Työpäivän jälkeen ruokaa ja netflixiä
Mitä sitä muuta kaipaa? Lapsi asuu omillaan ja ei muutakaan tekemistä ole. Mitä aikuisten lasten vanhemmat tai lapsettomat tekee arkena?
Kommentit (9)
Videopelejä noiden lisäksi ja satunnaisesti liikuntaa. Tosin en edes käy töissä vaan opiskelen, joten rytmi on aika epäsäännöllinen. Joskus menee koko päivä aamusta iltaan kouluhommissa, joskus taas koko päivä vapaalla. Joku osa-aikatyö olisi kiva tähän opintojen oheen.
Itse harrastan liikuntaa. Äsken kävin avannossa ilman saunaa työpäivän jälkeen.
Käyn kävelyllä, leivon, luen kirjaa, pelaan... Mutta hyvä ruoka ja sarja/leffa on monena päivänä loistava vaihtoehto. Nyt on kyllä ollut niin kivat kelit, että on tullut käytyä kävelylläkin paljon.
Eikö siinä tule semmoinen olo, että elämä menee hukkaan, jos istuu tuntikaupalla jotain sarjoja katsomassa? Toki mäkin nuorempana, kun "piti" olla ajan tasalla, mutta en ole enää vuosiin seurannut mitään. Leffoja katselen kyllä joskus.
En mäkään pyhimys kyllä ole. Salkkarit katson ja sen ajan lorvin samalla netissä. Kahdeksalta lähden sitten koiran kanssa lenkille.
n31
Päivästä riippuen käyn lenkillä, aikuisbaletissa, keikoilla, luen, pelaan miehen kanssa lautapelejä tai korttia, katson tv:tä, teen kotitöitä, näen ystäviä, vanhempia jne. Vuorokaudessa on liian vähän tunteja.
Väsymyshän tuollaista voi aiheuttaa, ettei jaksa mitään muuta.
Tein aikoinaan parhaani. Luulin että väsymykseni johtuu liikunnan puutteesta. Joten Lenkkeilin ja ulkoilin työmatkalla, kävelin töihin ja takaisin joka päivä silloin, kun olin töissä. Kun olin kauempana sijaitsevassa työpaikassa, kuljin matkat bussilla, mutta silloinkin jäin pois aina pari pysäkkiväliä ennen, että sain liikunnan ja ulkoilun hoidettua siinä samalla. Kävin kotiin palatessani usein vielä samalla kaupassa, joten siitä tuli pitemmin kävelyä.
Kotiin palattuani olinkin sitten kaikesta rehkimisestä niin naatti, että rösähdin välittömästi sohvalle tai sänkyyn enkä enää siitä noussut. Usein jouduin syömäänkin sängyssä, kun olin niin poikki. Ihmettelin miten tuttavani kävivät vielä työpäivän jälkeen harrastuksissa kodin ulkopuolella, salilla, kahvilla ystävien kanssa jne. Miten heillä oli energiaa niin paljon? Miksi olen niin väsynyt itse?
Sitten sain selityksen, minulla diagnosoitiin väsymystä aiheuttava krooninen sairaus ja jäin pois työelämästä.
Sama. Lenkillä olis hyvä käydä kun istumatyö ja askeleita tulee päivässä 1500 mutta en jaksa :( makaan vaan sängyssä ja katson sarjoja.