Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutko ensi yön yksin sängyssäsi?

Vierailija
11.01.2021 |

Kaipaatko siihen muutosta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies nukkuu sängyn toisella puolella (ja vieläpä väärinpäin) ja aivan varmasti vauvakin nukahtaa imetyksen jälkeen kylkeeni kiinni. Siirrän kyllä yöllä takaisin pinnasänkyyn, mutta aamulla en viitsi. Silloin vauva ei kyllä valitettavastikaan usein enää nuku ja jos nukkuu, niin minä en, koska se tuhina ja ähinä valvottaa.

Vierailija
22/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun. Se on parasta. Olen niin herkkäuninen, etten voi nukkua mieheni kanssa. Sekstailemme päivällä, ettei tarvi siihen puuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nukkunut yksin jo 17- vuotta. Kissani kuoli silloin. T. 57v. nainen.

Mahtaakohan mirrisi vielä herätä kuolleista?

Vierailija
24/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun, niin kuin jo pari vuotta. Ihanaa kun on iso sänky ihan itselle, eikä kukaan herätä yöllä nyysimällä peittoa, kuorsaamalla tai puhumalla unissaan, vessakäynneillään tms. Mies nukkuu omassa makuuhuoneessaan myöskin tyytyväisenä.

Kissat saattavat tulla viereen yöksi.

Vierailija
25/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun yksin leveästi keskellä parisänkyä. En kaipaa ketään viereeni pyörimään enkä varsinkaan kuorsaamaan. Ah ihana hiljaisuus joka yö!

Vierailija
26/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nukun yksin. Ja ei, en tarvii apuu nukkumiseen toiselta, osaan iha ite. :D

Vierailija
27/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä tuleeko kissat viekkuun, ukolla on oma sänky ja huone.

Vierailija
28/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas mieheni, välittävä ja rakastava on vierellä ja toivottavasti aina ja ikuisesti. Pitkään on ollut vierellä ja toivon saman jatkuvan. Elämälle kiitos.

Vierailija
29/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku yksin, vaan aviomiehen kanssa. Hän saisi pysyä paremmin omalla puolellaan sänkyä.

Vierailija
30/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku, minulla on sadoittain luteita ja kirppuja kaverinani.

Vierailija
31/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun yksin enkä kaipaa muutosta. No koira on välillä jaloissa, tänä aamuna se oli kainalossa :)

Vierailija
32/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin nukutaan ja hyvä näin. Tarvitsen naisen lämpöä vain 30-45 minuuttia kerrallaan.

Täällä 2min kerrallaan, mutta silti hiki!

Vierailija
33/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukun sohvalla. Sohvalla on jostain syystä parempi nukkua.

T: Yksin eleilijä

Sama juttu! Mistähän tuo johtuu? Olen jopa harkinnut parisängyn heivaamista makkarista ja, että muutan sen huoneen harrastetilaksi.

Itse aina katselen netflixiä ja annan sitten itseni nukahtaa kesken ohjelman. Tv sammuttaa sitten itsensä ajallansa. On niin mukavaa nukahtaa tv:n ääreen 😊

Sohvalle nukahtamisesta, kun on tullut tapa niin lakanan olen asetellut sohvan päälle. Ihminen hikoilee nukkuessaankin. Pysyy sohva puhtaana ja lakanan voi aina vaihtaa.

T: Yksin eleilijä

Vierailija
34/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun yksin. Mies nukkuu omassa kodissa.

Vierailija
35/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku, mutta vaimo voisi kyllä mennä työhuoneeseen kuorsaamaan.

Vierailija
36/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun, mutta tunnen oloni yksinäiseksi ja odotan kovasti viikonloppua, jolloin miehykkä tulee yökylään. Sitten taas kiroan hänen kuorsaamistaan ja odotan, että pääsen nukkumaan yksin 🙄.

Vierailija
37/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kummitteleeko sinkkujen asunnossa. : s

Vierailija
38/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun taas parin kk jälkeen yksin pitkästä aikaa, nyt jo ikävä miestäni :( hän on ammatiltaan urheilija, ja nyt tänään juuri jatkui taas treenit hänellä toisessa kaupungissa kauteen valmistautuen. Ollaan oltu "etäsuhteessa" vuoden verran, sitä ennen asuttiin n. 5 vuotta yhdessä. Toki etävuosi 2020 piti sisällään 3kk ja 2kk yhdessäolojaksot koronan vuoksi. Me nukutaan aina kiinni toisissamme tai ainakin niin että jokin osa vartalosta koskettaa toista. Tärkeä osa meidän rakkaudessa on juuri yhdessä nukkuminen <3 Siksi tuntuu taas haasteelliselta eka yö yksin mutta enköhän taas totu. Pian pääsee kuitenkin hänen luokseen kun onneksi voin etänäkin tehdä töitä.

Vierailija
39/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin nukun enkä kaipaa muutosta. Ihanaa kun on iso sänky kokonaan itselle ja saa pyöriä juuri niin paljon kuin huvittaa. Parisuhdetta ei ole eikä tule.

Vierailija
40/41 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällainen vanhapiika edes osaisi nukkua ihmisen vieressä. Vaikka ei se näköjään naiduillakaan heittämällä käy..

Joten turha tulla sanomaan, että nussittuna nukut paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi