Näkijää paikalla? Avaimet kateissa
Avainnippu on kateissa ollut jo useamman viikon luultavasti. Havahduin perjantaina siihen, ettei niitä ole laukussa eikä housuissa. En käy juuri missään ja paikat joissa olen käynyt, olen kysynyt läpi. Meillä on 2 kerroksinen talo josta olen nyt n.80% kahlannut läpi ja katsonut jopa sellaisista paikoista joista järki sanoo, ettei voi olla. Kengät, taskut, pyykkikorit yms. Tarkistettu. Joulusiivous tehtiin hieman laajemmalla kaavalla kuin normi viikkosiivous, silloin en vain ollut vielä ehtinyt avaimia kaivata. Sisälle olen päässyt, kun miehellä aina tapana avata ovi omilla avaimillaan. Nyt alkaa pukkaamaan kylmää hikeä. Onko näkijää paikalla joka saisi jonkun aavistuksen avaimista, joissa siis useampi avain ja ketju, ei siis ihan pieni nippu vaan jopa melko painava nippu.
Kommentit (33)
Siis oikeesti joku kysyy tällaisia "näkijöiltä"?
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tai leikillään, onhan täällä tyhmempiökin kyselty🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tai leikillään, onhan täällä tyhmempiökin kyselty🤣
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Varaston ovessa.
Kiitos, mutta varastoon eri avaimet, ei ole samassa nipussa..
Minulla myös on avaimet hukassa. Tai en jaksa oikeastaan etsiä niitä. Avaimenperänä heijastin.
Jos laukku ruskea ja avainnipussa punaista ovat tippuneet asvaltille seinän tai metallisen kontin/roskiksen viereen.
Muuten ovat railossa tai ojassa, jossain maan kolossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos laukku ruskea ja avainnipussa punaista ovat tippuneet asvaltille seinän tai metallisen kontin/roskiksen viereen.
Laukku ei ole ruskea. Harmi kun on satanut lunta niin paljon, ettei sen alle nää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laukku ei ole ruskea. Harmi kun on satanut lunta niin paljon, ettei sen alle nää..
Tuote tumma asvaltti. Ruskean tiiliseinän vieressä. Voi olla multaakin.
Vierailija kirjoitti:
Autossa etupenkin alla.
Kiitos, näetkö onko punaisessa vai hopeanvärisessä autossa? Toisen tarkistin eikö ollut, toinen ei ole paikalla että voisin tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autossa etupenkin alla.
Kiitos, näetkö onko punaisessa vai hopeanvärisessä autossa? Toisen tarkistin eikö ollut, toinen ei ole paikalla että voisin tarkistaa.
Hopeanvärisessä, muttei penkin alla vaan tavaratilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autossa etupenkin alla.
Hopeanvärisessä, muttei penkin alla vaan tavaratilassa.
Auto on nyt sellaisessa paikassa, ettei sitä pääse tarkistamaan pariin viikkoon, mutta tämä voisi hyvin olla mahdollista. Jännityksellä odotan.
Vierailija kirjoitti:
Löytötavaratoimistossa
Ei ollut, eikä kylppärissä
Ne on jossain laukussa, joka ei ole sinun oma.
Pökäleet pöntössä kertoivat että avaimet löytyy salarakas Jaskan pihatieltä