Kuinka suurella osalla miehistä löytyy jykevä laatikkoleuka?
Entä kuinka suuri osa on chinlettejä? Kuinka suuri osa sijoittuu noiden kahden ääripään välimaastoon?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Top 1% on laatikkopäitä.
Ei voi olla mahdollista. Täällä on kerrottu, että vain laatikkoleuat saavat naisia, eli silloin se tarkoittaisi, että kaikilla suhteessa olevilla tai seksiä harrastaneilla on laatikkoleuka.
Prisma testi on taas kerran paikallaan... sinne katsomaan pariskuntia että kuinka monessa miehellä on laatikkoleuka... eipä monella.
Yksi vahvapiirteisille laatikkoleuoille kielteinen juttu: muistan lukeneeni tutkimuksen, jonka mukaan miesten naamasta pystyy usein päättelemään älykkyyttä. Ja matalaan älykkyyteen yhdistyi huippumaskuliiniset piirteet kuten laatikkoleuka. Kapeammat ja sirommat kasvot viittasivat älykkyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia te miehet itse keksitte näitä haukkumanimiä miehille ulkonäön ja menestyksen perusteella?
Naisille on tyyliin yksi loukkaava nimike, mutta miehille keksitte jatkuvasti uusia. Tai siis joku amerikkalainen on keksinyt ja hoette papukaijana samaa.
Pitäisikö teidänkin alkaa pikkuhiljaa voimaantumaan, sen sijaan että etsitte vain virheitä itsestä ja muista miehistä?
Joo tämä on ihme ilmiö että miehillä on mitä oudoimpia käsityksiä mitä naiset muka vaatii: pituus yli 180, laatikkoleuka jne, hulluin mitä olen nähnyt oli ketju jossa miehet olivat ahdistuneita nenän ja suun välisestä mitastaan (philtrum) ja olivat laumoittain varmoja että ei voi saada naista jos mitta on jossain määriteltyä ihannetta isompi. Eihän kukaan nainen sellaista edes huomaa.
Tuossa käy helposti niin, että se epävarmuus ja uikutus on paljon epämiehekkäämpää ja luontaantyöntävämpää kuin pituuden tai ulkonäön puutteet itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia te miehet itse keksitte näitä haukkumanimiä miehille ulkonäön ja menestyksen perusteella?
Naisille on tyyliin yksi loukkaava nimike, mutta miehille keksitte jatkuvasti uusia. Tai siis joku amerikkalainen on keksinyt ja hoette papukaijana samaa.
Pitäisikö teidänkin alkaa pikkuhiljaa voimaantumaan, sen sijaan että etsitte vain virheitä itsestä ja muista miehistä?
Kiitos! Mun piti tulla kirjoittamaan tämä
Sanoilla on väliä. Etsikää itsellenne vähän kauniimpia.
Mulla taitaa olla laatikkoleuka.
Minulla on soijamakaronilaatikkoleuka.
Cillian Murphy on kyllä tosi sexy. En tiennytkään että hänellä on laatikkoleuka.
Yhdelläkään vassariblmkommarilla ei ole laatikkoleukaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdelläkään vassariblmkommarilla ei ole laatikkoleukaa.
Ja misuja riittää. On se erikoista!
Vierailija kirjoitti:
Cillian Murphy on kyllä tosi sexy. En tiennytkään että hänellä on laatikkoleuka.
Aika klassinen laatikkoleuka onkin, ja näyttää tehoavan naisiin tuon edellisen sivun linkin kommenttiosion kiimaisuuden perusteella 😅 Täällä olevista kuvista näkee ehkä paremmin sen että on klassinen laatikkoleuka https://theblast.com/c/peaky-blinders-cillian-murphy-tommy-shelby
Vierailija kirjoitti:
Tämä on myös hyvä esimerkki. Vaikkei ole ihan nuorikaan enää eikä niin klassisen komea kuin tänne linkitetyt näyttelijät, niin laatikkoleuka tekee niin maskuliinisen näköiseksi että itseäni ainakin vetää puoleensa 💦
Mun yksi tuttu on 191 cm laatikkoleukakirurgi, ja naisia pörrää ympärillä silloinkin, kun se on varattu.
Se on NHL . Järjestään ukoilla tuppaa semmoinen tulemaan. Liekkö treeni keskittyy kumminkin leukaan?