Kuinka suurella osalla miehistä löytyy jykevä laatikkoleuka?
Entä kuinka suuri osa on chinlettejä? Kuinka suuri osa sijoittuu noiden kahden ääripään välimaastoon?
Kommentit (34)
Salin pukuhuoneen vessassa piikittäviltä.
Kyllä Suomessa on aika monta laatikkoleukaa. Oma mieheni, oma paras ystäväni, veljeni. Isälläni tai bioisälläni ei ollut, isoisälläni kyllä. Eli heittäisinkö näin lonkalta että 15%? Chinlettejä on paljon vähemmän, jos ihan hjallistasoa ajatellaan, varmaan alle 5% ja loput siltä väliltä.
En ymmärrä tuota laatikkoleukajuttua miehillä. Sehän on pahimmillaan luotaantyöntävän näköinen, jos on semmoinen laatikkopää. Kapeakin leuka on kiva, jossei ole kaksoisleukaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessa on aika monta laatikkoleukaa. Oma mieheni, oma paras ystäväni, veljeni. Isälläni tai bioisälläni ei ollut, isoisälläni kyllä. Eli heittäisinkö näin lonkalta että 15%? Chinlettejä on paljon vähemmän, jos ihan hjallistasoa ajatellaan, varmaan alle 5% ja loput siltä väliltä.
15%? Elä nyt unta nää. Varmasti alle 1% oikeempi luku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15%? Elä nyt unta nää. Varmasti alle 1% oikeempi luku.
Sinustako chinlettejä on enemmän?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota laatikkoleukajuttua miehillä. Sehän on pahimmillaan luotaantyöntävän näköinen, jos on semmoinen laatikkopää. Kapeakin leuka on kiva, jossei ole kaksoisleukaa.
Leuka = pää?
En osaa sanoa,: tiedän kyllä miehen (luulisin) jolla kasvot on koottu miehen ja naisen osista. Säännöllisesti itselläkin värähtää ja tekee mieli upottaa kylli tuohon suuhun. Varmaan siellä paljon miehiä on käynykin.
Vierailija kirjoitti:
Top 1% on laatikkopäitä.
Olen laatikkopää, mutta valitettavasti olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö esim Henry Cavillin leuka ole sinusta seksikäs? Mutta joo, olen samaa mieltä että miehet panee tietyille attribuuteille hirveästi painoa vaikka naiset pitää enemmän kokonaisuuksista joihin kuuluu myös esim miehen asenne ja käytös.
Minun miehelläni ja neljällä paikallani on laatikkoleuka.
He ovat ritareita ammatiltaan ja kyläseppämme takoessaan haarniskoita valmistaa jokaiselle miehelleni laatikkoleukalevennyksen kypärään.
Enemmän kuluu tinaa ja rautaa mutta on ne kyllä komeita.
Laatikkoleukaiset ritarini rautahaarniskoissaan.
Ehkä 5% laatikkoleuka, siis sellainen kunnon leveä myös eikä vain kulmikas kapeassa luihunaamassa.
Heikkoja leukia ehkä 5%.
On kyllä jännä miten tuo laatikkoleuka vetoaa naisiin. Mulla on tuttu joka on aika lyhyt, vähän päälle 170 cm, mutta kun on kunnon laatikkoleuka niin naiset suorastaan juoksee sen perässä.
On tosin niitäkin naisia joiden mielestä miehet joilla on äärimaskuliinisia kasvonpiirteitä kuten se laatikkoleuka ovat epämiellyttäviä.
Kuinka suurella osalla miehistä löytyy jykevä makaronilaatikkoleuka?
Vierailija kirjoitti:
Minun miehelläni ja neljällä paikallani on laatikkoleuka.
He ovat ritareita ammatiltaan ja kyläseppämme takoessaan haarniskoita valmistaa jokaiselle miehelleni laatikkoleukalevennyksen kypärään.
Enemmän kuluu tinaa ja rautaa mutta on ne kyllä komeita.
Laatikkoleukaiset ritarini rautahaarniskoissaan.
Korjaus paikallani on Pojillani. Sulkakynällä kirjoittaminen nettiin on hieman haastavaa.
Tunnen kaksi, mutta toinen on ääliö ja toinen on hankala.
Viitsitkö ap tai joku muu laittaa kuvaesimerkkejä näistä leuoista? En oikein voi kommentoida jos meillä on hyvin erilaiset mielikuvat siitä minkä näköisiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Viitsitkö ap tai joku muu laittaa kuvaesimerkkejä näistä leuoista? En oikein voi kommentoida jos meillä on hyvin erilaiset mielikuvat siitä minkä näköisiä ovat.
No esim Henry Cavill https://www.esquire.com/uk/culture/film/news/a8704/henry-cavill-intervi… tai Cillian Murphy https://www.reddit.com/r/LadyBoners/comments/96y6pp/cillian_murphy/
Juuri tuollaisia kulmikkaita leveitä leukaperiä kuin noissa kuvissa on aika vähän. Enemmän on niitä joilla naama on kyllä neliömäinen mutta se johtuu leukaperien tienoilla roikkuvasta läskistä tai kaksoisleuasta - ne laatikkoversiot ei ole hot.
Vierailija kirjoitti:
Top 1% on laatikkopäitä.
Ei voi olla mahdollista. Täällä on kerrottu, että vain laatikkoleuat saavat naisia, eli silloin se tarkoittaisi, että kaikilla suhteessa olevilla tai seksiä harrastaneilla on laatikkoleuka.
Top 1% on laatikkopäitä.