Kenen vastuu: Jo kolmas leidi kierrossa työpaikalta
Lähinnä, että tuleeko tästä ongelmia... Milloin naiset alkavat juoruamaan?
Kommentit (15)
Käy koko kierros läpi. Kaikki ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Käy koko kierros läpi. Kaikki ovat tyytyväisiä.
Ja sitten teet kakkoskerroksen leideille saman jutun.
Kun naisväki on käyty loppuun, voit ennakkoluulottomasti siirtyä miehiin.
työpaikan sonni, porsas sekä apina
Vierailija kirjoitti:
minä se vasta kehtaan olla mies
Omalla työpaikallani on juurikin kaltaisesi häntäheikki. Annoin pakit (kohteliaasti) 5 vuotta sitten mutta mies mököttää asiasta edelleen.
Aina kun tulee uusi naispuolinen työntekijä työpaikalleni tämä mies laskee verkot vesille. Tekisi mieli joskus varoittaa että tuo kuikelo on muuten käynyt kaikki tämän työpaikan naiset läpi PAITSI minut mutta mitäpä se ketään hyödyttäisi?
Naisparka alkaisi pian kuvitella että olen jotenkin kateellinen.
Kannattaa kyllä vihjaista näistä tyypeistä uusia. Voi sitten itse tehdä omat johtopäätöksensä tyypin suhteen. Mukava uutena ja tietämättömänä olla siinä kaikkien seurattavana ja juoruilun kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kyllä vihjaista näistä tyypeistä uusia. Voi sitten itse tehdä omat johtopäätöksensä tyypin suhteen. Mukava uutena ja tietämättömänä olla siinä kaikkien seurattavana ja juoruilun kohteena.
Kerropa miten se tehdään siten ettei vaikuta kateelliselta haahkalta?
Voihan sitä kuka vaan hauskaa pitää?
Vierailija kirjoitti:
Niin, tästähän on tehty laulukin. Eikös se kuitenkin ollut että "salaisissa unissa kaikkien kanssa vehtaan"?
Mitä sitten vaikka juoruaisivatkin? Sinähän olet jo saanut haluamasi. Esimies ei voi tuon syyn perusteella tehdä yhtään mitään.
>>>>
Tekisi mieli joskus varoittaa että tuo kuikelo on muuten käynyt kaikki tämän työpaikan naiset läpi
>>>>
Ja nainen ajattele hmmmmm. Siinäpä lienee mielenkiintoinen mies !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tästähän on tehty laulukin. Eikös se kuitenkin ollut että "salaisissa unissa kaikkien kanssa vehtaan"?
Minusta Happoradion versio on parempi. Aki Tykillä on panomiehen ääni.
Firman uros vauhdissa. Mitä jos firman naiset myös pyörittäis firman miehiä samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Firman uros vauhdissa. Mitä jos firman naiset myös pyörittäis firman miehiä samalla tavalla.
Saisi ho**n maineen melko varmasti ja epäilyksiä työajan väärin käytöstä jne. Työaika in työaikaa senssitreffeille kerkee myöhemminkin.
Mutta kukin tavallaan.
Anna mennä vaan.