Suosittele netflix-sarjaa 13-vuotiaalle tytölle
Ollaan uusia netflix-käyttäjiä, eikä oikein tiedetä miten niitä sopivia sarjoja sieltä löytää. Tyttö tykkää jännittävistä ohjelmista, kaikissa rikossarjoissa on ollut k16, mitä olen selannut. Suosittele sarjaa, jota 13v voisi katsoa yhdessä vanhemman kanssa. Kiitos avuliaille 😊
Kommentit (46)
Itse olen 13-vuotias ja olen katsonut Stranger thingsin kokonaan ja mielestäni ainakin todella hyvä ja hauska sarja. Katsoin kylläkin suurimman osan sarjasta isäni kanssa ja mielestäni se oli mukavaa yhteistä tekemistä. Suosittelen myös Anne with an e sarjaa.
Death Note. Anime. Ei se surkea Netflix-versio.
13 v voisi kyllä katsoa jo vaikka potter-sarjan. Sormusten herra saattaa aiheuttaa vielä painajaisia. Myös avatar-sarjaa voi katso vanhemman kanssa.
Jos mikään näin yliluonnollinen ei kiinnosta, voisi "3 body problem" - tuoda vähän erilaista näkökulmaa elämään ja olemiseen. Sitten vähän kasvatusta "Sex education"- tyyppisesti vähän komediaan viittaavalla tavalla toteutettuna. Toki äiti mukaan katsomaan jos epäilyttää.
Stramger things voisi myös kiinnostaa, mutta en itse pitänyt kuin eka vuoden tuotannosta, nyt on kai jo neljäs menossa...
Outlander