Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko muistakin naisista, ettei miehet tajua laittaa viestiä "riittävän usein" :)

Ristus
13.01.2021 |

Hei!

Olemme seurustelleet reilun vuoden, kummallakin on vielä omat kodit, mutta yhteenmuuttoa suunnitellaan tämän vuoden aikana. Minulla lapset joka toinen viikko, jolloin näemme harvemmin (1-2x) sillä hän asuu toisella paikkakunnalla. Lapsettomalla viikolla olemme yhdessä.

Näinä viikkoina, kun olemme yhdessä, en koe ainuttakaan ongelmaa, mutta erossaoloviikkoina hän lähettää viestejä mielestäni aivan liian satunnaisesti. Toisinaan tasaisesti päivän mittaan ja toisina lähinnä huomenet ja hyvät yöt. Tunnen olevani kuin huomionkipeä lapsonen :) enkä viitti olla aina se keskustelun aloittelija. Ja kun nähdään taas on asiat oikein hyvällä mallilla ja ihmettelen jälkeenpäin, miten ikinä kuvittelinkin ettei häntä kiinnostasi.

Onko muilla samanlaisia pariskuntia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen tasaantuessa on naisen luontainen rooli olla se jahtaaja ja aloitteentekijä. Mies on se vain alkuun, joten tuo kuulostaa vain täysin terveeltä ja sellaiselta mitä sen pitäisikin olla.

Mies toimii täysin oikein. Ole sinä se aloitteentekijä, kunhan mies vastailee sinun aloitteen jälkeen niin kaikki on loistavasti.

Vierailija
2/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm.

Jos mies lähettää viestejä, se on epätoivoinen ripustautuja.

Jos mies ei lähetä viestejä, niin miestä ei kiinnosta.

No ei siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
4/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä useamman vuoden mittainen suhde ja voin laskea yhden käden sormin kerrat kun mies on omasta aloitteestaan ottanut minuun yhteyttä. En tosin ota nokkiini koska ei pidä yhteyttä myöskään sisaruksiinsa tai kavereihinsa. Ja on se sen verran tsempannut että nykyään vastaa parin tunnin sisällä, joskus meni päiviä saada vastaus.

Ja tästä kommentista miehet voivat ottaa muistiinpanoja. Näkee mikä todella toimii. Näin toimimalla miehet saavat ja pitävät pitkän parisuhteen.

Jos taas haluat karkoittaa naisen, niin tee aloitteita.

Vierailija
5/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta viestiä sinä sitten tahtoisit saada päivittäin?

Olen itsekin nainen, ja minusta jo tuo päivittäinen huomenet ja hyvät yöt -viestittely kuulostaa paljolta ja rasittavalta, jos ei muuten mitään asiaa ole.

Koska olette jo miettimässä yhteistä kotia, niin oletan, että parisuhteenne on vakaa ja olette tunteneet jo vuosia. Oletko aikaisemmissakin suhteissa ollut noin ahkera viestittelijä? Onko samaa ongelmaa ollut aiemminkin, vai ovatko ex:t olleet myös ahkerampia viestittelijöitä?

Sanoisin, että tästäkin selviää parhaiten puhumalla. Uskoisin, että vika ei ole siinä, että mies ei välittäisi tms. vaan puhtaasti siinä, että hän on samanlainen kuin minä, eli viestittelee vain jos on oikeasti asiaa.

Vierailija
6/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävä määrä viestejä on jollekin toiselle aivan liikaa. Sano sille miehellesi, että haluat enemmän viestejä. Voi tietty olla, että sitten viestejä tuleekin liikaa ja sittenhän kaikki on pilalla tai kasvatte erillenne, kun miehen käytös muuttuu niin paljon tai siitä tulee kamala ripustautuja, joka ei anna sulle omaa rauhaa.

Vierailija
7/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi naisia pelottavaa kirjainta...!

Vierailija
8/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne viisi naisia pelottavaa kirjainta...!

Naurattaa lähinnä. 😂🤣

Vierailija
9/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet huomionkipeä lapsi, ja kännykkäriippuvainen. 

Vierailija
10/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Oma naismenestykseni parani hurjasti, kun vähensin yhteydenpitoa ja turhia lepertelyjä Nuorena elin siinä uskossa, että naiset pitävät romanttisista ritareista, syytän siitä Hollywoodia.

Vierailija
11/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Oma naismenestykseni parani hurjasti, kun vähensin yhteydenpitoa ja turhia lepertelyjä Nuorena elin siinä uskossa, että naiset pitävät romanttisista ritareista, syytän siitä Hollywoodia.

Miehet ovat niitä todellisia romantikkoja. Naiset ovat realisteja.

Miesten pitää jo uskoa, että vaikka itse miehenä on romanttinen, niin naiset eivät ole. Suurin osa naisista oksentaa romantiikalle.

Miehet ovat todellisia romanttikoja. Harmi että naiset eivät operoi samalla tavalla.

Vierailija
12/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparat. En ymmärrä, miksi pitää rynnätä yhteen ja pakottaa lapset elämään heille ventovieraan ihmisen kanssa. Enkä liioin ymmärrä, että aikuinen ihminen itkee viestien perään.

Vierailija
13/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, oloni parantui huomattavasti :)

Vierailija
14/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kirjottaa varmaan vähän vanhempaa väkeä. Itse päälle parikymppisenä voin kertoa, ettei viestejä laittamatonta miestä kauaa katsella.

Vierailija
15/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kaipaa eri määrää yhteydenpitoa. Miehelle on tärkeää viestitellä minulle kauppareissuilla. Siksi pyrin vastailemaan. Minulle on tärkeää että mies viestittelee kalareissuiltaan että tiedän että se ei ole hukkunut koskeen. Siksi se pyrkii laittamaan viestiä muutaman tunnin välein ettei minun tarvitse huolehtia liikoja.

Vierailija
16/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kirjottaa varmaan vähän vanhempaa väkeä. Itse päälle parikymppisenä voin kertoa, ettei viestejä laittamatonta miestä kauaa katsella.

Ap:lla on lapsia, vähintään kaksi, joten kovin nuorena on ne saanut, jos on parikymppinen.

Vierailija
17/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan persoonakohtaista. Meillä vaihdellaan miehen kanssa viestejä useita päivässä, vaikka ollaan oltu yhdessä 25 vuotta. Usein mies on aloitteellinen.

Vierailija
18/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä.

N25, tuo jonka mies ei laita koskaan viestiä tai soita ja onnellinen suhde on

Toki ymmärrän että joillekuille on vaikeaa käsittää että ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
19/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet... Ainakin hyvin huomattava osa heistä..

Vierailija
20/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mielestäsi pitäisi viestitellä, kun tapaatte kuitenkin usein?