Harmaat collegehousut, siinäpä vasta nolo vaate?
Kommentit (63)
Sopii nuorille. Näyttää tosi fiksulta.
Ei niitte käyttö miuu nolota, mut mielummi käytän tiukkii farkkuja. :) Kollarit on kyl kivan pehmeet, mut vähä niis tuntee ittesä teiniks. :D
Aah-hah-hah-hah-haa... Mä justiinsa istun sohvalla läppärin kanssa harmaat "kolitsit" jalassa! On ne, on-on... ihan lärvähtäneet mutta ah, miten mukavat.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ja tykkään. Mulla on niitä vähän eri sävyissä.
Arkeen ja juhlaan omat sävyt?
Ai että. Hyvältä näyttää nuoren kollin jalassa.
Käytän jatkuvasti harmaan hupparin kanssa. Kelpaa rockylle, kelpaa siis myös minulle.
Junttien vaate, oli teini tai ei. Farkut on ehdottomasti parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän ja tykkään. Mulla on niitä vähän eri sävyissä.
Arkeen ja juhlaan omat sävyt?
Arkeni on yhtä juhlaa. Kauppaan ja kotiin eri sävyt.
Aamulla vaalean harmaat, päivällä keskiharmaat, iltariennoissa tummanharmaat ja yöllä mustat.
Sinä olet AP nolo, luultavasti aikuinen nainen ja tämmöistä kirjoittelet. Eiköhän jokainen saa pukeutua miten haluaa. Pidä mielipiteesi omanasi.
Mulla oli just eilen harmaat college-housut, siniharmaaruskea flanellipaita, alla Eckon tummanruskea teepaita. Ulkona näiden kanssa paksu tummansininen keinountuvatakki ja timberlandin buutsit. Kävin yliopistolla ja kirjastossa sekä kaupassa. Colleget on mun lempparivaatekappale!
Makailen sängyssä harmaat collarit jalassa, kohta meen salille näissä. Ihan parhaat!
En voi käsittää kuinka jotku pystyy tuollaisia pitää jalassaan, rumat ja lapselliset housut.
Näyttää hyvältä, jos naisella hyvä beba ja harmaat kollarit.
Ehkä. Mutta se ihminen siellä harmaiden kollarien alla voi silti olla maailman ihanin.
Näin on. Kyllä veluurihousut on paljon siistimmät.
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää kuinka jotku pystyy tuollaisia pitää jalassaan, rumat ja lapselliset housut.
Lapsellista on laittaa suurta painoarvoa vaatekappaleelle. Sitä paitsi harmaat collegehousut on rennon sexyt ja urheilulliset. Tykkään.
Ihan parhaat kotihousut, ehkä en kuitenkaan mihinkään juhliin niitä laittaisi...
Kätevä yleisvaate. Mulla on neljät housut: mustat farkut, puvunhousut, colleget ja kesäsortsit. Pitkäaikaistyöttömällä ei kerry ylimääräistä.
Mulla on vaaleanharmaat. Aika seksikkäät kun kroppa on kunnossa.