Paljonko maksaisit n.5v vanhoista sinisistä nahkasohvista?
SAmoja myydään vieläkin sotkassa hintaa 1500. Sohvat on muuten tosi hyvässä kunnossa. Paitsi et kahdenistuttavan istuinosan nurkassa on koiran tekemiä jälkiä. Edesmennyt cockerimme tapasi pedata itselleen paikkaa sohvannurkkaan. Sohvia siis kaksi kolmen-ja kahdenistuttava.
Kommentit (22)
viistonnia ainakin.
Minkä takia pitää täällä arvuuttaa tavaransa hintaa?
0 euroa jos hyväkuntoiset, muuten voit maksaa minulle kaatopaikkamaksun ja palkkion n. 250 eur poiskuljetuksesta.
Em osta käytettyjä sohvia. Niistä saa luteet mukana. Hävitykseen vaan.
0€ en ikinä ostaisi sinistä sohvaa.
Mustista nahkasohvista, joissa jotain koiran tekemiä jälkiä max. 50€
En huolisi sinisiä nahkasohvia ilmaiseksikaan. Kuulostaa kamalilta.
Mun on vaikea keksiä yhtään syytä miksi ottaisin edes ilmaiseksi jonkun vanhat, siniset, koiran kuluttamat nahkasohvat.
Mutta ehkä joku tarvii, joten tsemppiä myyntiin, älä kovin suurta hintaa pyydä.
Aitoa nahkaa? Hmm. ehkä yhteensä 350 euroa.
Ei niistä kukaan maksa mitään. Sinuna olisin onnellinen jos joku veisi pois ilman jäte- ja kuljetusmaksua. Torin annetaan -palstalla käytettyjä sohvia on pilvin pimein ja vielä hyväkuntoisia, ei eläintalouksista.
Yritä saada joku hakemaan ilmatteeksi. Muuten joudut itse järjestämään kuljetuksen ja maksamaan Sortin (H:ki) asemalle, että saat viedä vanhat sohvasi sinne.
Sininen sohja ja koiratalous. Jos maksat 50€, niin saattaisin viedä nuo mökin terassille yhdeksi kesäksi.
Luulen että kelpaisivat ilmaiseksi vaikka jonkun bändin treenikämpälle tms. ympäristöön jossa ulkonäöllä ei ole niin väliä, mutta ei noista kyllä kukaan rahaa maksa.
Ne ei tosiaan ota rikki kulutettuja vastaan edes kierrätyskeskuksille.
Saunottamisen kautta johonkin hätämajoitukseen tarjoa?
Jos värin tietäisi tarkemmin, voisin ehkä *hyvin ehkä* ottaa - tarvitsen kuljetuksen ja kantoapua. Maksan edellytykset täyttävistä sohvista 75 e ja kuljetuksesta + kantoavusta 25 e, yht. siis 100 e.
Facebookin roskalavalle niin ehkä joku suostuu ilmaiseksi ottamaan. Sininen nahkasohva ei aivan kuulosta siltä mitä ihmiset sisustukseen tällä hetkellä toivoo.
Kokemusta on laadukkamman sohvan myymisestä. Pilkkahintaan sitten meni kaupaksi.