kuolemaa.

Vierailija
17/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissani alkoi tekemään samaa kun oli ollut minulla 10vuotta. Ihmettelin hirveesti että mitäköhän nyt?? Yhtäkkiä hänestä tuli sylissä viihtyjä ja vieressä kehnääjä😊

Vierailija
18/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa muuttui läheisyydenkaipuiseksi kun sairastui itse. Eli voi olla niinkin päin että kissalla joku vialla.

Vierailija
19/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon miehellä oli kissa joka aina herätti kun ja jos siskolla laski sokerit liian alas

Kai ne vaistoaa jotakin

Vierailija
20/25 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin kissa on yhtäkkiä valinnut minut suosikikseen.

Allergoiden ja muun takia kissa oli välillä muualla ja kun tuli takaisin on ilmeisesti valinnut minut luotetuksi henkilökseen. Kyllä tuollainen voi varmasti tapahtua myös ihan muuten vain. Kissat on ihania!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan