Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ihmiset voi herran jumala sanoo suoraan, jos niitä vaivaa joku asia (sisältää naapureita ja heippalappuja)

Vierailija
12.01.2021 |

Täällä on nyt ihan karmea vihanpito menossa mua ja mun miestä kohtaan meidän kerrostalossa. Ollaan muutettu meidän unelma-alueelle ihanaan vanhaan kerrostaloon ja nyt puolen vuoden jälkeen me ollaan yhtäkkiä koko taloyhtiön silmätikkuja ja epäsuosiossa.

Siis oikeesti näin tyhmästä asiasta: yhdellä vanhemmalla pariskunnalla on katettu autopaikka sähköllä meidän piha-alueella. Kun he oli joulukuussa lähdössä kolmeksi viikoksi maalle, me kysyttiin, saadaanko pitää meidän autoo heidän paikallaan. No saatiin lupa. Tää nainen sanoi jotain et loppiaisen jälkeisenä sunnuntaina tullaan takasin ja tarvitaan se paikka. No nyt viime sunnuntaina nää sit tuli takaisin. No meidän auto oli siellä paikalla. Ne vei oman autonsa johonkin muualle. Eilen maanantaina joku oli soittanut ovikelloa, kun olin ystävien kanssa vaunulenkillä. Miehellä oli työpalaveri eikä mennyt avaamaan. Sitten oltiin ulkona syömässä ja tultiin vasta myöhään illalla. No sitten oli tullut heippalappu meidän oveen et siirrättekö auton. No ei siirretty kun oltiin juotu viiniä. Sehän olis rikos. Ja aamulla oli lunta kaikki paikat täynnä niin ei oltais saatu meidän autoa mihinkään. Nyt sitten kaikki soittelee isännöitsijästä huoltomiehiin ja uhkaa hinauksella. Miksei nää ihmiset voi ihan vaan sanoa suoraan mitä ne haluaa? Ihme mikroagressiota ja nillittämistä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti tulla kertomaan suoraan, ei avattu ovea ja nyt suutut siitä että sait lapun? Ja sovitte jo aiemmin että su tulevat takaisin joten paikka tyhjänä joten miksi jätitte sen siihen? Urpo

Vierailija
2/2 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritti tulla kertomaan suoraan, ei avattu ovea ja nyt suutut siitä että sait lapun? Ja sovitte jo aiemmin että su tulevat takaisin joten paikka tyhjänä joten miksi jätitte sen siihen? Urpo

Miksi ruokit trollia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla