Panotarpeesi asteikolla 1-10 - nyt!
Kommentit (35)
Aina 15+ 10:stä ja 52v mies olen. Seisoo kuin pojalla :)
Vierailija kirjoitti:
10. Hetki sitten laitoin miehelle seksiviestin töihin... Iltaan pitää malttaa oottaa. Nainen 40.
Ihanaa! Just tämmöstä naisen olla pitää!
Alkaa olla nousussa; ei ehkä 10, mutta 8+ vähintään.
Vartti sitten sain koko päivän vihjailun ja lopuksi kinuamisen jälkeen vaimolta pimppaa, niin nyt ehkä asteikolla 8+
Menis vielä toinenkin varvi samalla panetuksella. Ehkä näin käy...
9. Vaimo vielä duunissa, kokkailen joutessani päivällisen valmiiks. Vähän kuhaa paahdetuilla kasviksilla ja perunasoseella. Vähän valkoviiniä kyytipojaksi, kynttilät vielä tunnelmaa luomaan. Josko vaikka sakset illan mittaan aukeaisi.
M30
Tiukka 8 ja puoli. Vaimo kyllä vinkkaili hieman patukan tarpeesta aikaisemmin et saa nähdä kuinka käy. Huomiseen jos menee niin alkaa olla jo siinä ysin paremmalla puolella. Mies 37v.
11,5. En ole nähnyt miestäni yli viikkoon työmenojen vuoksi ja panettaa niin, että ihan valun jo ajatuksesta.
N36
1. Masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Olis kiva kun joku kuuntelis ja olis vaan lähellä mutta yksin oon tähänki asti pärjänny. Huonosti, mutta pärjänny kumminki.
No oli 10, sitten tuli rouvan mökötyskohtaus jostain ihan mitättömästä ja jäkätystä 30 min, lopuksi paljastui että oli itse vähän sählännyt. Meni nollaan. Olkoon.... eiköhän tästä baariin ja taas panetus tappiin hymyilevän ihmisen kanssa. :)
Varmaan 100. Mies poissa ja häärään nakuna kotona. :)
10. Hetki sitten laitoin miehelle seksiviestin töihin... Iltaan pitää malttaa oottaa. Nainen 40.