Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eturauhasen liikakasvusta johtuvat pahat erektiohäiriöt

Vierailija
12.01.2021 |

Mulla tullut vastaan nyt kolmas miesystäväkandidaatti, jolla sama diagnoosi (joo, olen keski-ikäinen). Aiempien kahden kanssa homma meni puihin kun kulli ei vain kerta kaikkiaan toiminut edes lääkkeillä. Toinen lisäksi kielsi kokonaan ongelman ja minun piti teeskennellä sitä, että pitäisin normaalina tuntikausien yritystä saada veitikka jöpöttämään edes vähän.

En löydä mitään kunnollista keskustelua aiheesta. Muutaman hassun terveydenhoitoalan ammattilaisen kirjoituksen siitä, kuinka ”ongelmasta ei kannata lannistua koska seksi on muutakin, kuin yhdyntää”. Onko siis niin, että yhdyntäseksistä ei tällaisen diagnoosin omaavan kanssa kannata haaveilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikille meille alkaa tulla iän myötä haasteita enemmän tai vähemmän. Myös seksiin. Mulla alkoi 40v iässä eturauhanen vaivata. Erektiohäiriö tuli lähinnä sitä kautta, että turvonneen rauhasen takia ei seksi tuntunut juuri miltään. Turhaa jyystämistä ja jos orgasmiin asti pääsi, niin se oli todella laimea. Miten tuollaisessa tilanteessa ketään seksi innostaisi?

Itselläni ainakin viime vuodet lääkitys on auttanut. Sopivasti tadalafiili, jota siis käytetään pääasiassa erektiolääkkeenä, on nyt hyväksytty lääke myös eturauhasen hyvälaatuiseen liikakasvuun. Auttoi mulla, nyt seisoo paremmin ja seksikin taas tuntuu hyvältä. Ei tietenkään mitään nuoruuden huumaa, mutta rakastelen vaimoni kanssa 3-4 kertaa viikossa ja siihen pari-kolme omaa tyhjennystä päälle. Uskon myös siihen että päivittäiset orgasmit auttavat pitämään eturauhasen kunnossa myös tulevaisuudessa.

Vierailija
2/2 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehelle ei sitten pitäs tulla noita vaivoja, vaikka jo 59 pian. Jokapäivä rakastellaan, ja kyllä pelittää hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi