Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muistaa Kaunareista Massimo Maronen ja sen firman logon?

Vierailija
12.01.2021 |

Katsoin äskettäin Master Chef -ohjelmaa ja sen logo vaikuttaa hämmentävän tutulta. Eikös Marone Industriesilla ollut täsmälleen samanlainen? Muistaisiko joku näin vanhoja juttuja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kumpaakaan sarjaa aktiivisesti seurannut, mutta olen muistavinani oikein hyvin jostain vuosien takaa Maronen työhuoneen, jossa oli suuret tummanpunertavat puuovet ja siinä kultainen m-logo, jota ympäröivät kaaret @-merkin tapaan. Se oli minusta niin kivan näköinen, että jäi mieleen. Kun sitten näin eka kertaa Master Chef -merkin, jokunen vuosi sitten, hämmästyin. Olen tätä ihmetellyt jo kauan ja yrittänyt etsiä netistä tuota Maronen merkkiä, mutta en löydä. Olen aika pettynyt, jos täälläkään ei kukaan tiedä.

Vierailija
2/5 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö se tässä kuvassa: https://lh3.googleusercontent.com/proxy/-V0pb7Z7QhC6hV3i3u2_taDrha1Banq…  

Hei, kiitos! Tuon sen täytyy olla. Muistin m-kirjaimen pienenä, mutta noh. Kyllä se tuo on. -ap

Vierailija
4/5 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vauvapalsta on hyvä. Olen ennenkin kysellyt täällä kaikenlaista triviaa ja vastaus on löytynyt parhaimmillaan minuutissa! Kiitos teidän!

Vierailija
5/5 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vauvapalsta on hyvä. Olen ennenkin kysellyt täällä kaikenlaista triviaa ja vastaus on löytynyt parhaimmillaan minuutissa! Kiitos teidän!

Mä en edes katso Kauniita ja rohkeita tai Masterchefiä :D Googlasin vain Massimo Marone Marone Industries, sillä löytyi! (Ja toki googlasin perään sen Mastercehfin logon.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän