Työpaikalla nuoriso saikuttaa
Onkohan heillä joku vuorosysteemi, kun aina on joku pois? Harvemmin useampi kerrallaan kuitenkaan niin tästä heräsi vuorosysteemiepäily. Kovan flunssan jälkeen tulevat töihin ilman köhää tai nuhaa. Ennen kovaa flunssaa ei mitään merkkejä flunssasta. Epäilyttävää.
Kommentit (5)
Tyhmä ja varas on se, joka valheen kautta saikuttaa. Moraalitonta ja epärehellistä. Miltä itsestäsi tuntuisi esim. yrittäjänä maksaa palkkaa työntekijälle siitä, että makaa kotona ja itse vielä joutuu tekemään poissolijan työt?
Ei ole työpaikkansa arvoinen laiska ja työtätekemätön valheen kautta palkkaansa nauttiva ”työntekijä”. Työssäolijat joutuvat monesti paikkaamaan näitä lusmuja.
Meillä ei niinkään saikuta, mutta lintsaavat työnteosta minkä kerkiävät. Läsnä ollaan, mutta ei siitä juurikaan hyötyä ole.
Ne on varmaan loukkaantuneet siitä kun pitäis joka arkipäivä tulla töihin.
Minulla on se periaate ollut jo 10v että saikkua pitää olla vuodessa samanverran kuin lomaakin, eli 5vk. Ei tietenkään yhteen pötköön. Homma vaikeutuu jos firmalla on soppari jonkun yksityisen kanssa, mutta jos tt-huolto tapahtuu julkisella, asia on helppo. Kerran ei huvittanut mennä maanantaina töihin. Meni tk:hon ja valitin että selkä on kipeä. Sain kaksi piikkiä pakaraan, relaksantin ja kipulääkkeen. Vartin päästä olin käytävässä 1,5vk:n saikkulappu kourassa että mitähän ****** tuossa äsken oikein tapahtui?
Tietenkin. Kuka nyt töitä tekisi kun voi saada täyden palkan töitä tekemättäkin. Oletko jotenkin tyhmä, vai?