Tajusin äsken jotain
Minulla on jatkuvasti huono fiilis, kun juttelen parin 'perheenjäseneni' kanssa. Aina ja toistuvasti. En jaksa tällaista enää.
Kommentit (7)
Onko pakko jutella heidän kanssaan ?
No, ei ole helppoa sullakaan, jos ei ole mullakaan.
Eräs 'perheenjäseneni' saattaa aivan yhtäkkiä laukoa jotain ilkeää. Kaava on aina sama: hän alkaa yhtäkkiä vihjailemaan jotain, en ymmärrä mihin asia liittyy ja kysyn, että niin mitä sitten, mikä tuon jutun pointti on?? Sitten yhtäkkiä hän laukoo jotain ilkeää.
En ymmärrä mikä tuollaisia ihmisiä vaivaa?? Joskus tekisi mieli lähteä koko Suomesta ja erakoitua jonnekin ulkomaille tuhansien kilometrien päähän. En jaksa tällaista.
Kertokaa joku minulle MIKSI jotkut ihmiset tekevät tuollaista? Ensin vihjaillaan jotain ihan ihmeellistä mikä hädin tuskin liittyy puheenaiheeseen, ja yhtäkkiä lauotaan jotain ilkeää ja henkilökohtaista toisesta. Siis siitä kenen kanssa puhutaan. Miksi joku tekee tuollaista?? Menipä jälleen ilta pilalle. Miksi olen niin TYHMÄ, että soitan uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Eräs 'perheenjäseneni' saattaa aivan yhtäkkiä laukoa jotain ilkeää. Kaava on aina sama: hän alkaa yhtäkkiä vihjailemaan jotain, en ymmärrä mihin asia liittyy ja kysyn, että niin mitä sitten, mikä tuon jutun pointti on?? Sitten yhtäkkiä hän laukoo jotain ilkeää.
En ymmärrä mikä tuollaisia ihmisiä vaivaa?? Joskus tekisi mieli lähteä koko Suomesta ja erakoitua jonnekin ulkomaille tuhansien kilometrien päähän. En jaksa tällaista.
Ymmärrän. Joskus luonnehäiriöiset ihmiset voivat käyttäytyä hieman noin. Ihminen voi oppia tuollaisen käytöksen ja sitten jatkuvasti olla tuollainen ihminen, mutta jos joku ulkopuolinen sanoisi hänelle tuosta käytöksestä jotakin, ehkä se auttaisi häntä huomaamaan, että tuolla käytöksellä hän ei saa aikaan mitään hyvää.
Ei kukaan ihminen halua kokea ja katsella tuollaista käytöstä, jos vaan voit, tuollaisia ihmisiä kannattaa vältellä, tavata heitä mahdollisimman harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa joku minulle MIKSI jotkut ihmiset tekevät tuollaista? Ensin vihjaillaan jotain ihan ihmeellistä mikä hädin tuskin liittyy puheenaiheeseen, ja yhtäkkiä lauotaan jotain ilkeää ja henkilökohtaista toisesta. Siis siitä kenen kanssa puhutaan. Miksi joku tekee tuollaista?? Menipä jälleen ilta pilalle. Miksi olen niin TYHMÄ, että soitan uudestaan ja uudestaan.
Jotkut ihmiset käyttäytyvät huonosti. Olen muutamia kertoja tavannut ihmisen, joka on suurimmaksi osaksi ystävällinen, mutta silti aina on pitänyt sanoa jotakin ilkeetäkin. Hän on joitakin muita ihmisiä kohtaan vielä ilkeämpi, olen itse päässyt vähemmällä.
Up