Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mt-tausta paha turn-off, naisen mt-ongelmat ei estä hänen deittailua

Vierailija
12.01.2021 |

Kumma epäsuhta tässä!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet pystyy elämään naisen kanssa välittämättä tämän ongelmista, eli eivät kuormitu itse kun eivät huolestu ja yritä auttaa. Nainen on päinvastainen olento, tekee kaikkensa sen toisen eteen. Siksi ei haluta "ottaa" ongelmaista miestä, tietää etukäteen että päätyy kotihoitajaksi.

Tämä on mun kohdalla niiiiiiin totta.

Vierailija
22/23 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet pystyy elämään naisen kanssa välittämättä tämän ongelmista, eli eivät kuormitu itse kun eivät huolestu ja yritä auttaa. Nainen on päinvastainen olento, tekee kaikkensa sen toisen eteen. Siksi ei haluta "ottaa" ongelmaista miestä, tietää etukäteen että päätyy kotihoitajaksi.

Tikahdu miesvihaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mies rakastuneena ja seksi mielessä vaan välitä ja tajua, ohittaa vaan.

Kerroin jo kolmansilla treffeillä exälle mm syömishäiriöstä no, paniikkihäiriöstä, itsetuhoisuudesta ja dissosiaatiokohtauksista. Halusin antaa mahdollisuuden lähteä jo siiinä vaiheessa ja kysyin että ymmärtääkö ja pärjääkö niiden kanssa. Hän oli sitä mieltä ettei haittaa, osaa toimia ja tukee.

Jo vuoden päästä mä sain huutoa kun olen mielenvikainen hullu. Muistutin että mä olen alusta asti ollut rehellinen itsestäni ja ongelmistani ja hän tiesi mihin on ryhtymässä, johon hän huusi "no enhän mä ajatellut et sä tosissaan oot!"

No olisit sanonut et olet mielenvikainen hullu. Sun täytyy puhua asioista kielellä, jota kumppanisi ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi