Nukutko ensi yön yksin sängyssäsi?
Kommentit (41)
Nukun yksin. Jos joku pyörisi vieressä en saisi nukuttua.
Olen nukkunut yksin jo 17- vuotta. Kissani kuoli silloin. T. 57v. nainen.
En, sängyssä nukkuu minun ja miehen lisäksi luultavasti koira, jolla ei ole lupaa tulla sänkyyn mutta tulee salaa, sekä kaksivuotias joka tulee keskellä yötä viereen ja potkii kylkiin ja naamaan loppuyön. Nukkuisin oikein mielellään välillä yksin...
Nukun sohvalla. Sohvalla on jostain syystä parempi nukkua.
T: Yksin eleilijä
Minulla on oma makuuhuone, saan lukea niin kauan kuin huvittaa hairitsematta toista.
Joskus on ravintolasta tullut kaveri mukaan.
Aamulla totean, että täällä on yhdet saappaat liikaa.
Nukun onneksi lopultakin, enkä kaipaa muutosta.
Yksin nukutaan ja hyvä näin. Tarvitsen naisen lämpöä vain 30-45 minuuttia kerrallaan.
Toivottavasti! Jos en nuku niin jokin on mennyt pahasti pieleen.
Ei tosiaankaan ketään viereen, en voi sietää enää. Aviomiehen kanssa nukuttu jo kohta 8 vuotta omissa huoneissa. Kyllä joskus hotellissa nukumme samassa sängyssä, kärsimystä, mutta harvinaista onneksi...
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan ketään viereen, en voi sietää enää. Aviomiehen kanssa nukuttu jo kohta 8 vuotta omissa huoneissa. Kyllä joskus hotellissa nukumme samassa sängyssä, kärsimystä, mutta harvinaista onneksi...
Sama täällä, omat huoneet oma nukkumisrauha. Miehen kuorsaaminen ajais hulluksi. Toinen koira tulee aina aamuyöllä viereen, se ei haittaa.
Toivon mukaan. Vois olla aika kuumottava tilanne jos sieltä yöllä herätessä yhtäkkiä löytyisi joku toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Nukun sohvalla. Sohvalla on jostain syystä parempi nukkua.
T: Yksin eleilijä
Sama juttu! Mistähän tuo johtuu? Olen jopa harkinnut parisängyn heivaamista makkarista ja, että muutan sen huoneen harrastetilaksi.
Ihan yksikseni kyllä kuten parituhatta viimeisintä yötä. Olisi kiva halia jotain mutta tuskin osaisin enää kenenkään vieressä nukkua. Tai ainakaan ihan kiinni toisessa.
En yksin, kai tuo mies tuosta kömpii samaan sänkyyn.
En nuku yksin