Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.Jos Jumala lopettaisi kaiken pahan maailmasta taas, niin hänen täytyisi hävittää meidät kaikki.

Vierailija
12.01.2021 |

Jumala on jo kerran hu.kuttanut kaikki ihmiset.

Katui tekoaan kuulemma myöhemmin.

Pitääkö paikkansa?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko omnipotentti, eli kaikkivoipa, vai eikö ole?

Onnistuuko jumalalta vai eikö onnistu?

Epäilitkö jumalan kykyjä. Tämä saattaa nousta esiin viimeisellä tuomiolla, tämä sinun epäilysi.

No jumala varmasti ymmärtää että epäilit...

Vierailija
2/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sä tuollaista olet kuullut, että katui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko omnipotentti, eli kaikkivoipa, vai eikö ole?

Onnistuuko jumalalta vai eikö onnistu?

Epäilitkö jumalan kykyjä. Tämä saattaa nousta esiin viimeisellä tuomiolla, tämä sinun epäilysi.

No jumala varmasti ymmärtää että epäilit...

En epäile hetkeäkään, että kun taas Jumalan mieli muutuu..niin hukut taa tai polttaa koko maapallon.

Vierailija
4/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, olisi pitänyt varoa mitä pyytää :O

Vierailija
5/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin raamatuista

Vierailija
6/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään kaikkitietävä ja kaikkivaltias jumala voi katua tekojaan, koska se edellyttäisi virheen tekemistä, mikä ei ole kaikkitietävälle ja kaikkivaltiaalle jumalalle mahdollista. Eli jokin tässä yhtälössä mättää.

Vierailija
7/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antais mennä vaan!

Tai sinnepäinhän mennään jo, mitä näitä vitsauksia yms pyörii tällä palloll. Toin homma etenee varsin hitaasti. Taitaa siis ”Jumala” olla sadisti, kun tykkää katsella kärsimystä.

Ehkä ens kerralla saa luotua paremman version.

Vierailija
8/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin raamatuista

Ei mun Raamatussa vain tuollein sanota.

Vierailija
9/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin raamatuista

Ei mun Raamatussa vain tuollein sanota.[/quote

5 Kun Herra näki, että ihmisten pahuus lisääntyi maan päällä ja että heidän ajatuksensa ja pyrkimyk- sensä olivat kauttaaltaan pahat, 6 hän katui, että oli tehnyt ihmisen, ja murehti sitä sydämessään. 7 Ja Herra sanoi: "Minä pyyhin maan päältä ihmisen, jonka olen luonut, ja ihmisen mukana karjaeläimet, pikkueläimet ja taivaan linnut, sillä minä kadun, että olen ne tehnyt.

Vierailija
10/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

katui kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin raamatuista

5 Kun Herra näki, että ihmisten pahuus lisääntyi maan päällä ja että heidän ajatuksensa ja pyrkimyk- sensä olivat kauttaaltaan pahat, 6 hän katui, että oli tehnyt ihmisen, ja murehti sitä sydämessään. 7 Ja Herra sanoi: "Minä pyyhin maan päältä ihmisen, jonka olen luonut, ja ihmisen mukana karjaeläimet, pikkueläimet ja taivaan linnut, sillä minä kadun, että olen ne tehnyt.

Aloituksessa sanottiin, että Jumala olisi katunut ihmisten hukuttamista, mutta eihän hän sitä katunut.

Vierailija
11/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

katui kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin raamatuista

Mikäs kohta tää oli?

Muuten, jos narsisti pitää itseään jumalana, menisikö ajatukset tästä sekaisin

Vierailija
12/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte hävittää kaikkia.Vain ne geneettiset sukuhaara jotka käyttäyvät väärin, ilkeästi ja väkivaltaisesti.

Vierailija
13/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan kaikkia hukuttanut. Tällä kertaa ei kannata jättää yhtäkään ihmistä henkiin. Ihminen on stna, ei jumalan kuva.

Vierailija
14/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte hävittää kaikkia.Vain ne geneettiset sukuhaara jotka käyttäyvät väärin, ilkeästi ja väkivaltaisesti.

Eli kaikki. Kaikista sukuhaaroista löytyy tällaista käytöstä.

Vierailija
15/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala tiesi jo tehdessään kaiken mitä tulee tapahtumaan. Alusta loppuun. Loi ihmisen omaksi kuvakseen, virheineen päivineen. Jumala itse kertoo Raamatussa että kaikki paha on hänestä lähtöisin ja ihan tarkotuksella. Tyypin ongelmanratkaisukeinoja on mm hukuttaa koko maapallo, sadattaa tulikiveä, tuomita ihmiset jotka ovat hänen kuvansa, siittää poika esiteini-ikäiselle neitsyelle ja naulata poika sitten lautaan kiinni. Ja tuollaista te valitsisitte palvoa? Oikeastiko?

Vierailija
16/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan kaikkia hukuttanut. Tällä kertaa ei kannata jättää yhtäkään ihmistä henkiin. Ihminen on stna, ei jumalan kuva.

Se saatana on jumalan ihan oma luomus. Jumala tiesi jo etukäteen luodessaan kaiken, mitä tulee tapahtumaan. Myös saatanan suhteen. Joten ihan turha syyttää Lussea ja nostaa jumala jalustalle.

Vierailija
17/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Nooa oli Herralle uskollinen ja sinne jäi "hyvät". Ja niin isät siitti tyttäriä ja tuli lisää porukkaa.

Eli on olemassa Nooia yhä. Mutta nyt valta olisi naisilla eikä naisia enää alistettaisi. Ketään ei alistettaisi.

Säilytettäisiin muutama ei-sukua-oleva mies joka antaisi siemenen uusiin vauvoihin, jos nainen haluaisi vauvan. Näiden miesten pitäisi olla muutoin hyödyllisiä. He olisivat hyviä nikkaaroimaan, hankkimaan ja laittamaan ruokaa ja korjaisivat kaiken. Jos yhdessäkään naisessa tai miehessä ilmenisi vallanhalua, hänen eristettäisiin aikuistumisriitinkaltaisesti, riittävän pitkäksi aikaa.

Yhä tuo pakollinen yksinolojakso olisi liian tiiviisti eläville terveellinen.

Vierailija
18/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala tiesi jo tehdessään kaiken mitä tulee tapahtumaan. Alusta loppuun. Loi ihmisen omaksi kuvakseen, virheineen päivineen. Jumala itse kertoo Raamatussa että kaikki paha on hänestä lähtöisin ja ihan tarkotuksella. Tyypin ongelmanratkaisukeinoja on mm hukuttaa koko maapallo, sadattaa tulikiveä, tuomita ihmiset jotka ovat hänen kuvansa, siittää poika esiteini-ikäiselle neitsyelle ja naulata poika sitten lautaan kiinni. Ja tuollaista te valitsisitte palvoa? Oikeastiko?

Ottamatta nyt mitenkään mihinkään muuhun kantaa, niin mistä olet saanut päähäsi, että Maria olisi ollut esiteini-ikäinen tullessaan raskaaksi?

Vierailija
19/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistähän nyt ensin edes ne faktat kuntoon, niin sitten voidaan palata asiaan.

Vierailija
20/70 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta nyt mitenkään mihinkään muuhun kantaa, niin mistä olet saanut päähäsi, että Maria olisi ollut esiteini-ikäinen tullessaan raskaaksi?

Paikallisen tavan mukaan tytöt olivat 12-14 kun heidät naitettiin. Yleensä lähempänä 12v. Mitä sinä olit kuvitellut?